Counterstrike ??
Fra : JMN

Dato : 16-11-04 16:45

Hej

Jeg har lige fået installeret HL + Counterstrike på min søns pc.

Hvordan er det lige han kommer til at spille hvis det
IKKE skal være på en server.

Jeg tænker internt, LAN, eller mod bods/bots (eller hvad det hedder). Jeg
kan godt finde vejen til LAN, men hvordan får de mods/bots med i spillet ?

Det må da være muligt at bruge dette spil selvom man er alene.

Jeg havde en ide om at det skulle have været i gruppen for
first-person-shooter, men den ser noget tom ud, derfor kommer indlægget her.

vh.
JMN

Fra : Ivan

Dato : 16-11-04 16:57

"JMN" <Guffe@guffe.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg havde en ide om at det skulle have været i gruppen for
> first-person-shooter, men den ser noget tom ud, derfor kommer indlægget

Jammen det er godt du stiller spørgsmålet her, da den anden gruppe er
lukket.

Du skal installere et ekstra prog for at få bots på.

Kunne evt. være herfra....

http://podbot.nuclearbox.com/

Fra : JMN

Dato : 16-11-04 17:11

Hej Ivan

Hurtig respons - imponerende. Tak.

Jeg bliver sikkert nødt til at have noget mere hjælp.
Ikke så god til det her.

Jeg er på siden - så hvad nu ??

vh.
JMN

Fra : Ivan

Dato : 16-11-04 18:11

> [...]
> Hej Ivan
>
> Hurtig respons - imponerende. Tak.
>
> Jeg bliver sikkert nødt til at have noget mere hjælp.

Ude til højre finder du "download current version", download binary version
og installer programmet.....

Fra : JMN

Dato : 16-11-04 20:15

OK Ivan

Jeg indrømmer det. Jeg er sgu for dum til det her !!

Jeg har hentet det og installeret det. Der ligger nu en genvej på
skrivebordet med reference til CS.
Det starter fint op.

Men hvad gør jeg så ? Når jeg vælger LAN er der mange maps at vælge i
mellem, men der er aldrig andre end min søn på banen. Hvor er det lige de
der bots kommer fra. Er der noget jeg skal gøre ?

vh.
JMN - som ikke kan finde ud af det her CS

Fra : Ivan

Dato : 16-11-04 23:38

> OK Ivan
>
> Jeg indrømmer det. Jeg er sgu for dum til det her !!

PJAT! Du har ikke prøver det før, det er sgu en ærlig sag!

> [...]
> mellem, men der er aldrig andre end min søn på banen. Hvor er det lige de
> der bots kommer fra. Er der noget jeg skal gøre ?

Er det ikke CS version 1.6 du har? Kan ikke huske hvordan de tidligere
versioner ser ud. Du skal starte din egen LAN-server, i v. 1.6 hedder det
bare start game. Vælg en standardbane dust eller aztec. Dem ved vi har
mulighed for bots. Herefter tilgår du Podbot-panelet med......jeg mener det
er ´-knappen. Ellers bare prøv dig frem. fyld banen op med bots og så i
gang......

Det er rent efter hukommelsen........jeg benytter steam og det virker kun
halvdelen af gangene og slet ikke med podbots.....

> vh.
> JMN - som ikke kan finde ud af det her CS

Det kommer nok.......

Fra : Thomas K. Jeppesen

Dato : 17-11-04 10:22

Ivan wrote:
> "JMN" <Guffe@guffe.dk> skrev i en meddelelse

> PJAT! Du har ikke prøver det før, det er sgu en ærlig sag!

Dumhed og klogskab har ikke noget at gøre med intelligens men mere om viden.

Fra : Henrik Dissing

Dato : 17-11-04 15:53

On Wed, 17 Nov 2004 10:22:17 +0100, Thomas K. Jeppesen wrote:

>Dumhed og klogskab har ikke noget at gøre med intelligens men mere om viden.

Har du en kildehenvisning som underbygger den påstand?

Min fornemmelse er man sagtens kan være f.eks. "for dum til at forstå en
simpel besked", uden at der dermed hentydes til manglende skolegang.
--
Venlig hilsen
Henrik Dissing

(e-mail: hendis AT post DOT tele DOT dk)

Fra : Peder Lauridsen

Dato : 25-11-04 14:31

Undskyld til alle jer andre for dette offtopic svar, men min eneste
chance...

Kære JMN,

jeg har efterhånden en hel del personer der skriver til mig som svar
på indlæg du har forfattet i diverse nyhedsgrupper. Jeg beder dig
stoppe med at anvende min emailadresse på guffe domænet som afsender
på dine indlæg. Tak.