Halflife2 igen igen
Fra : Anders Jensen

Dato : 21-11-04 04:38

Spoiler space

Jeg blev vist fanget af hl2.. nu er klokken halv fem, hehe.. Anyway, jeg
løber rundt nede i en tunnel.. har smadret de 3 "reaktorer" eller hvad det
er for nogle... har også nakket de striders der rendte rundt ude foran
bygningen.. så er der kun mig og en kammerat tilbage, han har en rocket
launcher.. jeg har også de 3 raketter med jeg kan bære.. så kommer vi ned i
tunnellen og en sidste (?) strider kommer efter os.. men vejen tilbage hvor
jeg ved der er raketter styrter sammen og jeg har ikke nok til at smadre
strideren... hvad er meningen?...

kan det virkelig passe at jeg skal back-steppe engang i spillet og sørge for
at flere af mine venner overlever så vi kan klare den strider?.. eller skal
jeg finde et kasse med raketter et sted?.... Det er blevet sent, det kan
være jeg i morgen ser 20 raketter lige foran mig når jeg loader spillet...
hehe..

god nat/morgen

------
Anders

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 21-11-04 09:11

In article <R3Und.1$ov4.0@news.get2net.dk>, Anders Jensen wrote:

> [...]
> være jeg i morgen ser 20 raketter lige foran mig når jeg loader spillet...

Hvor langt er du kommet ? Er det der hvor der falder raketter
ned og du oplever de defekte katte ? Eller har du været ude at
sejle ? Hvis du ikke har været ude at sejle, så er det kun
at skyde de deforme katte + 2 mænd med kæmpehoveder, og ellers
bare finde hullerne og løbe videre.

Man kommer langt ved bare at stikke af.

Fra : Lars Balker Rasmusse~

Dato : 21-11-04 11:44

"Anders Jensen" <mail@gooferd.dk> writes:
> [...]
> jeg ved der er raketter styrter sammen og jeg har ikke nok til at smadre

Når strideren kommer skal du bare løbe videre - der er en bygning til
venstre du skal ind i.
--
Lars Balker Rasmussen

Fra : Stærk Tobak

Dato : 21-11-04 11:49

On Sun, 21 Nov 2004 04:37:38 +0100, "Anders Jensen" <mail@gooferd.dk> wrote in
dk.spil.computer:

>Spoiler space

Du må fortælle hvor i spillet du er, for der er mange lign. steder.
Lav et save, for i load står der hvad banen hedder.

--
Gerner

Folk med stress bruger planlægningskalendere.
Folk der bruger planlægningskalendere får stress.
(denne signatur er beskyttet mod kommentarer).