Nogen der kender "Crown of Cooking"?
Fra : Peter N. J.

Dato : 29-11-04 16:28

Hejsa,

Jeg faldt lige over en reklame for Danish Crowns nye mærkevare, Crown of
Cooking, som én eller anden fransk kok åbenbart promoverer. Det skulle være
produkter af en udemærket kvalitet, bl.a kryddersaltet svinekød i Tasty
Cooking serien, der er hurtigt og nemt at tilberede. Herunder findes
produkter såsom Skinketournedos m. rød pesto og Skinkeroast m. marokansk
inspireret marinade. Danish Crown skriver selv på deres hjemmeside, at
produkterne er lavet så de hurtigt kan tilberedes. Den nemme tilberedning
tiltaler mig en del, eftersom jeg bor alene.

Jeg vil bare lige høre mig for, førend jeg begiver mig ud i et køb.

Nogen af jer der har erfaringer med Crown of Cooking produkterne?

Glæder mig til at høre fra jer!

Mvh.

Peter N. J.

Fra : JS

Dato : 29-11-04 16:33

"Peter N. J." <no@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg vil bare lige høre mig for, førend jeg begiver mig ud i et køb.
>
> Nogen af jer der har erfaringer med Crown of Cooking produkterne?

Jeg har stiftet bekendtskab med produkterne og synes at de er rigtig gode,
men for dyre i forhold til alternativerne.
Jeg synes ikke at der er mange butikker, der forhandler det... Hvilke
butikker har du set det i?

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 03-12-04 13:50

[JS | Mon, 29 Nov 2004 16:33:01 +0100]

Jeg har prøvet et par produkter i serien, og selvom nogle måske vil hævde at
det er dyrt - følte jeg at det var lækre råvarer, god kødkvalitet, enkel
tilberedning og alt i alt et godt resultat.

Naturligvis kan man opnå det samme med at købe kød fra en god slagter,
gourmetsalte det lidt og nænsomt tilberede det med gode grøntsager - men så
får man glæden ved madlavning fra bunden, fremfor tidsbesparelsen :)

ISO og måske SuperBest har jeg fundet det i.

René
www.rene.hjorth.com
www.lowcarb.dk