Foderbræt
Fra : Claus Larsen

Dato : 28-11-04 10:44

Hil gruppe...

Jeg har fældet et birketræ, men har ladet ca. 1,30 m stå tilbage.
Min plan er nu at lave et rundt foderbræt med tag. Bunden er nem nok at
lave, men det kniber med taget.

Er der nogle der har tegninger eller link til et rundt foderbræt medtag ?

Claus Larsen
c.l(snabel-a)cool.dk

Fra : Ole Jensen

Dato : 28-11-04 22:54

Claus Larsen <c.l(snabel-a)@cool.dk> wrote:

> [...]
> lave, men det kniber med taget.
>
> Er der nogle der har tegninger eller link til et rundt foderbræt medtag ?

Hvad materiale havde du tænkt dig?

Strå, kobber, træ, tagpap?

Personligt vil jeg tro at et af strå ville blive flot. Jeg tror også det
er det billigste og letteste at lave.

Ole-J
Jeg er ikke ekspert - selvom jeg ofte udtaler mig som sådan

Fra : Claus Larsen

Dato : 28-11-04 23:11

"Ole Jensen" <newsplus@oleswebsite.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad materiale havde du tænkt dig?
>
> Strå, kobber, træ, tagpap?
>
> Personligt vil jeg tro at et af strå ville blive flot. Jeg tror også det
> er det billigste og letteste at lave.

Jeg havde forestillet mig at lave det i træ, men er åben for alle
forslag...bare fyr den af.

Med venlig hilsen

Claus Larsen
c.l(snabel-a)cool.dk