Forskellige numre søges:
Fra : Thomas

Dato : 16-11-04 12:31

Hejsa

Her er lige et par opgaver Håber nogen kan hjælpe.
Den første jeg søger, har jeg hørt et par gange på P3 på
det sidste... Men jeg har desværre ikke fået noteret hvornår.
Der bliver sunget noget ala :
'Welcome to my life' og 'You don't know what it's like' i omkvæddet.
Stilen er pop-rock ala. 'Green Day' og 'Good Charlottes' mest poppede
numre... Næsten helt ovre i 'Busted' genren... Det er en mandlig sanger.

Den anden jeg søger, er et nummer der blev spillet lidt af, i WWE Wrestling
på TV3+ forleden...
Sangen starter meget stille, med en mand der spiller klaver, og synger.
De første to linier af sangen er:
"No mercy now
No more forgiveness"
Sangen blev noget mere 'hård' senere hen...

Den sidste jeg søger, blev omtalt og spillet i Henrik Millings program
Pravda
på P3. Det skulle være dem fra den engelske serie 'The Young Ones' der
havde lavet en plade, med bla. en cover-udgave af 'Bohemean Rhapsody på.
Som tilmed skulle være produceret af Brian May...
Men jeg fik ikke lige fat i hvad navn de udgav pladen under... Nogen der kan
hjælpe med det??

Mvh. Thomas

Fra : steffen martin

Dato : 16-11-04 13:25

"Thomas" <Thomas.Elbo@REMOVEmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Som tilmed skulle være produceret af Brian May...
> Men jeg fik ikke lige fat i hvad navn de udgav pladen under... Nogen der

Tror [tror!] det kan være denne her:
Bohemian Rhapsody segued into Pretty Woman
by Bad News
Den findes som download her: http://www.orangeneko.com/rik/audio.htm [Rik
Mayalls egen side]

Sig lige til om det er den?

Steffen
--
..:metropolis:.
www.steffenmartin.dk

Fra : Jens Hedegaard

Dato : 16-11-04 13:36

Hej Thomas!

Da jeg sendte dette første gang, fik jeg melding tilbage om
"systemfejl". Jeg prøver igen:

Jeg kan hjælpe med det sidste spørgsmål. Det er ganske rigtigt 3
af folkene fra Young Ones (Adrian Edmonson, Rik Mayall, Nigel
Planer), der sammen med Peter Richardson i 80'erne "dannede" et
heavy metal wanna-be band, der hed "Bad News". Pladen er ganske
rigtigt produceret af Brian May, der også stikker hovedet frem her
og der på pladen, først og fremmest som producer, men - så vidt
jeg kan høre - også i en enkelt guitarsolo. Pladen er FEEED
underholdning, og det er de to TV-shows også, som er udgivet på en
video. Pladen er udgivet, så vidt jeg husker, i 1987 af EMI og
videoen er stort set samtidig udgivet af Channel 4 Television og
Comic Strip. Sidstnævnte indeholder bl.a. en ikke-kedelig optræden
på Storbrittaniens største Heavy Metal festival, hvor bl.a. Fish
og Ozzy giver deres uforbeholdne mening om "Bad News" til kende...

(Til eventuelle kendere vil jeg bare sige: "There aren't any
domestic animals in fuckin' Mongolia!")

Mvh. Jens

Fra : Morten H.

Dato : 16-11-04 15:05

Thomas skrev:

> Stilen er pop-rock ala. 'Green Day' og 'Good Charlottes' mest poppede
> numre...

Simple Plan med Welcome To My Life.

> [...]
> på TV3+ forleden...
> Sangen starter meget stille, med en mand der spiller klaver, og synger.

Sparsomt med oplysninger på Google. Men sangen skulle hedde No Mercy og
er skrevet specielt til WWE af Jim Johnston? Det er altså ikke en sang,
der skulle kunne fås på cd.

/Morten