/ Forside / Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
 
Top 10 brugere
Sexualitet
#NavnPoint
dova 2573
Sannie 1393
Nordsted1 1345
briani 1186
skingur 1004
ThomasG 918
ans 861
refi 860
creamygirl 831
10  piaskov 789
Kan kvinder ikke få orgasme hvis de ikke ø~
Fra : Tp


Dato : 29-11-04 00:11

Hej.

Ovenstående hørte jeg en pige sige at det var grunden til at hun ikke fik
orgasme. Syntes ikke det lyder helt rigtigt. Men måske er det sådan eller i
hvert fald for nogle..??

Hvad siger i ?

Er der nogle perioder hvor kvinder ikke kan få orgasme.? F.eks. hvis de ikke
ønsker børn..

Pedersen



 
 
 
Mark Thomas Gazel (29-11-2004)
Kommentar
Fra : Mark Thomas Gazel


Dato : 29-11-04 01:18

> Ovenstående hørte jeg en pige sige at det var grunden til at hun ikke
> fik orgasme. Syntes ikke det lyder helt rigtigt. Men måske er det
> sådan eller i hvert fald for nogle..??
>
> Hvad siger i ?
>
> Er der nogle perioder hvor kvinder ikke kan få orgasme.? F.eks. hvis
> de ikke ønsker børn..

Det er en skrøne. Ellers ville kvinder ikke blive gravide ved fx voldtægt.
Men en orgasme ved samleje er godt, hvis en kvinde ønsker at blive gravid.
Jeg kan ikke huske forklaringen, men det kan en anden sikkert.

Når det er sagt, så tror jeg psyken har meget at sige, når en kvinder ønsker
eller ikke ønsker at blive gravid. Jeg kender mange historier om
kvinder/par, der stressede så meget over, det at blive gravide, at intet
skete. Da de så slappede af og tænkte på noget andet (eller opgav), så var
der bingo.


--
Med venlig hilsen

Mark


Bo Warming (29-11-2004)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 29-11-04 10:24

"Mark Thomas Gazel" <markgazel@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:codpqm$dgr$1@news.net.uni-c.dk...
> Det er en skrøne. Ellers ville kvinder ikke blive gravide ved fx voldtægt.
> Men en orgasme ved samleje er godt, hvis en kvinde ønsker at blive gravid.
> Jeg kan ikke huske forklaringen, men det kan en anden sikkert.
> Når det er sagt, så tror jeg psyken har meget at sige, når en kvinder
ønsker
> eller ikke ønsker at blive gravid. Jeg kender mange historier om
> kvinder/par, der stressede så meget over, det at blive gravide, at intet
> skete. Da de så slappede af og tænkte på noget andet (eller opgav), så var
> der bingo.

Tyske undersøgelser har vist extremt mange voldtægter fører til graviditet -
måske kvinder er masochister og tænder på det.
Masser af piger er altid blevet gravide mens de tænkte på noget andet - og
lå som en fisk på et bræt og spredte ben for en stodder, som
underbevidstheden dog havde accepteret som sæddonor/skafferdyr.

Kvinder skal have en vis selvtillid for at blive gravide.Derfor er flotte
piger oftere børnerige. De får også bedst kurtisering. DERFOR er de ofte
dygtigst til at skuespille orgasme så godt at de selv næsten tror på det.



Per Vadmand (29-11-2004)
Kommentar
Fra : Per Vadmand


Dato : 29-11-04 10:41


"Mark Thomas Gazel" <markgazel@hotmail.com> wrote in message
news:codpqm$dgr$1@news.net.uni-c.dk...
Jeg kender mange historier om
> kvinder/par, der stressede så meget over, det at blive gravide, at intet
> skete. Da de så slappede af og tænkte på noget andet (eller opgav), så var
> der bingo.

Det er derfor, kvinder ofte bliver gravide kort efter, at de har adopteret
et barn.

Per V.



Jens Bruun (29-11-2004)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 29-11-04 10:57

"Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> wrote in message
news:41aaeea5$0$219$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> Det er derfor, kvinder ofte bliver gravide kort efter, at de har adopteret
> et barn.

Sikke dog en påstand og fin lille vandrehistorie. Kan du dokumentere den,
eller er det bare noget, du tror?

--
-Jens B.



Lars (29-11-2004)
Kommentar
Fra : Lars


Dato : 29-11-04 12:28


"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> wrote in message
news:coerpk$144g$1@news.cybercity.dk...
> "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> wrote in message
> news:41aaeea5$0$219$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>
>> Det er derfor, kvinder ofte bliver gravide kort efter, at de har
>> adopteret
>> et barn.
>
> Sikke dog en påstand og fin lille vandrehistorie. Kan du dokumentere den,
> eller er det bare noget, du tror?
>

Jeg tror ikke han kan dokumentere den.

Men, jeg kender til et par eksempler på, at det rent faktisk har virket. Et
par i vores vennekreds forsøgte i adskillige år at gøre kvinden gravid.
Efter mange forsøg osv. opgav de, og besluttede at adoptere. Kort tid efter
var hun gravid.

Det er naturligvis ikke dokumentation for nogetsomhelst, men det er
påfaldende, at der er flere eksempler på den slags.

/Lars



Jens Bruun (29-11-2004)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 29-11-04 12:42

"Lars" <arthurdent44@hotmail.com> wrote in message
news:41ab07bf$0$22366$edfadb0f@dread14.news.tele.dk

> Det er naturligvis ikke dokumentation for nogetsomhelst, men det er
> påfaldende, at der er flere eksempler på den slags.

Jeg har påfaldende mange eksempler på det modsatte. Kan vi så udlede noget
af det?

--
-Jens B.



Paul (29-11-2004)
Kommentar
Fra : Paul


Dato : 29-11-04 12:54

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:cof1te$19s9$1@news.cybercity.dk...
> "Lars" <arthurdent44@hotmail.com> wrote in message
> news:41ab07bf$0$22366$edfadb0f@dread14.news.tele.dk
>
>> Det er naturligvis ikke dokumentation for nogetsomhelst, men det er
>> påfaldende, at der er flere eksempler på den slags.
>
> Jeg har påfaldende mange eksempler på det modsatte. Kan vi så udlede noget
> af det?

Ja, vi kan udlede, at kvinder under disse omstændigheder er mere frugtbare
når de er bekendte til Lars end når de er bekendte til Jens. ;)

--
M.v.h.

Paul

~~~~~
"The meeting of two personalities is like the contact of two chemical
substances: if there is any reaction, both are transformed".
Carl Jung (1875 - 1961)



Corax (29-11-2004)
Kommentar
Fra : Corax


Dato : 29-11-04 13:34


"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> wrote in message
news:cof1te$19s9$1@news.cybercity.dk...
> "Lars" <arthurdent44@hotmail.com> wrote in message
> news:41ab07bf$0$22366$edfadb0f@dread14.news.tele.dk
>
>> Det er naturligvis ikke dokumentation for nogetsomhelst, men det er
>> påfaldende, at der er flere eksempler på den slags.
>
> Jeg har påfaldende mange eksempler på det modsatte. Kan vi så udlede noget
> af det?
>
> --
> -Jens B.

Det er alm. dokumenteret at det er vanskeligere at blive gravid hvis man er
stresset - f.eks. hvis man er stresset over ønsket om at få børn.

- Corax



Jens Bruun (29-11-2004)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 29-11-04 13:36

"Corax" <amina@blazingangles-nospam.com> wrote in message
news:41ab1736$0$286$edfadb0f@dread12.news.tele.dk

> Det er alm. dokumenteret at det er vanskeligere at blive gravid hvis
> man er stresset - f.eks. hvis man er stresset over ønsket om at få
> børn.

Ja, og? Nu snakker vi sådan set om noget ganske andet her...

--
-Jens B.



Per Vadmand (29-11-2004)
Kommentar
Fra : Per Vadmand


Dato : 29-11-04 14:43


"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> wrote in message
news:cof53v$1cg2$1@news.cybercity.dk...
> "Corax" <amina@blazingangles-nospam.com> wrote in message
> news:41ab1736$0$286$edfadb0f@dread12.news.tele.dk
>
>> Det er alm. dokumenteret at det er vanskeligere at blive gravid hvis
>> man er stresset - f.eks. hvis man er stresset over ønsket om at få
>> børn.
>
> Ja, og? Nu snakker vi sådan set om noget ganske andet her...
>
Nej, det gør vi ikke. Hvis man har været så stresset over ønsket om at få
børn, at man har opgivet det og adopteret eller har fået insemination,
stressr man af - og bliver derfor lettere gravid.

Per V.



Mark Thomas Gazel (29-11-2004)
Kommentar
Fra : Mark Thomas Gazel


Dato : 29-11-04 15:09

>>> Det er alm. dokumenteret at det er vanskeligere at blive gravid hvis
>>> man er stresset - f.eks. hvis man er stresset over ønsket om at få
>>> børn.
>>
>> Ja, og? Nu snakker vi sådan set om noget ganske andet her...
>>
> Nej, det gør vi ikke. Hvis man har været så stresset over ønsket om
> at få børn, at man har opgivet det og adopteret eller har fået
> insemination, stressr man af - og bliver derfor lettere gravid.

Ja, det er den logiske konklusion. Dermed ikke sagt, at det er et
endegyldigt videnskabeligt bevis, men teorien fejler ikke noget.


--
Med venlig hilsen

Mark


Jens Bruun (29-11-2004)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 29-11-04 15:12

"Mark Thomas Gazel" <markgazel@hotmail.com> wrote in message
news:cofaic$tme$1@news.net.uni-c.dk

> Ja, det er den logiske konklusion. Dermed ikke sagt, at det er et
> endegyldigt videnskabeligt bevis, men teorien fejler ikke noget.

Så er vi vist ovre i en-sten-kan-flyve-logik.

--
-Jens B.



Mark Thomas Gazel (29-11-2004)
Kommentar
Fra : Mark Thomas Gazel


Dato : 29-11-04 15:25

>> Ja, det er den logiske konklusion. Dermed ikke sagt, at det er et
>> endegyldigt videnskabeligt bevis, men teorien fejler ikke noget.
>
> Så er vi vist ovre i en-sten-kan-flyve-logik.

Måske, men der findes jo ikke forklaringer på alt. Eller det er ikke altid
lige til, at føre et videnskabeligt bevis på alting.

Ellers så forklar lige hvorfor kvinder, der lever sammen, menstruerer
samtidigt.


--
Med venlig hilsen

Mark


Jens Bruun (29-11-2004)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 29-11-04 15:41

"Mark Thomas Gazel" <markgazel@hotmail.com> wrote in message
news:cofbf7$u37$1@news.net.uni-c.dk

> Ellers så forklar lige hvorfor kvinder, der lever sammen, menstruerer
> samtidigt.

Det er der da dokumentation for, så hvorfor skal det nu forklares?

--
-Jens B.



Bo Warming (03-12-2004)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 03-12-04 10:51

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:cofcdi$1jm8$1@news.cybercity.dk...
> "Mark Thomas Gazel" <markgazel@hotmail.com> wrote in message
> news:cofbf7$u37$1@news.net.uni-c.dk
>
> > Ellers så forklar lige hvorfor kvinder, der lever sammen, menstruerer
> > samtidigt.
>
> Det er der da dokumentation for, så hvorfor skal det nu forklares?

Original-artiklen i et gynækologisk tidsskrift fra 1960 er aldrig blevet
bekræftet ved andres iagttagelser.

Men folk vil gerne tro på sådan mystik og teori om lugte....



Per Vadmand (29-11-2004)
Kommentar
Fra : Per Vadmand


Dato : 29-11-04 17:02


"Mark Thomas Gazel" <markgazel@hotmail.com> wrote in message
news:cofaic$tme$1@news.net.uni-c.dk...

>
> Ja, det er den logiske konklusion. Dermed ikke sagt, at det er et
> endegyldigt videnskabeligt bevis, men teorien fejler ikke noget.
>
Jeg har aldrig påstået, at det er en fast videnskabelig regel, kun at jeg og
andre ofte har oplevet, at det fungerer sådan.

Per V.



Bo Warming (01-12-2004)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 01-12-04 00:23

"Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:41ab4802$0$282$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>
> "Mark Thomas Gazel" <markgazel@hotmail.com> wrote in message
> news:cofaic$tme$1@news.net.uni-c.dk...
>
> >
> > Ja, det er den logiske konklusion. Dermed ikke sagt, at det er et
> > endegyldigt videnskabeligt bevis, men teorien fejler ikke noget.
> >
> Jeg har aldrig påstået, at det er en fast videnskabelig regel, kun at jeg
og
> andre ofte har oplevet, at det fungerer sådan.

Hvor mange adoptioner sker der årligt i Danmark?

Har Per Vadmand været i nærheden af så mange adoptaner at han kan tale om at
"han ofte har oplevet at det fungerer sådan".

Jeg har gennempløjet den gynækologiske litteratur om emnet, dengang jeg
startede Sædhjælpsfondet , og virkelig mange læger tror på at adoptanter let
bliver gravide. Men der er vistnok ingen data indsamlet, så læger er som
Vadmand - lettroende, naive, glade for vandrehistorier.
Altid flygter Vadmand fra debat med mig, fordi jeg stiller krav om
videnskabelighed.
Altid undskylder han sig med at vi står fjernt politisk, men aldrig har
emnet vi er uenige om at gøre med holdningsforskellene.



Bo Warming (03-12-2004)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 03-12-04 10:50

"Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:41ab277e$0$260$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>
> "Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> wrote in message
> news:cof53v$1cg2$1@news.cybercity.dk...
> > "Corax" <amina@blazingangles-nospam.com> wrote in message
> > news:41ab1736$0$286$edfadb0f@dread12.news.tele.dk
> >
> >> Det er alm. dokumenteret at det er vanskeligere at blive gravid hvis
> >> man er stresset - f.eks. hvis man er stresset over ønsket om at få
> >> børn.

Nej det er ikke dokumenteret

der er en SVAG sandsynliggørelse for at graviditet nemmest opstår hos
vindere , de er afslappede og i harmoni med sig selv. Men der er mange
parametre der gør sig gældende og kz-fanger blev gravide.



Corax (29-11-2004)
Kommentar
Fra : Corax


Dato : 29-11-04 15:50


"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> wrote in message
news:cof53v$1cg2$1@news.cybercity.dk...
> "Corax" <amina@blazingangles-nospam.com> wrote in message
> news:41ab1736$0$286$edfadb0f@dread12.news.tele.dk
>
>> Det er alm. dokumenteret at det er vanskeligere at blive gravid hvis
>> man er stresset - f.eks. hvis man er stresset over ønsket om at få
>> børn.
>
> Ja, og? Nu snakker vi sådan set om noget ganske andet her...

Nej, det gør vi ikke, eller vi andre gør i hvert fald ikke. Men det bør
måske præsiceres, at der selvfølgelig er forskel på om folk er barnløse pga.
stresse og livsstil eller pga. fysiske forhold som ikke ændres ved at geare
ned og slappe af.

- Corax




Per Vadmand (29-11-2004)
Kommentar
Fra : Per Vadmand


Dato : 29-11-04 13:07


"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> wrote in message
news:coerpk$144g$1@news.cybercity.dk...
> "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> wrote in message
> news:41aaeea5$0$219$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>
>> Det er derfor, kvinder ofte bliver gravide kort efter, at de har
>> adopteret
>> et barn.
>
> Sikke dog en påstand og fin lille vandrehistorie. Kan du dokumentere den,
> eller er det bare noget, du tror?
>
Jeg kender faktisk personligt adskillige eksempler på adoptiv- og donorbørn,
der har fået en "naturlig" lillebror eller -søster, når panikken var
overstået. Jeg kan naturligvis af diskretionsgrunde ikke nævne navne.

Per V.



Henning (29-11-2004)
Kommentar
Fra : Henning


Dato : 29-11-04 14:16


"Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:41ab10d7$0$249$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> Jeg kender faktisk personligt adskillige eksempler på adoptiv- og
> donorbørn, der har fået en "naturlig" lillebror eller -søster, når
> panikken var overstået. Jeg kan naturligvis af diskretionsgrunde ikke
> nævne navne.

Det er alment kendt, at ønsket om graviditet, kan virke blokerende
for at det sker, medens angsten for at blive gravid, øger muligheden
for at det sker. I nogle tilfælde opstår graviditeten ikke fordi kvinden
af en eller anden grund afviser pågældende mands sædceller, men
går hun til Julefrokost og boller med en tilfældig mand, bliver hun
omgående gravid ( Husk i denne søde Juletid, ca. 10% af os, har ikke
den biologiske far, mødre påstår er far til afkommet *G*)

MVH
Henning
Ps. ca.550000 danskere har ikke den biologiske far, deres mødre
påstår at være det *G*


Bo Warming (12-12-2004)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 12-12-04 04:55

"Henning" <h2m65@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:41ab211d$0$86705$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
> "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> news:41ab10d7$0$249$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>
> > Jeg kender faktisk personligt adskillige eksempler på adoptiv- og
> > donorbørn, der har fået en "naturlig" lillebror eller -søster, når
> > panikken var overstået. Jeg kan naturligvis af diskretionsgrunde ikke
> > nævne navne.
>
> Det er alment kendt, at ønsket om graviditet, kan virke blokerende

Du mener at smalltalk er hyppig.
Beviser er nul.

> for at det sker, medens angsten for at blive gravid, øger muligheden
> for at det sker. I nogle tilfælde opstår graviditeten ikke fordi kvinden
> af en eller anden grund afviser pågældende mands sædceller, men
> går hun til Julefrokost og boller med en tilfældig mand, bliver hun
> omgående gravid ( Husk i denne søde Juletid, ca. 10% af os, har ikke
> den biologiske far, mødre påstår er far til afkommet *G*)

Man kan forestille sig alt. Men kan ønsketænke alt. Man kan nedgøre alt.



Nana Sørensen (29-11-2004)
Kommentar
Fra : Nana Sørensen


Dato : 29-11-04 13:47


"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:coerpk$144g$1@news.cybercity.dk...
> "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> wrote in message
> news:41aaeea5$0$219$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>
>> Det er derfor, kvinder ofte bliver gravide kort efter, at de har
>> adopteret
>> et barn.
>
> Sikke dog en påstand og fin lille vandrehistorie. Kan du dokumentere den,
> eller er det bare noget, du tror?
>
> --
> -Jens B.
>
>

Min mors vennepar havde prøvet at blive gravide i ca ti år. En stk adoption
fra thailand, og så var der gevinst. mener at hun fødte ti mdr efter at de
havde fået den lille søde fra thailand.
Det er ikke en vandrehistorie. Hvis parret umiddelbart ikke fejler noget,
men bare ikek bliver gravide, så kan det nemt være stresset omkring det. Og
så giver det bonus, når de giver op.



Henning (29-11-2004)
Kommentar
Fra : Henning


Dato : 29-11-04 14:02


"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:coerpk$144g$1@news.cybercity.dk...
> "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> wrote in message
> news:41aaeea5$0$219$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>
>> Det er derfor, kvinder ofte bliver gravide kort efter, at de har
>> adopteret
>> et barn.
>
> Sikke dog en påstand og fin lille vandrehistorie. Kan du dokumentere den,
> eller er det bare noget, du tror?

Dig og dine krav om dokumentation *G*
Du kan få følgende dokumentation fra mig:
Et par havde i 10 år ønsket at få et barn, hele deres sexliv
handlede til sidst kun om at bolle på de rigtige tidspunkter,
men nul graviditet, så gav de op og ville starte en katte.kennel
i stedet og konen kastede al sin yngelpleje-instinkt ind på at
pleje disse skide perser katte, vupti, hun blev sgu gravid
3 måneder efter hun havde opgivet at blive gravid.

Et andet par prøvede ligeledes i 10-15 år, opgav og adopterede
en pige, vupti konen blev straks gravid og de fik en dreng.

Fra min tid som aktiv zoneterapeut, oplevede jeg barnløse kvinder
blev gravide kort tid efter behandlingens start, det gik hurtigst
når der opstod seksuelle undertoner mellem pågældende kvinde og jeg.

MVH
Henning


Ole Laursen (29-11-2004)
Kommentar
Fra : Ole Laursen


Dato : 29-11-04 16:22

"Henning" <h2m65@hotmail.com> writes:

> Fra min tid som aktiv zoneterapeut, oplevede jeg barnløse kvinder
> blev gravide kort tid efter behandlingens start, det gik hurtigst
> når der opstod seksuelle undertoner mellem pågældende kvinde og jeg.

Hehehe. Hvor mange børn var det lige igen du sagde du var far til?

--
Ole Laursen
http://www.cs.aau.dk/~olau/

Henning (01-12-2004)
Kommentar
Fra : Henning


Dato : 01-12-04 13:47


"Ole Laursen" <olau@cs.aau.dk> skrev i en meddelelse
news:tv88y8kvfxf.fsf@homer.cs.aau.dk...
> "Henning" <h2m65@hotmail.com> writes:
>
>> Fra min tid som aktiv zoneterapeut, oplevede jeg barnløse kvinder
>> blev gravide kort tid efter behandlingens start, det gik hurtigst
>> når der opstod seksuelle undertoner mellem pågældende kvinde og jeg.
>
> Hehehe. Hvor mange børn var det lige igen du sagde du var far til?

Biologisk kun en 6 stykker *G*
Og 19-20 stk.. som inspirator

Zoner behandles er ikke kun under fødderne, der er også zoner
på ryggen, zoner omkring navlen, brysterne og skambenet, så en
behandling for barnløshed går uhyggelig tæt på kvindens seksualitet,
det er så min opgave at få den givne kvinde til at overvinde hendes
tillærte blufærdighed og tillade at jeg behandler på en måde og på
steder, hvor de stærke erogene områder findes og som kan trigge
hende seksuelt, uden hun bliver forskrækket over at bivirkningen
kan være hun bliver liderlig, ( Jeg behandlede aldrig på den måde
for lukkede døre, de kunne hele tiden høre min kone pusle rundt
et eller andet sted i huset. )

MVH
Henning


Mark Thomas Gazel (01-12-2004)
Kommentar
Fra : Mark Thomas Gazel


Dato : 01-12-04 13:48

Hej Henning

> Zoner behandles er ikke kun under fødderne, der er også zoner
> på ryggen, zoner omkring navlen, brysterne og skambenet, så en
> behandling for barnløshed går uhyggelig tæt på kvindens seksualitet,
> det er så min opgave at få den givne kvinde til at overvinde hendes
> tillærte blufærdighed og tillade at jeg behandler på en måde og på
> steder, hvor de stærke erogene områder findes og som kan trigge
> hende seksuelt, uden hun bliver forskrækket over at bivirkningen
> kan være hun bliver liderlig, ( Jeg behandlede aldrig på den måde
> for lukkede døre, de kunne hele tiden høre min kone pusle rundt
> et eller andet sted i huset. )

Så er jeg mere rolig *G*


--
Med venlig hilsen

Mark


Bo Warming (12-12-2004)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 12-12-04 04:53

"Henning" <h2m65@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:41ab1dbc$0$86712$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
> "Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:coerpk$144g$1@news.cybercity.dk...
> > "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> wrote in message
> > news:41aaeea5$0$219$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> >
> >> Det er derfor, kvinder ofte bliver gravide kort efter, at de har
> >> adopteret
> >> et barn.
> >
> > Sikke dog en påstand og fin lille vandrehistorie. Kan du dokumentere
den,
> > eller er det bare noget, du tror?
>
> Dig og dine krav om dokumentation *G*
> Du kan få følgende dokumentation fra mig:
> Et par havde i 10 år ønsket at få et barn, hele deres sexliv
> handlede til sidst kun om at bolle på de rigtige tidspunkter,
> men nul graviditet, så gav de op og ville starte en katte.kennel
> i stedet og konen kastede al sin yngelpleje-instinkt ind på at
> pleje disse skide perser katte, vupti, hun blev sgu gravid
> 3 måneder efter hun havde opgivet at blive gravid.
>
> Et andet par prøvede ligeledes i 10-15 år, opgav og adopterede
> en pige, vupti konen blev straks gravid og de fik en dreng.
>
> Fra min tid som aktiv zoneterapeut, oplevede jeg barnløse kvinder
> blev gravide kort tid efter behandlingens start, det gik hurtigst
> når der opstod seksuelle undertoner mellem pågældende kvinde og jeg.

Undertoner=sæddonor-leverance?



Charlotte Hansen (30-11-2004)
Kommentar
Fra : Charlotte Hansen


Dato : 30-11-04 17:35

> Sikke dog en påstand og fin lille vandrehistorie. Kan du dokumentere den,
> eller er det bare noget, du tror?
>
Jeg kan komme med en lille sand historie, der taler for at der er noget om
det...:
Mine forældre fik 2 drenge (mine storebrødre). Efter nogle år ville de gerne
have flere børn. De prøvede og prøvede men intet skete.
De opgav og besluttede sig for at de ville adoptere... det endte med at de
fik et afslag på deres ansøgning...
og det må jeg jo sige er godt for mig (og min tvillingsøster), for sørme om
min mor ikke blev gravid med tvillinger. Og jeg kan så bryste mig med, at
der er 12 år imellem mig og min yngste storebror.

Charlotte




> --
> -Jens B.
>
>



Aragorn Elessar (29-11-2004)
Kommentar
Fra : Aragorn Elessar


Dato : 29-11-04 12:10


"Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> wrote in message
news:41aaeea5$0$219$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>
> "Mark Thomas Gazel" <markgazel@hotmail.com> wrote in message
> news:codpqm$dgr$1@news.net.uni-c.dk...
> Jeg kender mange historier om
> > kvinder/par, der stressede så meget over, det at blive gravide, at intet
> > skete. Da de så slappede af og tænkte på noget andet (eller opgav), så
var
> > der bingo.
>
> Det er derfor, kvinder ofte bliver gravide kort efter, at de har adopteret
> et barn.
>
> Per V.

Tjah det virkede da ikke i mine adoptivforældres tilfælde, men du skrev jo
også kun 'ofte'.

Mvh

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk
www.bmwmc.dk
www.furnituretiger.dk
=================



Per Vadmand (29-11-2004)
Kommentar
Fra : Per Vadmand


Dato : 29-11-04 13:08


"Aragorn Elessar" <aragorn@wellesK75.dk> wrote in message
news:WsDqd.1037$mD3.464@news.get2net.dk...
>
> "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> wrote in message
> news:41aaeea5$0$219$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>>
>> "Mark Thomas Gazel" <markgazel@hotmail.com> wrote in message
>> news:codpqm$dgr$1@news.net.uni-c.dk...
>> Jeg kender mange historier om
>> > kvinder/par, der stressede så meget over, det at blive gravide, at
>> > intet
>> > skete. Da de så slappede af og tænkte på noget andet (eller opgav), så
> var
>> > der bingo.
>>
>> Det er derfor, kvinder ofte bliver gravide kort efter, at de har
>> adopteret
>> et barn.
>>
>> Per V.
>
> Tjah det virkede da ikke i mine adoptivforældres tilfælde, men du skrev jo
> også kun 'ofte'.
>
Præcis. Og som det fremgår af tråden, er jeg ikke den eneste, der kender til
det. Jeg kan på stående fod nævne 4 tilfælde i min omgangskreds gennem
årene.

Per V.



Jens Bruun (29-11-2004)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 29-11-04 13:40

"Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> wrote in message
news:41ab1125$0$283$edfadb0f@dread12.news.tele.dk

> Jeg kan på stående fod nævne 4 tilfælde i min
> omgangskreds gennem årene.

Og jeg kan på stående fod nævne lige så mange tilfælde på modsatte fra min
omgangskreds, og sådan kan vi jo blive ved. Jeg må derfor udlede, at din
påstand ikke kan dokumenteres men er noget, du tror.

Sjovt nok bæres de fleste vandrehistorier videre af mennesker, der alle
sammen har historierne på første hånd fra deres egen omgangskreds.

--
-Jens B.



Per Vadmand (29-11-2004)
Kommentar
Fra : Per Vadmand


Dato : 29-11-04 14:42


"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> wrote in message
news:cof5bb$1cro$1@news.cybercity.dk...

> Sjovt nok bæres de fleste vandrehistorier videre af mennesker, der alle
> sammen har historierne på første hånd fra deres egen omgangskreds.
>
Nej. Vandrehistorier er typisk tredjehånds.

Per V.
> -Jens B.
>
>



Jens Bruun (29-11-2004)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 29-11-04 14:48

"Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> wrote in message
news:41ab2739$0$196$edfadb0f@dread12.news.tele.dk

> Nej. Vandrehistorier er typisk tredjehånds.

Ja, og du fangede ikke pointen.

--
-Jens B.



Henning (29-11-2004)
Kommentar
Fra : Henning


Dato : 29-11-04 14:57


"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:cof9bd$1go5$1@news.cybercity.dk...
> "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> wrote in message
> news:41ab2739$0$196$edfadb0f@dread12.news.tele.dk
>
>> Nej. Vandrehistorier er typisk tredjehånds.
>
> Ja, og du fangede ikke pointen.

Og du tror alle lyver

MVH
Henning


Jens Bruun (29-11-2004)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 29-11-04 15:11

"Henning" <h2m65@hotmail.com> wrote in message
news:41ab2ab4$0$86715$edfadb0f@dread11.news.tele.dk

> Og du tror alle lyver

Nej.

Du påstår jo at vide noget om psykologi, så dit udsagn undrer mig lidt. Jeg
synes, du skal låne en bog på biblioteket om psykologi. Hvis du er heldig,
kan du få en god forklaring på, hvorfor så mange "oplevede" første- og
andenhåndsoplevelser i virkeligeheden er trediehåndsoplevelser, og dermed
uden stor sandhedsværdi, hvis de ikke bakkes op med nagelfast dokumentation.

Du kan jo også prøve at google lidt på vandrehistorier eller læse om emnet,
inden du skyder mig i skoene, at jeg skulle tro, alle lyver.

--
-Jens B.



Henrik B. (29-11-2004)
Kommentar
Fra : Henrik B.


Dato : 29-11-04 15:21


"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:cofalp$1i3t$1@news.cybercity.dk...
> "Henning" <h2m65@hotmail.com> wrote in message


> Du kan jo også prøve at google lidt på vandrehistorier eller læse om
> emnet,
> inden du skyder mig i skoene, at jeg skulle tro, alle lyver.

Nej, nej, du tror skam ikke at alle lyver - kun dem der ikke er enig med
dig.

--
M.v.h.
------------------------------
Det handler om at ha' TRYK!



Bo Warming (12-12-2004)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 12-12-04 04:52

"Henrik B." <saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
news:41ab3029$0$269$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>
> "Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:cofalp$1i3t$1@news.cybercity.dk...
> > "Henning" <h2m65@hotmail.com> wrote in message
>
>
> > Du kan jo også prøve at google lidt på vandrehistorier eller læse om
> > emnet,
> > inden du skyder mig i skoene, at jeg skulle tro, alle lyver.
>
> Nej, nej, du tror skam ikke at alle lyver - kun dem der ikke er enig med
> dig.

Uanset enighed, bør man vise sund skepsis

Man bør tvivle om alt(Descartes)
Det eneste jeg ved, er at jeg intet ved(Sokrates)
Nejtak til naiv blåøjet letkøbt TRO i stil med Jesus-fanatikernes.



Per Vadmand (29-11-2004)
Kommentar
Fra : Per Vadmand


Dato : 29-11-04 17:04


"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> wrote in message
news:cofalp$1i3t$1@news.cybercity.dk...
> "Henning" <h2m65@hotmail.com> wrote in message
> news:41ab2ab4$0$86715$edfadb0f@dread11.news.tele.dk
>
>> Og du tror alle lyver
>
> Nej.
>
> Du påstår jo at vide noget om psykologi, så dit udsagn undrer mig lidt.
> Jeg
> synes, du skal låne en bog på biblioteket om psykologi. Hvis du er heldig,
> kan du få en god forklaring på, hvorfor så mange "oplevede" første- og
> andenhåndsoplevelser i virkeligeheden er trediehåndsoplevelser, og dermed
> uden stor sandhedsværdi, hvis de ikke bakkes op med nagelfast
> dokumentation.
>

Altså påstår du, at jeg lyver, når jeg fastholder, at jeg personligt kender
adskillige "ægtefødte" børn, der har adopterede eller donor-ældre søskende.

Per V.



Jens Bruun (30-11-2004)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 30-11-04 11:21

"Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> wrote in message
news:41ab4855$0$200$edfadb0f@dread12.news.tele.dk

> Altså påstår du, at jeg lyver, når jeg fastholder, at jeg personligt
> kender adskillige "ægtefødte" børn, der har adopterede eller
> donor-ældre søskende.

Nej.

--
-Jens B.



Bo Warming (01-12-2004)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 01-12-04 00:33

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:cohhjh$em7$1@news.cybercity.dk...
> "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> wrote in message
> news:41ab4855$0$200$edfadb0f@dread12.news.tele.dk
>
> > Altså påstår du, at jeg lyver, når jeg fastholder, at jeg personligt
> > kender adskillige "ægtefødte" børn, der har adopterede eller
> > donor-ældre søskende.
>
> Nej.

Overlæger har let adgang til faktuelt materiale om adoptanter der bliver
gravide.
Men de har aldrig kunne - eller ville - fremvise statistik om at
vandrehistorien har noget på sig.
Talrige ledende artikelskrivere i Fertility and Sterility
og American Journal of Obstetrics and Gynaecology har erklæret at deres
erfaringer bekræfter vandrehstorierne.
Måske de hader at naturen er dygtigere end lægekunst og derfor ikke vil
indsamle og rapportere tallene.

Det ville klæde Vadmand hvis han var præcis om sine erfaringer.



Bo Warming (03-12-2004)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 03-12-04 10:57

"Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:41ab4855$0$200$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> Altså påstår du, at jeg lyver, når jeg fastholder, at jeg personligt
kender
> adskillige "ægtefødte" børn, der har adopterede eller donor-ældre
søskende.

Hvem har talt om at lyve? Vi gider blot ikke anerkende noget som bevist, der
er anonymt og ubevisligt.



Henning (01-12-2004)
Kommentar
Fra : Henning


Dato : 01-12-04 14:13


"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:cofalp$1i3t$1@news.cybercity.dk...
> "Henning" <h2m65@hotmail.com> wrote in message
> news:41ab2ab4$0$86715$edfadb0f@dread11.news.tele.dk
>
>> Og du tror alle lyver

> Du kan jo også prøve at google lidt på vandrehistorier eller læse om
> emnet,
> inden du skyder mig i skoene, at jeg skulle tro, alle lyver.

Det behøves ikke, hvad angår psykologi, er det videnskabeligt bevist,
at det givne menneske kan styre sine fysiologiske mekanismer, nogle
kan bevidst andre gør det ubevidst, det er også videnskabeligt bevist,
at en vis % del reagere irrationelt på deres " brændende ønsker " og
derved blokere, så det ikke går i opfyldelse, Der er masser af ting der
er bevist sker, uden at man kan bevise hvorfor. her kan man kun opstille
teorier og hypoteser som forklaring på de psykologiske mekanismer
der udløser en given adfærd.

Mennesker reager enten- eller på de input de får, men ingen kan forudsige
hvem og hvorfor, andet ud fra teorier og hypoteser.

MVH
Henning


Bo Warming (03-12-2004)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 03-12-04 10:56

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:cof5bb$1cro$1@news.cybercity.dk...
> "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> wrote in message

> Sjovt nok bæres de fleste vandrehistorier videre af mennesker, der alle
> sammen har historierne på første hånd fra deres egen omgangskreds.

Og når man vil have detaljer, så istemmer de det PEr Vadmandske "jeg kan
ikke fortælle mere af diskretionsgrunde"

Adoptivskrønen kan jeg godt LIDE AT TRO PÅ - og jeg respekterer at andre kan
lide at tro på 6 mio gassede jøder. Vi har ytringsfrihed, endnu.

Men når jeg hælder mod en teori og gerne antager at den er korrekt, så
baserer jeg ikke fordømmelse på den.



Per Vadmand (04-12-2004)
Kommentar
Fra : Per Vadmand


Dato : 04-12-04 00:38


"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote in message
news:HKWrd.4267$1f2.3105@fe20.usenetserver.com...

>
> Og når man vil have detaljer, så istemmer de det PEr Vadmandske "jeg kan
> ikke fortælle mere af diskretionsgrunde"

Ville det gøre nogen forskel, om jeg opgav navn og adresse på de pågældende?
nej, vel? Men det ville med sikkerhed gøre de pågældende sure på mig, - og
så foretrækker jeg bestemt, at Bo og Jens er sure

Per V.



Jens Bruun (04-12-2004)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 04-12-04 10:22

"Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> wrote in message
news:41b0f8f8$0$261$edfadb0f@dread12.news.tele.dk

> Ville det gøre nogen forskel, om jeg opgav navn og adresse på de
> pågældende? nej, vel? Men det ville med sikkerhed gøre de pågældende
> sure på mig, - og så foretrækker jeg bestemt, at Bo og Jens er sure
>

Jeg er ikke sur - jeg er bare sååå skuffet...

--
-Jens B.



Bo Warming (05-12-2004)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 05-12-04 05:19

"Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:41b0f8f8$0$261$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>
> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote in message
> news:HKWrd.4267$1f2.3105@fe20.usenetserver.com...
>
> >
> > Og når man vil have detaljer, så istemmer de det PEr Vadmandske "jeg kan
> > ikke fortælle mere af diskretionsgrunde"
>
> Ville det gøre nogen forskel, om jeg opgav navn og adresse på de
pågældende?
> nej, vel? Men det ville med sikkerhed gøre de pågældende sure på mig, - og
> så foretrækker jeg bestemt, at Bo og Jens er sure

Hvis der var sandhed i dine vandrehistorier, ville du skrive her "Giv mig
dit telefonnummer og jeg får den gravide dame til at ringe dig op fra en
telefonbox" og så kan du krydsforhører hende og vil fornemme at det er en
sand historie.

Sandheden bevises ikke af hvem bliver mest sur.



Bo Warming (03-12-2004)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 03-12-04 10:53

"Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:41ab1125$0$283$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> >> Det er derfor, kvinder ofte bliver gravide kort efter, at de har
> >> adopteret
> >> et barn.

Ja måske. Der er ikke beviser på teorien, der kan holde i byretten
Lissom med holocaust og oldgræsk homosex.
Men massernes enighed er religion.



Bo Warming (01-12-2004)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 01-12-04 00:18

"Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:41aaeea5$0$219$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>
> "Mark Thomas Gazel" <markgazel@hotmail.com> wrote in message
> news:codpqm$dgr$1@news.net.uni-c.dk...
> Jeg kender mange historier om
> > kvinder/par, der stressede så meget over, det at blive gravide, at intet
> > skete. Da de så slappede af og tænkte på noget andet (eller opgav), så
var
> > der bingo.
>
> Det er derfor, kvinder ofte bliver gravide kort efter, at de har adopteret
> et barn.

Videnskabelighed er ikke Per Vadmands stærke side. (Ligesom i dk.kultur.film
om Alexander-homosex)
Vandrehistorierne om at graviditet opstår efter adoption er ganske vist så
mange og sejlivede at læger - og jeg - tror der er noget om det.
Men at det skyldes at kvinderne slapper af, er der ikke basis for at mene.
Måske årsagen til graviditet alene er at jo længere tid, jo flere samlejer,
og civilisationssygdomme bl.a. klamydiainfektioner i ægledere er noget der
giver DELVIS FRUGTBARHEDSNEDSÆTTELSE og bliver man ved, er der en dag held i
sprøjten og sæd finder vej til æg trods defekte fimrehår i æglederne.
Vadmand må give op overfor sandhedssøgning - han mener at flertallet har
altid ret. Her er han som nazierne der snævertsynet udviste jøder fordi et
lille flertal af tyskerne ønskede det. Der er noget større og bedre end
gruppepres . Søg at gavne dine medmennesker ved saglighed og sund skepsis
overfor flertallets autoriteter..



Nana Sørensen (29-11-2004)
Kommentar
Fra : Nana Sørensen


Dato : 29-11-04 13:53


"Tp" <dsl52001@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
news:codlui$85f$1@news.cybercity.dk...
> Hej.
>
> Ovenstående hørte jeg en pige sige at det var grunden til at hun ikke fik
> orgasme. Syntes ikke det lyder helt rigtigt. Men måske er det sådan eller
> i hvert fald for nogle..??
>
> Hvad siger i ?
>
> Er der nogle perioder hvor kvinder ikke kan få orgasme.? F.eks. hvis de
> ikke ønsker børn..
>
> Pedersen
>

Jeg får orgasmer, og masser af dem. Har aldrig haft problemer med at få dem,
og får det sikkert heller aldrig. og så kommer jeg til det... Jeg HADER
børn. Kan ikke lide dem, syntes at de lugter, har aldrig ønsket mig nogen,
og kommer aldrig til det. Gad heller ikke at lege med dukker da jeg var
lille, og legede heller ikke far/mor/barn, medmindre jeg blev tvunget. Min
moderinstinkt virker kun med hundehvalpe og kattekillinger. Det trækker ikke
i mine æggestokke når jeg ser en baby. Men jeg blev sgu gravid anyway, da
jeg var 15. Var endda på p-piller, som jeg tog HELT efter forskrifterne.
Jeg har en veninde, som bare altid bliver gravid. Hun kan heller ikke lide
børn, og får ingen orgasmer overhovedet, og har aldrig fået nogen. P-piller
funker bare ikke på hende, selvom hun tager dem som hun skal. Det eneste der
stoppede de uønskede graviditeter, er den p-dims hun fik sat i armen. Pessar
duede ikke, kondomer gik i stykker og pillerne virkede ikke.
Så nja... Tror ikke at det har noget at sige.
Men det er rigtigt nok at orgasme fremmer befrugtningen. Har noget at gøre
med den stilling som livmoderhalsen lægger sig i under klimaks, og nogle
sammentrækninger. Kan ikke lige huske det nøjagtigt.



Mark Thomas Gazel (29-11-2004)
Kommentar
Fra : Mark Thomas Gazel


Dato : 29-11-04 15:18

Hej Nana

> Jeg har en
> veninde, som bare altid bliver gravid. Hun kan heller ikke lide børn,
> og får ingen orgasmer overhovedet, og har aldrig fået nogen. P-piller
> funker bare ikke på hende, selvom hun tager dem som hun skal. Det
> eneste der stoppede de uønskede graviditeter, er den p-dims hun fik
> sat i armen. Pessar duede ikke, kondomer gik i stykker og pillerne
> virkede ikke.

Lyder som en frugtbar satan af en kvinde! Hende ville mange være misundelig
på. Jeg kan på stående fod komme i tanker om fire par, der ikke kan blive
gravide af den ene eller anden årsag. Det er lidt trist, når de er omkring
de 30 og er klar. Det er selvfølgelig ikke sidste udkald, men der er heller
god tid, hvis det driller.


--
Med venlig hilsen

Mark



Ukendt (29-11-2004)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 29-11-04 19:49


> Lyder som en frugtbar satan af en kvinde! Hende ville mange være
misundelig
> på.

Jeg ville sgu kun blive glad hvis min ho ikke kunne få børn..... det hele
ville være meget lettere så......



Cacba Out

Ham der hader små
larme-rode-ballade-utålmodige-grmme-dumme-lugtende-maskiner




Mette (30-11-2004)
Kommentar
Fra : Mette


Dato : 30-11-04 18:06


"Cacba Cacbis" <Cacba [snAbel A] cacba [prik] com> skrev i en meddelelse
news:41ab6e6c$0$86714$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
> > Lyder som en frugtbar satan af en kvinde! Hende ville mange være
> misundelig
> > på.
>
> Jeg ville sgu kun blive glad hvis min ho ikke kunne få børn..... det hele
> ville være meget lettere så......
>
>
>
> Cacba Out
>
> Ham der hader små
> larme-rode-ballade-utålmodige-grmme-dumme-lugtende-maskiner

Det var sq da heldigt for dig, at dine forældre ikke havde det på samme
måde. Disse små larme-rode-ballade-utålmodige-grmme-dumme-lugtende-maskiner
ender jo med at blive store og voksne en dag Du har jo nok selv været én
af dem.
Men når det er sagt, så skal man da respektere at folk ikke ønsker børn. Det
er bedst for alle.





Ukendt (30-11-2004)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 30-11-04 18:54


> Det var sq da heldigt for dig, at dine forældre ikke havde det på samme
> måde. Disse små
larme-rode-ballade-utålmodige-grmme-dumme-lugtende-maskiner
> ender jo med at blive store og voksne en dag Du har jo nok selv været
én
> af dem.

Ja, mener dog stadig der er for mange af dem.... man snakker om at biler
forurener.... det gør levende væsner også.. så istedet for at spare på biler
kunne man sige max 1 barn pr par. hvis man ønsker flere, så kan man jo købe
kvoter =)

> Men når det er sagt, så skal man da respektere at folk ikke ønsker børn.
Det
> er bedst for alle.

Præcis..


Cacba Out




Per Vadmand (30-11-2004)
Kommentar
Fra : Per Vadmand


Dato : 30-11-04 19:53


"Cacba Cacbis" <Cacba [snAbel A] cacba [prik] com> wrote in message
news:41acb311$0$86712så istedet for at spare på biler
> kunne man sige max 1 barn pr par. hvis man ønsker flere, så kan man jo
> købe
> kvoter =)

Det har man praktiseret i Kina med to resultater: En generation af
overforkælede, selvoptagne og asociale enebørn - og et stort underskud af
kvinder om nogle år, fordi pigebørn bliver aborteret eller diskret
bortskaffet, da kineserne helst vil have drenge.

Per V.





Bo Warming (01-12-2004)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 01-12-04 00:29

"Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:41acc183$0$227$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>
> "Cacba Cacbis" <Cacba [snAbel A] cacba [prik] com> wrote in message
> news:41acb311$0$86712så istedet for at spare på biler
> > kunne man sige max 1 barn pr par. hvis man ønsker flere, så kan man jo
> > købe
> > kvoter =)
>
> Det har man praktiseret i Kina med to resultater: En generation af
> overforkælede, selvoptagne og asociale enebørn - og et stort underskud af
> kvinder om nogle år, fordi pigebørn bliver aborteret eller diskret
> bortskaffet, da kineserne helst vil have drenge.

Har Per V været i Kina - nej altid er hans ulækre menneskefjendske racisme
om at børnene er overforkælede, selvoptagne og asociale baseret på
JOURNALISTIK.
Og han flygter fra detaljer om sine påståede egne oplevelser med adoptanter
der blev gravide.

Det er klogt at få flest drengebørn når overbefolkning er landets
hovedproblem.

Min kones familie handler med japanske eksport-isenkram i Kina og er enige
om at Mao afskaffede sult.

Kun den lykkelige ny frihed for sult er basis for Vadmands hetz om
"forkælelse"
Racister er fulde af fordomme og had. Og blind autoritetstro overfor statens
massemedier .



Mette (30-11-2004)
Kommentar
Fra : Mette


Dato : 30-11-04 21:21


"Cacba Cacbis" <Cacba [snAbel A] cacba [prik] com> skrev i en meddelelse
news:41acb311$0$86712$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
> > Det var sq da heldigt for dig, at dine forældre ikke havde det på samme
> > måde. Disse små
> larme-rode-ballade-utålmodige-grmme-dumme-lugtende-maskiner
> > ender jo med at blive store og voksne en dag Du har jo nok selv været
> én
> > af dem.
>
> Ja, mener dog stadig der er for mange af dem.... man snakker om at biler
> forurener.... det gør levende væsner også.. så istedet for at spare på
biler
> kunne man sige max 1 barn pr par. hvis man ønsker flere, så kan man jo
købe
> kvoter =)

Hvem skal så betale for din alderdom - plejehjem, hjemmehjælp osv? Hvis der
bliver født færre børn, er der færre til at spytte i statskassen...
Og iøvrigt... det er nu dejligt at have børn, for dem der vil have det -
larmen osv er ikke værre men tværtimod med liflig end støjen af voksne fulde
mennesker på et diskotek

Iøvrigt har jeg mødt flere voksne end børn, der larmede, rodede, lavede
ballade, var utålmodige, grimme, dumme og lugtende



Ukendt (02-12-2004)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 02-12-04 01:46


> Hvem skal så betale for din alderdom - plejehjem, hjemmehjælp osv? Hvis
der
> bliver født færre børn, er der færre til at spytte i statskassen...

Når du ikke har mere (eller kan mere, som jo er størstedelen af tilfældet på
plejehjem) er det slut, så istedet for at "nasse" på andre for at leve et
par dage mere på et plejehjem, kunne man gøre dødshjælp lovligt og spare
mange kroner..


Cacba Out



Per Vadmand (02-12-2004)
Kommentar
Fra : Per Vadmand


Dato : 02-12-04 09:56


"Cacba Cacbis" <Cacba [snAbel A] cacba [prik] com> wrote in message
news:41ae653a$0$86713
>
> Når du ikke har mere (eller kan mere, som jo er størstedelen af tilfældet
> på
> plejehjem) er det slut, så istedet for at "nasse" på andre for at leve et
> par dage mere på et plejehjem, kunne man gøre dødshjælp lovligt og spare
> mange kroner..
>
Øh... du er meget ung, ikke?

Per V.



Lars Wagner Hansen (02-12-2004)
Kommentar
Fra : Lars Wagner Hansen


Dato : 02-12-04 17:44

"Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:41aed8b2$0$298$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>
> "Cacba Cacbis" <Cacba [snAbel A] cacba [prik] com> wrote in message
> news:41ae653a$0$86713
> >
> > Når du ikke har mere (eller kan mere, som jo er størstedelen af
tilfældet
> > på
> > plejehjem) er det slut, så istedet for at "nasse" på andre for at leve
et
> > par dage mere på et plejehjem, kunne man gøre dødshjælp lovligt og spare
> > mange kroner..
> >
> Øh... du er meget ung, ikke?

Ellers er han bare meget troll!

Lars



Nana Sørensen (30-11-2004)
Kommentar
Fra : Nana Sørensen


Dato : 30-11-04 21:34


"Cacba Cacbis" <Cacba [snAbel A] cacba [prik] com> skrev i en meddelelse
news:41ab6e6c$0$86714$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
>> Lyder som en frugtbar satan af en kvinde! Hende ville mange være
> misundelig
>> på.
>
> Jeg ville sgu kun blive glad hvis min ho ikke kunne få børn..... det hele
> ville være meget lettere så......
>
>
>
> Cacba Out
>
> Ham der hader små
> larme-rode-ballade-utålmodige-grmme-dumme-lugtende-maskiner
>
>
>

Nok heller ikke så fedt at få børn, når faren kalder deres mor for "ho".



Ukendt (02-12-2004)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 02-12-04 01:47


> Nok heller ikke så fedt at få børn, når faren kalder deres mor for "ho".


Okay.. så dame.... man skal jo spare på tastaturet... =)


Cacba Out



Nana Sørensen (30-11-2004)
Kommentar
Fra : Nana Sørensen


Dato : 30-11-04 21:34


"Mark Thomas Gazel" <markgazel@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:cofb1v$tua$1@news.net.uni-c.dk...
> Hej Nana
>
>> Jeg har en
>> veninde, som bare altid bliver gravid. Hun kan heller ikke lide børn,
>> og får ingen orgasmer overhovedet, og har aldrig fået nogen. P-piller
>> funker bare ikke på hende, selvom hun tager dem som hun skal. Det
>> eneste der stoppede de uønskede graviditeter, er den p-dims hun fik
>> sat i armen. Pessar duede ikke, kondomer gik i stykker og pillerne
>> virkede ikke.
>
> Lyder som en frugtbar satan af en kvinde! Hende ville mange være
> misundelig på. Jeg kan på stående fod komme i tanker om fire par, der ikke
> kan blive gravide af den ene eller anden årsag. Det er lidt trist, når de
> er omkring de 30 og er klar. Det er selvfølgelig ikke sidste udkald, men
> der er heller god tid, hvis det driller.
>
>
> --
> Med venlig hilsen
>
> Mark
>
>

Ja, hun er møgfrugtbar. Jeg tror hun har været gravid med samtlige af sine
kærester, minus en som var 40 og var steriliseret.

Sindssygt... Men ok. Mener at det er tre søskende hun har, og hendes mor
kommer også fra en storfamilie.



Per Vadmand (30-11-2004)
Kommentar
Fra : Per Vadmand


Dato : 30-11-04 23:41


"Nana Sørensen" <dodo20038@tiscali.dk> wrote in message news:2P4rd.73306>
> Ja, hun er møgfrugtbar. Jeg tror hun har været gravid med samtlige af sine
> kærester, minus en som var 40 og var steriliseret.
>

Hvor mange børn har hun så?

Per V.



Nana Sørensen (01-12-2004)
Kommentar
Fra : Nana Sørensen


Dato : 01-12-04 03:35


"Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:41acf6f6$0$217$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>
> "Nana Sørensen" <dodo20038@tiscali.dk> wrote in message news:2P4rd.73306>
>> Ja, hun er møgfrugtbar. Jeg tror hun har været gravid med samtlige af
>> sine kærester, minus en som var 40 og var steriliseret.
>>
>
> Hvor mange børn har hun så?
>
> Per V.
>

Ingen. fordi hun som sagt hader dem. Det var derfor jeg nævnte hende i
første omgang, i forbindelse med hovedspørgsmålet, om kvinder
gravid/orgasme/something.



Bo Warming (05-12-2004)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 05-12-04 05:23

"Mark Thomas Gazel" <markgazel@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:cofb1v$tua$1@news.net.uni-c.dk...
> Hej Nana
>
> > Jeg har en
> > veninde, som bare altid bliver gravid. Hun kan heller ikke lide børn,
> > og får ingen orgasmer overhovedet, og har aldrig fået nogen. P-piller
> > funker bare ikke på hende, selvom hun tager dem som hun skal. Det
> > eneste der stoppede de uønskede graviditeter, er den p-dims hun fik
> > sat i armen. Pessar duede ikke, kondomer gik i stykker og pillerne
> > virkede ikke.
>
> Lyder som en frugtbar satan af en kvinde! Hende ville mange være
misundelig
> på. Jeg kan på stående fod komme i tanker om fire par, der ikke kan blive
> gravide af den ene eller anden årsag. Det er lidt trist, når de er omkring
> de 30 og er klar. Det er selvfølgelig ikke sidste udkald, men der er
heller
> god tid, hvis det driller.

Muslimer ka bare de gylle med at formere sig som rotter.

siden 1979 har jeg skrevet at vi skal som ulandsfolk søge graviditeter før
pigen er 17 og clamydia-hærget.

Men man lærer kun af dem man holder af, så rotteformering er det våben de
udrydder os med - Gid vi ville kopiere dem og få børn tidligt-



Per Vadmand (05-12-2004)
Kommentar
Fra : Per Vadmand


Dato : 05-12-04 14:22


"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote in message
news:42wsd.2746$Pd.1607@fe04.usenetserver.com...

>
> Muslimer ka bare de gylle med at formere sig som rotter.

Ingen har talt om muslimer i denne trår. Betyder de virkelig så meget for
dig, at du SKAL have dem med hver gang?

> siden 1979 har jeg skrevet at vi skal som ulandsfolk søge graviditeter før
> pigen er 17 og clamydia-hærget.
>
> Men man lærer kun af dem man holder af, så rotteformering er det våben de
> udrydder os med - Gid vi ville kopiere dem og få børn tidligt-
>

Somme tider er jeg lige ved at fortryde, at jeg ofte tager din ytringsret i
forsvar. Går den i bukserne på dig, når du fyrer den slags vrøvl af?

Per V.



Bo Warming (05-12-2004)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 05-12-04 05:37

"Nana Sørensen" <dodo20038@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
news:dZEqd.72514

> duede ikke, kondomer gik i stykker og pillerne virkede ikke.

Hvordan kan et kondom gå i stykker, hvis det ikke har ligget uindpakket i
solen og er blevet mørt?



Nana Sørensen (19-12-2004)
Kommentar
Fra : Nana Sørensen


Dato : 19-12-04 16:53


"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i en meddelelse
news:9fwsd.5$4w2.1@fe05.usenetserver.com...
> "Nana Sørensen" <dodo20038@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> news:dZEqd.72514
>
>> duede ikke, kondomer gik i stykker og pillerne virkede ikke.
>
> Hvordan kan et kondom gå i stykker, hvis det ikke har ligget uindpakket i
> solen og er blevet mørt?
>
>

Hvor skulle jeg vide det fra? Det er sket for mig to gange at det bare
sprang, nyligt indkøbt som det var. Flere af minevenner/veninder har også
oplevet det.



Benny Bomstærk (19-12-2004)
Kommentar
Fra : Benny Bomstærk


Dato : 19-12-04 17:00


"Nana Sørensen" <dodo20038@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
news:Ythxd.76369$Vf.3618053@news000.worldonline.dk...
>
> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i en meddelelse
> news:9fwsd.5$4w2.1@fe05.usenetserver.com...
>> "Nana Sørensen" <dodo20038@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
>> news:dZEqd.72514
>>
>>> duede ikke, kondomer gik i stykker og pillerne virkede ikke.
>>
>> Hvordan kan et kondom gå i stykker, hvis det ikke har ligget uindpakket i
>> solen og er blevet mørt?
>>
>>
>
> Hvor skulle jeg vide det fra? Det er sket for mig to gange at det bare
> sprang, nyligt indkøbt som det var. Flere af minevenner/veninder har også
> oplevet det.
>

jamen - kondomer springer da hvis man bruger det gentagne gange



Søg
Reklame
 
Statistik
Spørgsmål : 177556
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408866
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste