Åh nej .. jeg har købt Half Life 2 !!
Fra : Sven

Dato : 18-11-04 22:48

Hej.
Jeg har købt Half Life 2, og ikke set mig godt nok for. Jeg ville have
den version, hvor Half Life 1 var med i pakken, jeg spurgte
ekspedienten om det var den fulde version. Ja, sagde han, og hans svar
er jo korrekt nok, da det ER den fulde version af HL2, men ikke den
HELT fulde version jeg havde håbet på.

Vil det blive muligt senere at købe Half Life 1 (bygget på den nye
engine) seperart? Eller skal jeg købe hele Half Life 2 en gang til,
når den JEG kalder den fulde version kommer på markedet?

Sven

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 18-11-04 22:54

"Sven" wrote

> [...]
> det var den fulde version. Ja, sagde han, og hans svar er jo korrekt nok,
> da det ER den fulde version af HL2, men ikke den HELT fulde version jeg

Du skulle have haft Collectors Edition

> Vil det blive muligt senere at købe Half Life 1 (bygget på den nye engine)
> seperart? Eller skal jeg købe hele Half Life 2 en gang til, når den JEG
> kalder den fulde version kommer på markedet?

Muligvis kan man få dem senere enkeltvis via Steam
Der går rygter om at et modteam vil bygge HL fra scratch i den nye source
engine

Men bortset fra det så skal du ikke fortvivle så meget
Der er ikke den store forskel mht grafik etc på den ny originale og
HL:Source

Vær opmærksom på at du ikke kan frigive din cdkey fra din steam account og
du kan heller ikke registrere flere HL2 cdkeys på den samme steam account

- Peter

Fra : Sven

Dato : 19-11-04 06:15

> Vær opmærksom på at du ikke kan frigive din cdkey fra din steam
> account og du kan heller ikke registrere flere HL2 cdkeys på den
> samme steam account

Øhhh, vil det sige, at man ikke kan købe og sælge HL2 som brugt spil i
brugbar udgave?

Sven

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 19-11-04 08:07

"Sven" wrote

> Øhhh, vil det sige, at man ikke kan købe og sælge HL2 som brugt spil i
> brugbar udgave?

Depends
Pt kan man ikke frigøre sin CDKey fra sin Steam account
Teoretisk kan man jo godt sælge sin Steam account i stedet

Før HL2 så har der været masser af problemer mht salg af fx HL keys der ikke
virkede eller var brugt

- Peter

Fra : Bufferz

Dato : 19-11-04 10:35

Du kan med stor sansynlighed opgradere til Sivler pakken på Steam - men jeg
er ikke 100% sikker, endnu.

(silver inderholder HL:S)

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 19-11-04 11:39

"Bufferz" wrote

> Du kan med stor sansynlighed opgradere til Sivler pakken på Steam - men
> jeg
> er ikke 100% sikker, endnu.

Så har de lavet det om indenfor de seneste dage

- Peter

Fra : BuFFerz

Dato : 03-12-04 01:11

> Så har de lavet det om indenfor de seneste dage

Jeg forstår ikke dit svar.
Du kan da vel til en hver tid købe silver ?