Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
ADVARSEL mod Digital4u
Fra : Nospam

Dato : 01-12-04 11:53

De skider på garantien - og i stedet for at erstatte defekte produkter
kræver de penge for at have set på dem.

Jeg har i øjeblikket en sag kørende mod dem ved Forbrugerklagenævnet.

Først for sent så jeg på nettet, at mange andre også klager over flabet
behandling fra dette skodfirma.

Fra : Tommy Fer

Dato : 01-12-04 15:04

"Nospam" <nospam@noway.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har i øjeblikket en sag kørende mod dem ved Forbrugerklagenævnet.
>
> Først for sent så jeg på nettet, at mange andre også klager over flabet

Et indlæg som dette kan jeg simpelhen ikke tage seriøst.

Du må komme frem med noget mere fakta!

mvh Tommy Fer

Fra : Ukendt

Dato : 01-12-04 16:11

Jeg bor i øjeblikket i Tanzania og de havde lovet mig momsen tilbage hvis
jeg sendte kviteringen toldstemplet tilbage til dem, hvilket jeg gjorde. Jeg
har ikke set noget til nogen penge....
Måske skulle skattefar også tjekke deres momsregnskab for jeg tvivler
ikke på at de har brugt den stemplede kvitering i deres favør.

Flemming