Foodprocessor - er den bår' dejlig?
Fra : Preben Boch

Dato : 26-11-04 21:58

Hej
Jeg har lige købt en Kenwood KM001 røremaskine over nettet. I Danmark kan
jeg få den ned til 3999,- men på en engelsk side skal jeg give 3100,- incl.
blender og levering.
Nå, men jeg er lidt fristet af også at købe den tilhørende foodprocessor.
Jeg har aldrig haft sådan en, og så er det jeg gerne vil vide: Hvert år
laver jeg 15 liter orangemarmelade af appelsiner, citroner, pomeranser og
grapefrugter. Når de er udstenede skal de skæres i både og derefter skal
hver båd skæres i mindre stykker. Det er et stort arbejde - og så var det
jeg tænkte, at en foodprocessor måske kan klare den sidste del af arbejdet?
Kan den det?
Venlig hilsen
Preben Boch

Fra : Inger Pedersen

Dato : 26-11-04 22:34

"Preben Boch" <havenisserne@havegangen.dk> skrev i en meddelelse

.. Det er et stort arbejde - og så var det
> jeg tænkte, at en foodprocessor måske kan klare den sidste del af
> arbejdet?

Kender ikke Kenwoods - men Brauns kan, og det går kvikt.

Hilsen Inger

Fra : John Smith

Dato : 26-11-04 23:30

Preben Boch wrote:
> Hvert år
> laver jeg 15 liter orangemarmelade af appelsiner, citroner, pomeranser og
> grapefrugter.

Du kunne vel ikke lige komme med opskriften?

Mvh
John Smith