Stuck i HL2 igen..
Fra : Anders Jensen

Dato : 19-11-04 22:43

Ja hvor ked jeg end er af at indrømme det så har jeg endnu engang tilbragt
en lille time det samme sted uden at kunne få løst problemet - nemlig at min
spritnye bil vender på hovedet... Nogen væsener der mest af alt ligner de
arachnides der hærger i starship troopers kommer op af jorden og med lidt
held kan jeg få én af dem til at vende bilen "halvt om" når den graver sig
op.. men tættere kommer jeg heller ikke på.. Hva faen gør man?

----
Anders

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 19-11-04 22:47

"Anders Jensen" wrote

> [...]
> lidt held kan jeg få én af dem til at vende bilen "halvt om" når den
> graver sig op.. men tættere kommer jeg heller ikke på.. Hva faen gør man?

Spoiler space

Gravity gun?
Skød på bilen
Du må hellere lære det med det samme

- Peter

Fra : Uncle Evil@home

Dato : 19-11-04 22:47

Anders Jensen wrote:
> [...]
> held kan jeg få én af dem til at vende bilen "halvt om" når den graver sig
> op.. men tættere kommer jeg heller ikke på.. Hva faen gør man?

*host*gravitygun*host*
/Jakob

Fra : Anders Jensen

Dato : 19-11-04 23:43

det mener i forhåbentligt ikke?....

Det var sq det første jeg prøvede.... lol..

Jeg er vist en fejl.

takker...

Fra : Palle Jensen

Dato : 20-11-04 00:05

Den 19 nov 2004 mumlede Anders Jensen noget i denne stil:

> Jeg er vist en fejl.

Det er jeg sgu sikkert også...

Skal lige have en hånd med her:

http://home19.inet.tele.dk/phj/misc/hl_stuck.jpg

Den latterlige hellikopter lammer sig! Jeg har lige nedlagt en og
troede freden var i hus...

Synes jeg er løbet i dead end her. Anyone?

--
Palle Jensen

Fra : David Lebech

Dato : 20-11-04 00:13

"Palle Jensen" <invalid@invalid.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Den latterlige hellikopter lammer sig! Jeg har lige nedlagt en og
> troede freden var i hus...
>
> Synes jeg er løbet i dead end her. Anyone?

Du kan ikke smadre den uden dit raketstyr, og det får du først meget senere.
Så denne der skal du flygte fra. Sørg for, den ikke rammer dig. Det gør
ondt - men det ved du nok allerede :)

Mvh
David Lebech

Fra : Palle Jensen

Dato : 20-11-04 00:34

Den 20 nov 2004 mumlede David Lebech noget i denne stil:

> Du kan ikke smadre den uden dit raketstyr, og det får du først
> meget senere. Så denne der skal du flygte fra. Sørg for, den
> ikke rammer dig. Det gør ondt - men det ved du nok allerede :)

Jeg smadrede jo den anden, med maskinkanonerne oppe i vagttårnene.

Men hvor sa*** skal jeg flygte hen. Dette er en dead-end!

--
Palle Jensen

Fra : Uncle Evil@home

Dato : 20-11-04 00:05

Anders Jensen wrote:
> det mener i forhåbentligt ikke?....
>
> Det var sq det første jeg prøvede.... lol..
>
> Jeg er vist en fejl.

*host* secondary fire *host*

;)

Fra : Anders Jensen

Dato : 20-11-04 09:23

ja der gik ca 12 sekunder fra jeg læste svaret til jeg var på vej i bilen..
:D

Fra : Uncle Evil@home

Dato : 20-11-04 12:56

Anders Jensen wrote:
> ja der gik ca 12 sekunder fra jeg læste svaret til jeg var på vej i bilen..
> :D
>
> takker..

Ja, det' ingen problem da... ;)

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 20-11-04 14:22

"Anders Jensen" <mail@gooferd.dk> wrote in message
> det mener i forhåbentligt ikke?....
>
> Det var sq det første jeg prøvede.... lol..
>
> Jeg er vist en fejl.
med primary attack ikke secondary på gravity gun. Du kan godt blaste buggyen
væk med den og derved få den vendt om, men ikke løfte den med den.

Hygge

AngelFire *KUK*