Hvordan snydes IE "tilbage pil".
Fra : John Lind

Dato : 18-05-01 09:06

Hej
Hvordan snyder jeg browserne tilbagepil, til at hoppe 2 dokumenter baglæns i
stedet for et.
Hvis brugerne står i en under-under side, og trykker pil tilbage, vil jeg
have dem tilbage til hovedsiden.
Måske noget med at manipulerer med windows.historie ?

Fra : Martin Petersen

Dato : 18-05-01 11:49

"John Lind" <nomail@ghjkgjkgjk.com> wrote in message
> Hej
> Hvordan snyder jeg browserne tilbagepil, til at hoppe 2 dokumenter baglæns
> stedet for et.
Jeg vil foreslå at du laver en link:

Jeg tvivler på at man kan manipulere med browserens history..

mvh
Martin Petersen

Fra : John Lind

Dato : 18-05-01 12:05

>Jeg tvivler på at man kan manipulere med browserens history..

Det var netop for at undgå at lave et link

Øv øv øv

Fra : Martin Petersen

Dato : 18-05-01 15:11

> Det var netop for at undgå at lave et link
Du kan prøve at loade side 3 (under-under-side) fra side 2 (under-side) med
document.location.replace('url');
hvorved den aktuelle side bliver erstattet med den nye.
Således er side 1 (hovedsiden) den forrige i history..

History før:
[..]
| hovedside
| underside

document.location.replace('under-underside');

History efter:
[..]
| hovedside
| under-underside

mvh
Martin Petersen

Fra : John Lind

Dato : 18-05-01 19:56

> [...]
>hvorved den aktuelle side bliver erstattet med den nye.
>Således er side 1 (hovedsiden) den forrige i history..

Det var lige noget i den retning jeg tænkte på