Hvordan nedgraderer man Itunes 4.7?
Fra : Henrik Jensen

Dato : 17-11-04 12:42

Hej
Apple har jo lusket en kopispæring ind ad bagvejen med Itunes 4.7.
Hvordan kan man nedgradere til 4.6. Har forsøgt mig fra CD, men den vil
ikke. Der ligger nok noget pref. et sted og siger, at der har været 4.7
på maskinen.
Jeg har adgang til en mac med Itunes 4.6, hvorfra jeg kan kopiere
programmet, men kan det virke?

--
Venlig hilsen
Henrik Jensen

Fra : (Sebastian Adorján D~

Dato : 03-12-04 19:38

Hej Henrik

Henrik Jensen <spam@nej.dk> wrote:

> [...]
> på maskinen.
> Jeg har adgang til en mac med Itunes 4.6, hvorfra jeg kan kopiere

Er det fordi du gerne vil have din musik ud af din iPod?

Så kan du "bare" bruge terminalen - eller hente et lille program, der
ligner iTunes, og som kan hente dine sange ud til dig.

Nu kan jeg IKKE lige huske programmets navn, men terminaltingene er
nemme: du skal bare cd'e dig ned i /Volumes/[din iPod] og så finde det
rigtige katalog.
¨
Kender du til terminal, forstod du, hvad jeg skrev, ellers kræver det en
længere forklaring, som jeg nok skal give på forlangende, men den skal
være mere prlæcis, end jeg lige kan huske uden at tænde min OSX ;_)

/Sebastian
--
Er der nogen, der kan tilbyde os en bolig på Vestsjælland
mindst 140 kvm - og mig, som er lingvist, et job, så modtages