Argh... HL2 + Elgiganten
Fra : Ukendt

Dato : 17-11-04 15:45

Hehe... har lige fået mail fra Elgiganten.

Levering af Half Life2, 22.11

Skrammel!!!

Lars B

Fra : Martin Schoedt

Dato : 17-11-04 15:58

"Lars B. Jensen" <lars[at]Zulfo[dot]dk> skrev i en meddelelse
> Hehe... har lige fået mail fra Elgiganten.
>
> Levering af Half Life2, 22.11
>
> Skrammel!!!
>
> Lars B

Kommer det bag på dig at elgiganten er noget lort?

Mvh Martin

Fra : Mikael Schøler

Dato : 17-11-04 15:59

Lars B. Jensen wrote:
> Hehe... har lige fået mail fra Elgiganten.
>
> Levering af Half Life2, 22.11
>
> Skrammel!!!
>
> Lars B

Tak gud for at jeg valgte Softxchange så

Men synd du..

Fra : Milan

Dato : 17-11-04 16:15

Fedt at man købte hos Bilka (til 269 !)
Længe leve Maersk og Salling...

Fra : Simon Skarum

Dato : 17-11-04 21:51

"Milan" skrev i en meddelelse...
> Fedt at man købte hos Bilka (til 269 !)
> Længe leve Maersk og Salling...

Ære være Mærsk McKenny Møller og Herman Salling.

Fedt at købe over Steam med en rabat kupon på 50 $ :)
Så kunne jeg jo ligeså godt købe guld-pakken, ikke?

Mvh Simon

Fra : Martin Johansson

Dato : 17-11-04 21:41

"Lars B. Jensen" <lars[at]Zulfo[dot]dk> skrev i en meddelelse
> Hehe... har lige fået mail fra Elgiganten.
>
> Levering af Half Life2, 22.11
>
> Skrammel!!!

Jeg købte et eksemplar af HL2 i går i El-Giganten til 279 kr.
Det var i Randers og der havde de stadig ganske mange eksemplarer tilbage.

Fra : Sven

Dato : 17-11-04 21:46

> Hehe... har lige fået mail fra Elgiganten.
>
> Levering af Half Life2, 22.11
>
> Skrammel!!!

Har købt hos Elgiganten i Næstved i dag til 279,- kr. De havde flere
tilbage

Sven

Fra : preben nielsen

Dato : 18-11-04 19:24

"Lars B. Jensen" <lars[at]Zulfo[dot]dk> skrev i en meddelelse
> Hehe... har lige fået mail fra Elgiganten.
>
> Levering af Half Life2, 22.11
>
> Skrammel!!!

Sådan går det når fattig-danskeren forsøger at spare kr. 50-100 -
så bliver der udsolgt.

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Ukendt

Dato : 18-11-04 19:54

"preben nielsen" <prel@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> "Lars B. Jensen" <lars[at]Zulfo[dot]dk> skrev i en meddelelse

> Sådan går det når fattig-danskeren forsøger at spare kr. 50-100 - så
> bliver der udsolgt.

LOL... "fattig-danskeren´", hehehe... fortæl det til mine kolleger - de
korser sig hver gang jeg har bestilt nyt hardware, nye spil, nye DVD film
eller og projektor og jeg skal komme efter dig....

Jeg synes bare ikke der var grund til at købe spillet det dyreste sted...
men jeg tror jeg finder det i morgen et andet sted, og afbestiller igen fra
El-Elefanten....

> --
> /\ preben nielsen
> \/\ prel@post.tele.dk