Kebab
Fra : Mikkel Lund

Dato : 19-11-04 09:39

Hej

Er der nogen der hvad hvor man kan købe kebab kød til fryseren?
Det er jo genial spise, bare træls at man skal i byen for at få det.

Hilsen Mikkel

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 19-11-04 09:47

"Mikkel Lund" <mmlu03:FJERN:@control.auc.dk> wrote in message
> Hej
>
> Er der nogen der hvad hvor man kan købe kebab kød til fryseren?

Metro.

--
mvh/rg. Christian
I would have to ask the questioner. I haven't had a chance to ask

Fra : .Kody

Dato : 19-11-04 09:49

"Mikkel Lund" <mmlu03:FJERN:@control.auc.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Er der nogen der hvad hvor man kan købe kebab kød til fryseren?
> Det er jo genial spise, bare træls at man skal i byen for at få det.

ALDI har kasser med kebab på frost.

..Kody

Fra : Mikkel Lund

Dato : 19-11-04 10:12

..Kody wrote:
> "Mikkel Lund" <mmlu03:FJERN:@control.auc.dk> skrev i en meddelelse

> ALDI har kasser med kebab på frost.
>
> .Kody

Okay, jeg har ikke kunne finde det? Hviken ALDI har det?

Hilsen Mikkel

Fra : Basil

Dato : 19-11-04 12:47

Mikkel Lund wrote:

> Okay, jeg har ikke kunne finde det? Hviken ALDI har det?
>
> Hilsen Mikkel

Herlev har haft det i over et år.
Kai

Fra : Mikkel Lund

Dato : 19-11-04 13:22

Basil wrote:

> Herlev har haft det i over et år.
> Kai

Hmmm, jeg må dykke dybere i disken her til eftermiddag!

Fra : Basil

Dato : 19-11-04 16:13

Mikkel Lund wrote:

> Hmmm, jeg må dykke dybere i disken her til eftermiddag!

Vi kan mødes dernede, jeg trænger også
Kai

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 19-11-04 10:41

> Okay, jeg har ikke kunne finde det? Hviken ALDI har det?

Landskronagade 2100 Kbh. Ø har det men jeg tror at alle ALDIer fører
samme varer.

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : Q

Dato : 19-11-04 14:46

> [...]
>
> Er der nogen der hvad hvor man kan købe kebab kød til fryseren?
> Det er jo genial spise, bare træls at man skal i byen for at få det.

Hvis du kan handle i Dagrofa kan du købe Kebabmix i frostafdelingen..

Ellers kan det være du kan lokke din lokale grillbar til at skaffe en ekstra
pose til dig næste gang de får varer hjem..

/peter