Halflife2 - sidder fast.
Fra : Anders Jensen

Dato : 18-11-04 18:17

Hey.. jeg svømmer rundt i en sej lille båd og jeg skal igennem en port...
jeg er allerede kommet igennem 1, men til den her port er åbnemekanismen
smadret.. den slår gnister og alt muligt... nogen der er kommet forbi her
der kan give et lille hint?... :)

Fra : Kurt Lund

Dato : 18-11-04 19:04

"Anders Jensen" <mail@gooferd.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> smadret.. den slår gnister og alt muligt... nogen der er kommet forbi her

Det er nogle kontakter du skal bruge samme sted
hvis du sidder fast nu, sååeee får du det ikke nemt senere ;)

Kurt

Fra : Bufferz

Dato : 18-11-04 19:26

Når du ser ind på den defekte mekanisme - skal du se mod højre og skyde det
tårn der er bygget op 50 meter væk.. så vil en jernbjælke komme flyvende og
smadre porten.

Virkede det ?

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 18-11-04 20:10

"Bufferz" wrote

> [...]
> det
> tårn der er bygget op 50 meter væk.. så vil en jernbjælke komme flyvende

Af hensyn til dem der ikke har spillet endnu så ville det være en god ting
med lidt spoilerspace
Alternativt en spoiler advarsel i subject

- Peter

Fra : Bufferz

Dato : 18-11-04 20:47

> Af hensyn til dem der ikke har spillet endnu så ville det være en god ting
> med lidt spoilerspace
> Alternativt en spoiler advarsel i subject

Nu er dette jo ik en særlig stor spoiler... den er ret nem at løse - Anders
overså den vist bare..
men jeg vil give dig ret og tænke over det næste gang jeg svarer

Fra : Matthias H Matthiess~

Dato : 20-11-04 17:16

"Peter Lykkegaard" <polonline@hotmail.com> skrev i en meddelelse
<snip>
> Af hensyn til dem der ikke har spillet endnu så ville det være en god ting
> med lidt spoilerspace
> Alternativt en spoiler advarsel i subject

Man kan da læse i subj, at det er en spoiler-tråd ?

/Anders

Fra : Anders Jensen

Dato : 18-11-04 22:30

"Bufferz" <n0spam@4.m3> wrote in message
> [...]
> det
> tårn der er bygget op 50 meter væk.. så vil en jernbjælke komme flyvende

Ja, virkede perfekt... og som du siger.. overså den selvom den var ret
åbenlys. :D

tak for hjælpen

Fra : Mads

Dato : 18-11-04 20:50

On Thu, 18 Nov 2004 19:04:10 +0100, "Kurt Lund"
<klander52@hotmail.com> wrote:

>Det er nogle kontakter du skal bruge samme sted
>hvis du sidder fast nu, sååeee får du det ikke nemt senere ;)

Nogen tips til hvordan jeg kommer det sidste stykke hen
til kirken ? Jeg står ved en skæv låge kun få meter derfra.

Hæ, den gravity-gun er Überfed.

mvh Mads

Fra : Uncle Evil@home

Dato : 18-11-04 21:13

Mads wrote:

> Nogen tips til hvordan jeg kommer det sidste stykke hen
> til kirken ? Jeg står ved en skæv låge kun få meter derfra.
>
> Hæ, den gravity-gun er Überfed.
>
> mvh Mads

Du skal tilbage og op op op... hurtigt op... og pas på når nedløbsrørene
rasler ;)

/Jakob F

Fra : Mads

Dato : 19-11-04 20:39

On Thu, 18 Nov 2004 21:13:06 +0100, "Uncle Evil@home"
<jafj_usenet@hotmail.HAHA.com> wrote:

>Du skal tilbage og op op op... hurtigt op... og pas på når nedløbsrørene
>rasler ;)

Takker. Det var lige det der skulle til.
Føj da, hvor blev jeg forskrækket den første gang de superhurtige
"abe monstre" kom springene. Sådan har jeg faktsik ikke haft det
med et computerspil siden det første HalfLife spil for 5 år siden. :)
Rart at se at det er lykkedes programmørerne at genskabe den
stemning i spillet.

mvh Mads