/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Unlock Mobiltelefon
#NavnPoint
openphone.. 7698
helloo.dk 6149
johs 3482
joker 1538
NKSDK 1479
Nordsted1 1463
rotw 1029
refi 727
D9N 715
10  Squanto 646
T630 i sort efter unlock
Fra : BearNice


Dato : 30-11-04 19:56

Hej NG

Har lige anskaffet mig en SonyEricsson T630 med abb. hos TDC og
SIM-lock.

Telefonen fungerede upåklageligt med SIM-kort fra TDC.

Ville have SIM-lock fjernet i BatteryStore i Odense, hvilket medførte
at mobilen gik fuldstændigt i sort. Totalt død var den...

BatteryStore fik den tilbage for at køre unlock igen, hvilket medførte
at den nu kan tændes, men ikke kan finde noget net overhovedet. Den
genstarter ofte, og fungerer generelt ikke som den skal. Totalt
ubrugelig er den lige nu. Også med TDC's SIM-kort.

Da jeg tændte telefonen første gang, brugte jeg kun sms-delen, wap og
telefon.

Har ikke så meget forstand på hardware og software i mobiltelefoner,
og vil derfor høre om der er nogle som kan fortælle mig om disse
problemer kan være normale, og telefonen bare skal have "en tur i
maskinen" igen, eller om der er noget helt galt med telefonen, eller
behandlingen i "maskinen"?

Mvh. Bjørnar
Odense

 
 
Lasse Hedegaard (30-11-2004)
Kommentar
Fra : Lasse Hedegaard


Dato : 30-11-04 23:15

On Tue, 30 Nov 2004 19:55:34 +0100, BearNice <svari@gruppen.dk> wrote:

>Ville have SIM-lock fjernet i BatteryStore i Odense, hvilket medførte
>at mobilen gik fuldstændigt i sort. Totalt død var den...
>
>BatteryStore fik den tilbage for at køre unlock igen, hvilket medførte
>at den nu kan tændes, men ikke kan finde noget net overhovedet. Den
>genstarter ofte, og fungerer generelt ikke som den skal. Totalt
>ubrugelig er den lige nu. Også med TDC's SIM-kort.

Hvad siger firmaet der har låst telefonen op?

PS! Har du spurgt ejeren af gruppen.dk om lov til at bruge den
mailadresse du bruger? Jeg går ud fra, at det er fordi du ikke ønsker
spam - men det er der jo så blot en anden der får! Brug topdomænet
..invalid, hvis du ikke ønsker at angive en mailadresse.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!

Ring gratis fra din fastnet-telefon: http://www.simlock.dk/link/uvtc/

BearNice (02-12-2004)
Kommentar
Fra : BearNice


Dato : 02-12-04 01:26

Hej Lasse

BatteryStore gav den en gang mere, og nu virker den fint.

Og du har selvfølgelig ret ang. adresse. Tak for påmindelsen. Er taget
hånd om.

Mvh. B

On Tue, 30 Nov 2004 23:14:55 +0100, Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk>
wrote:

>On Tue, 30 Nov 2004 19:55:34 +0100, BearNice <svari@gruppen.dk> wrote:
>
>>Ville have SIM-lock fjernet i BatteryStore i Odense, hvilket medførte
>>at mobilen gik fuldstændigt i sort. Totalt død var den...
>>
>>BatteryStore fik den tilbage for at køre unlock igen, hvilket medførte
>>at den nu kan tændes, men ikke kan finde noget net overhovedet. Den
>>genstarter ofte, og fungerer generelt ikke som den skal. Totalt
>>ubrugelig er den lige nu. Også med TDC's SIM-kort.
>
>Hvad siger firmaet der har låst telefonen op?
>
>PS! Har du spurgt ejeren af gruppen.dk om lov til at bruge den
>mailadresse du bruger? Jeg går ud fra, at det er fordi du ikke ønsker
>spam - men det er der jo så blot en anden der får! Brug topdomænet
>.invalid, hvis du ikke ønsker at angive en mailadresse.
>
>Venligst,
>Lasse Hedegaard


helloo.dk (01-12-2004)
Kommentar
Fra : helloo.dk


Dato : 01-12-04 00:05

"BearNice" <svari@gruppen.dk> skrev i en meddelelse
news:25gpq0pvbiajhhf58ojs8oneuusk324spr@4ax.com...

> BatteryStore fik den tilbage for at køre unlock igen, hvilket medførte
> at den nu kan tændes, men ikke kan finde noget net overhovedet. Den
> genstarter ofte, og fungerer generelt ikke som den skal. Totalt
> ubrugelig er den lige nu. Også med TDC's SIM-kort.

Det ses desvære ret tit at der er flere og flere som ikke kan finde ud af at
unlocke telefoner mere.. Hos helloo.dk laver vi gerne din telefon så den
virker 100% igen da vi bruger proff udstyr så har vi ikke alle de problemer
som alle amatørene har..
hilsen Dan
--
Vi giver garanti på alt hvad vi laver, undtagen på reparationer af
vandskadede telefoner. Du så os på TV lørdag d. 2. Oktober 2004.
Det største professionelle unlock-firma i Jylland (Flere afdelinger.)



BearNice (02-12-2004)
Kommentar
Fra : BearNice


Dato : 02-12-04 01:23

Gik ud fra at dette ikke var en markedsplads....

Du svarer ikke på spørgsmålet.

Meget useriøst!


On Wed, 1 Dec 2004 00:04:37 +0100, "helloo.dk" <dan@helloo.dk> wrote:

>"BearNice" <svari@gruppen.dk> skrev i en meddelelse
>news:25gpq0pvbiajhhf58ojs8oneuusk324spr@4ax.com...
>
>> BatteryStore fik den tilbage for at køre unlock igen, hvilket medførte
>> at den nu kan tændes, men ikke kan finde noget net overhovedet. Den
>> genstarter ofte, og fungerer generelt ikke som den skal. Totalt
>> ubrugelig er den lige nu. Også med TDC's SIM-kort.
>
>Det ses desvære ret tit at der er flere og flere som ikke kan finde ud af at
>unlocke telefoner mere.. Hos helloo.dk laver vi gerne din telefon så den
>virker 100% igen da vi bruger proff udstyr så har vi ikke alle de problemer
>som alle amatørene har..
>hilsen Dan


Insight Data (01-12-2004)
Kommentar
Fra : Insight Data


Dato : 01-12-04 10:19

Hvis du vil have den lavet i Odense er du velkommen til at kikke ind i
forretningen.

--

Med venlig hilsen / Best regards

Michael Søndergaard, A.M.M.
Insight Elektronik & Data
Benediktsgade 4
DK-5000 Odense C
Tlf : 28 19 15 95


"BearNice" <svari@gruppen.dk> skrev i en meddelelse
news:25gpq0pvbiajhhf58ojs8oneuusk324spr@4ax.com...
> Hej NG
>
> Har lige anskaffet mig en SonyEricsson T630 med abb. hos TDC og
> SIM-lock.
>
> Telefonen fungerede upåklageligt med SIM-kort fra TDC.
>
> Ville have SIM-lock fjernet i BatteryStore i Odense, hvilket medførte
> at mobilen gik fuldstændigt i sort. Totalt død var den...
>
> BatteryStore fik den tilbage for at køre unlock igen, hvilket medførte
> at den nu kan tændes, men ikke kan finde noget net overhovedet. Den
> genstarter ofte, og fungerer generelt ikke som den skal. Totalt
> ubrugelig er den lige nu. Også med TDC's SIM-kort.
>
> Da jeg tændte telefonen første gang, brugte jeg kun sms-delen, wap og
> telefon.
>
> Har ikke så meget forstand på hardware og software i mobiltelefoner,
> og vil derfor høre om der er nogle som kan fortælle mig om disse
> problemer kan være normale, og telefonen bare skal have "en tur i
> maskinen" igen, eller om der er noget helt galt med telefonen, eller
> behandlingen i "maskinen"?
>
> Mvh. Bjørnar
> Odense



BearNice (02-12-2004)
Kommentar
Fra : BearNice


Dato : 02-12-04 01:23

Gik ud fra at dette ikke var en markedsplads....

Du svarer ikke på spørgsmålet.

Meget useriøst, er forretningen lige så useriøs?

On Wed, 1 Dec 2004 10:19:14 +0100, "Insight Data"
<Mail@InsightData.dk> wrote:

>Hvis du vil have den lavet i Odense er du velkommen til at kikke ind i
>forretningen.


Insight Data (02-12-2004)
Kommentar
Fra : Insight Data


Dato : 02-12-04 13:55

Hej Bjørnar

Du må meget undskylde at jeg fik svaret i gruppen (som du bad om). Nu svarer
jeg som privatperson , da du stiller et direkte spørgsmål til mig.
Udover at hænge BatteryStore ud, troede jeg at du efterlyste en hurtig
løsning af problemet, og det var det som jeg kunne tilbyde. Jeg tror at
BatteryStore har løst problemet så hurtigt som det lod sig gøre for dem.
Hvis du fremover får problemer med din(e) telefoner vil det måske være en
god idé at skrive i gruppen, at du kun ønsker svar fra private personer. Så
får du givetvis en masse sludder om mulige fejl fremfor faglig viden og
konkret tilbud om hjælp.

Ingen jeg kender er 100% fejlfri, ikke jeg, ikke BatteryStore, men skulle du
finde vedkommende har jeg en stilling fri.
Det ville sikre den seriøsitet og kompetence som mit firma i forvejen lægger
stor vægt på.

MVH

Michael



"BearNice" <bearnice@.dk> skrev i en meddelelse
news:h2osq01be9845pefncrabrbjqqiih7afht@4ax.com...
> Gik ud fra at dette ikke var en markedsplads....
>
> Du svarer ikke på spørgsmålet.
>
> Meget useriøst, er forretningen lige så useriøs?
>
> On Wed, 1 Dec 2004 10:19:14 +0100, "Insight Data"
> <Mail@InsightData.dk> wrote:
>
>>Hvis du vil have den lavet i Odense er du velkommen til at kikke ind i
>>forretningen.
>



BearNice (02-12-2004)
Kommentar
Fra : BearNice


Dato : 02-12-04 16:05

Bla-bla-bla, den er for tynd og lidt patetisk.

Jeg ville gerne have noget viden, om et emne og en branche jeg ikke
kender så meget til. I andre grupper jeg i flere år har fulgt, (bl.a.
dk.edb.regneark, dk.edb.tekst og dk.edb.tekst.ms-word) har jeg ikke
støt på lignende misbrug af nyhedsgrupper, som det du og hello
bedriver i denne gruppe (ved ikke om der er flere).
Det er en skam, og vidner om manglende respekt for andre mennesker og
de værdier som disse nyhedsgrupper bygger på.

Du ved, sandsynligvis, lige så godt som jeg, at denne gruppen ikke er
en markedsplads. Så havde den haft 'marked' i navnet.
Jeg kan godt se, at det er fristende at bruge nyhedsgrupperne som
markedsplads, når du har et lille firma som du ønsker succes med, men
jeg tvivler stærkt på, at der er nogle her som ønsker at du gør det.
Brug din viden til at besvare spørgsmålene uselvisk, så tror jeg du
vil få en bedre responce, og et bedre omdømme. Alle her kan jo se at
dit formål er selvisk.
På mit spørgsmål fik jeg kun sludder og ukompetent markedsføring vedr.
dit "firma" fra dig, og ikke den faglige viden som du indirekte hævder
du har.

Mit spørgsmål var som følger:
citat:::
Har ikke så meget forstand på hardware og software i mobiltelefoner,
og vil derfor høre om der er nogle som kan fortælle mig om disse
problemer kan være normale, og telefonen bare skal have "en tur i
maskinen" igen, eller om der er noget helt galt med telefonen, eller
behandlingen i "maskinen"?
citat:::slut

Har du forstand på dette kan det da ikke være så svært at svare på?
Jeg har ellers fået, hvad der for mig ser ud som, et kompetent og
seriøst svar fra BatteryStore. - og min telefon virker som den skal
nu.


Mener du helt seriøst at man skal skrive;
citat fra dit svar:::
'kun ønsker svar fra private personer'
citat slut:::

Det er totalt til grin! Sådan har nyhedgrupper aldrig fungeret. God
netikette tilsiger, at man ikke bruger nyhedsgrupper som denne til
Spam / markedsføring.

Mvh. Bjørnar




On Thu, 2 Dec 2004 13:54:58 +0100, "Insight Data"
<Mail@InsightData.dk> wrote:

>Hej Bjørnar
>
>Du må meget undskylde at jeg fik svaret i gruppen (som du bad om). Nu svarer
>jeg som privatperson , da du stiller et direkte spørgsmål til mig.
>Udover at hænge BatteryStore ud, troede jeg at du efterlyste en hurtig
>løsning af problemet, og det var det som jeg kunne tilbyde. Jeg tror at
>BatteryStore har løst problemet så hurtigt som det lod sig gøre for dem.
>Hvis du fremover får problemer med din(e) telefoner vil det måske være en
>god idé at skrive i gruppen, at du kun ønsker svar fra private personer. Så
>får du givetvis en masse sludder om mulige fejl fremfor faglig viden og
>konkret tilbud om hjælp.
>
>Ingen jeg kender er 100% fejlfri, ikke jeg, ikke BatteryStore, men skulle du
>finde vedkommende har jeg en stilling fri.
>Det ville sikre den seriøsitet og kompetence som mit firma i forvejen lægger
>stor vægt på.
>
>MVH
>
>Michael
>
>
>
>"BearNice" <bearnice@.dk> skrev i en meddelelse
>news:h2osq01be9845pefncrabrbjqqiih7afht@4ax.com...
>> Gik ud fra at dette ikke var en markedsplads....
>>
>> Du svarer ikke på spørgsmålet.
>>
>> Meget useriøst, er forretningen lige så useriøs?
>>
>> On Wed, 1 Dec 2004 10:19:14 +0100, "Insight Data"
>> <Mail@InsightData.dk> wrote:
>>
>>>Hvis du vil have den lavet i Odense er du velkommen til at kikke ind i
>>>forretningen.
>>
>


Insight Data (02-12-2004)
Kommentar
Fra : Insight Data


Dato : 02-12-04 16:48

God Jul




DirectX (02-12-2004)
Kommentar
Fra : DirectX


Dato : 02-12-04 21:13


"BearNice" <bearnice@.dk> skrev i en meddelelse
news:or8uq01kjv27m4e8dgo8cf579660d3rhik@4ax.com...
> Bla-bla-bla, den er for tynd og lidt patetisk.
>
> Jeg ville gerne have noget viden, om et emne og en branche jeg ikke
> kender så meget til. I andre grupper jeg i flere år har fulgt, (bl.a.
> dk.edb.regneark, dk.edb.tekst og dk.edb.tekst.ms-word) har jeg ikke
> støt på lignende misbrug af nyhedsgrupper, som det du og hello
> bedriver i denne gruppe (ved ikke om der er flere).
> Det er en skam, og vidner om manglende respekt for andre mennesker og
> de værdier som disse nyhedsgrupper bygger på.
>
> Du ved, sandsynligvis, lige så godt som jeg, at denne gruppen ikke er
> en markedsplads. Så havde den haft 'marked' i navnet.
> Jeg kan godt se, at det er fristende at bruge nyhedsgrupperne som
> markedsplads, når du har et lille firma som du ønsker succes med, men
> jeg tvivler stærkt på, at der er nogle her som ønsker at du gør det.
> Brug din viden til at besvare spørgsmålene uselvisk, så tror jeg du
> vil få en bedre responce, og et bedre omdømme. Alle her kan jo se at
> dit formål er selvisk.
> På mit spørgsmål fik jeg kun sludder og ukompetent markedsføring vedr.
> dit "firma" fra dig, og ikke den faglige viden som du indirekte hævder
> du har.
>
> Mit spørgsmål var som følger:
> citat:::
> Har ikke så meget forstand på hardware og software i mobiltelefoner,
> og vil derfor høre om der er nogle som kan fortælle mig om disse
> problemer kan være normale, og telefonen bare skal have "en tur i
> maskinen" igen, eller om der er noget helt galt med telefonen, eller
> behandlingen i "maskinen"?
> citat:::slut
>
> Har du forstand på dette kan det da ikke være så svært at svare på?
> Jeg har ellers fået, hvad der for mig ser ud som, et kompetent og
> seriøst svar fra BatteryStore. - og min telefon virker som den skal
> nu.
>
>
> Mener du helt seriøst at man skal skrive;
> citat fra dit svar:::
> 'kun ønsker svar fra private personer'
> citat slut:::
>
> Det er totalt til grin! Sådan har nyhedgrupper aldrig fungeret. God
> netikette tilsiger, at man ikke bruger nyhedsgrupper som denne til
> Spam / markedsføring.

Nææ man bruger dem til at spørge om hjælp, men du er så klog du ikke behøver
hjælp, så hvorfor denne lange stil ?

Mvh
C@ss


> Mvh. Bjørnar



Frank Leegaard (04-12-2004)
Kommentar
Fra : Frank Leegaard


Dato : 04-12-04 00:29

Giver BearMice ret. Hvis de personer der bedriver unlock så gerne vil
informere om et givet emne skulle det vel være en smal sag at henvende sig
som privatperson. At høre den sædvanlige skvada om jeres fortræffeligheder
er efterhånden til at brække sig lidt over. Vis jer som mandfolk og gode
newsbrugere og underskriv jer kun med jeres eget navn og ikke alle Jeres
bannere og selvforherligelse !
/FL
"BearNice" <bearnice@.dk> skrev i en meddelelse
news:or8uq01kjv27m4e8dgo8cf579660d3rhik@4ax.com...
> Bla-bla-bla, den er for tynd og lidt patetisk.
>
> Jeg ville gerne have noget viden, om et emne og en branche jeg ikke
> kender så meget til. I andre grupper jeg i flere år har fulgt, (bl.a.
> dk.edb.regneark, dk.edb.tekst og dk.edb.tekst.ms-word) har jeg ikke
> støt på lignende misbrug af nyhedsgrupper, som det du og hello
> bedriver i denne gruppe (ved ikke om der er flere).
> Det er en skam, og vidner om manglende respekt for andre mennesker og
> de værdier som disse nyhedsgrupper bygger på.
>
> Du ved, sandsynligvis, lige så godt som jeg, at denne gruppen ikke er
> en markedsplads. Så havde den haft 'marked' i navnet.
> Jeg kan godt se, at det er fristende at bruge nyhedsgrupperne som
> markedsplads, når du har et lille firma som du ønsker succes med, men
> jeg tvivler stærkt på, at der er nogle her som ønsker at du gør det.
> Brug din viden til at besvare spørgsmålene uselvisk, så tror jeg du
> vil få en bedre responce, og et bedre omdømme. Alle her kan jo se at
> dit formål er selvisk.
> På mit spørgsmål fik jeg kun sludder og ukompetent markedsføring vedr.
> dit "firma" fra dig, og ikke den faglige viden som du indirekte hævder
> du har.
>
> Mit spørgsmål var som følger:
> citat:::
> Har ikke så meget forstand på hardware og software i mobiltelefoner,
> og vil derfor høre om der er nogle som kan fortælle mig om disse
> problemer kan være normale, og telefonen bare skal have "en tur i
> maskinen" igen, eller om der er noget helt galt med telefonen, eller
> behandlingen i "maskinen"?
> citat:::slut
>
> Har du forstand på dette kan det da ikke være så svært at svare på?
> Jeg har ellers fået, hvad der for mig ser ud som, et kompetent og
> seriøst svar fra BatteryStore. - og min telefon virker som den skal
> nu.
>
>
> Mener du helt seriøst at man skal skrive;
> citat fra dit svar:::
> 'kun ønsker svar fra private personer'
> citat slut:::
>
> Det er totalt til grin! Sådan har nyhedgrupper aldrig fungeret. God
> netikette tilsiger, at man ikke bruger nyhedsgrupper som denne til
> Spam / markedsføring.
>
> Mvh. Bjørnar
>
>
>
>
> On Thu, 2 Dec 2004 13:54:58 +0100, "Insight Data"
> <Mail@InsightData.dk> wrote:
>
>>Hej Bjørnar
>>
>>Du må meget undskylde at jeg fik svaret i gruppen (som du bad om). Nu
>>svarer
>>jeg som privatperson , da du stiller et direkte spørgsmål til mig.
>>Udover at hænge BatteryStore ud, troede jeg at du efterlyste en hurtig
>>løsning af problemet, og det var det som jeg kunne tilbyde. Jeg tror at
>>BatteryStore har løst problemet så hurtigt som det lod sig gøre for dem.
>>Hvis du fremover får problemer med din(e) telefoner vil det måske være en
>>god idé at skrive i gruppen, at du kun ønsker svar fra private personer.
>>Så
>>får du givetvis en masse sludder om mulige fejl fremfor faglig viden og
>>konkret tilbud om hjælp.
>>
>>Ingen jeg kender er 100% fejlfri, ikke jeg, ikke BatteryStore, men skulle
>>du
>>finde vedkommende har jeg en stilling fri.
>>Det ville sikre den seriøsitet og kompetence som mit firma i forvejen
>>lægger
>>stor vægt på.
>>
>>MVH
>>
>>Michael
>>
>>
>>
>>"BearNice" <bearnice@.dk> skrev i en meddelelse
>>news:h2osq01be9845pefncrabrbjqqiih7afht@4ax.com...
>>> Gik ud fra at dette ikke var en markedsplads....
>>>
>>> Du svarer ikke på spørgsmålet.
>>>
>>> Meget useriøst, er forretningen lige så useriøs?
>>>
>>> On Wed, 1 Dec 2004 10:19:14 +0100, "Insight Data"
>>> <Mail@InsightData.dk> wrote:
>>>
>>>>Hvis du vil have den lavet i Odense er du velkommen til at kikke ind i
>>>>forretningen.
>>>
>>
>
>




Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177580
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6409076
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste