Cardiosport
Fra : Lønborg

Dato : 28-11-04 15:34

Hej

Det er nok ikke det rigtige sted, men jeg prøver....

Jeg har købt et Cardiosport Exel Sport PC pulsur, som skulle virke sammen
med min pc. Jeg kan dog ikke få den til at virke under Windows XP, hvilket
nok skyldes, at det er en ældre ur-model. Men er der nogen der ved, hvor man
kan få en opdateret version af softwaren? Eller nogle andre tekniske ting
jeg kan gøre? Jeg har både søgt på Nettet og kontaktet producenten i
England - uden held.

John

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 28-11-04 22:08

"Lønborg" <johnloenborg@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det er nok ikke det rigtige sted, men jeg prøver....

Næh.... pulsures samarbejde med en PC har ikke rigtig noget med denne gruppe
at gøre.
Jeg vil anbefale dig i stedet at kigge ind på:

http://www.dourun.dk/forum/forum.asp?FORUM_ID=12

Der kan du finde masser af folk med forstand på pulsure.

Mvh. Lisbeth

Fra : Lønborg

Dato : 29-11-04 06:54

Hej Lisbeth