EQ 2 - hvilken subclass?
Fra : Jens Jensen

Dato : 16-11-04 12:22

Hejsa

Jeg har nu spillet EQ2 i nogle dage. Er i gang med min 3. karakter, da jeg
ikke rigtig kan bestemme mig, og lidt forskelligt skal jo afprøves
Traditionelt spiller jeg en fighter, da de i mange andre spil, er dem der
kan levere den hårdeste røvfuld. I går fik jeg lyst til at spille en
nekromanser, da den appelerer lidt til den taktiske spillemåde fremfor at gå
hen og slå den i hovedet Nokromanseren starter som en mage, og jeg må
sige, at i hvert fald i starten eller de lavere levels, så kan sådan en
fætter levere en god omgang røvfuld. Jeg synes, at han kan gøre mere damage
end en fighter på samme level, og så ser det hamrende godt ud med lyn, kæder
og alt muligt.

Jeg er stadigvæk imponeret over alle de quest der findes. Gad vide, om det
kan holde f.eks. 1 år ? Jeg er ved at lave mig en rigtig ond nekromanser, og
så samler han på sommerfugle

Jeg kunne også godt lide, at på den ø man starter på, for lige som at blive
trænet lidt i de forskellige ting, at man blev nødt til at arbejde sammen
med andre, for at løse en quest, fordi man ikke kan klare modstanderne
alene.

Det er også ganske smart, hvordan EQ2Players.com har fingrene nede i
spilleserverne. Man kan se sine karakterer, deres stats og attributter, og
man kan også se, hvad de har på af armor, våben og smykker. Man kan se, hvem
der har flest kills, hvem der har flest penge, hvem der fundet flest items,
og der er også stats på guilds. Er der nogen der ved, om der er en dansk
guild i Freeport? Desværre er EQ2Players.com meget ustabil. Det er sjældent,
at jeg kan komme ind på den. I går aftes kunne jeg ikke komme ind på den, og
uploade et billede.

Hvilken subclass satser I på?

Fra : Peter Pan

Dato : 16-11-04 18:34

"Jens Jensen" <Jens@Jensen.dk> skrev i en meddelelse
> og der er også stats på guilds. Er der nogen der ved, om der er en dansk
> guild i Freeport? Desværre er EQ2Players.com meget ustabil. Det er
sjældent,

På hvilken server??? Jeg er med i en Dansk guild på GUK serveren, med
hjemsted i freeport.

> Hvilken subclass satser I på?

Jeg spiller en evil Ratonga Cleric lige nu, som snart bliver en templar -
hvis jeg ellers har forstået systemmet rigtigt! Han er level 11, og klarer
sig faktisk meget godt synes jeg.

Mvh
Anders

Fra : Jens Jensen

Dato : 17-11-04 09:42

"Peter Pan" <.@anders.dk> skrev i en meddelelse
> På hvilken server??? Jeg er med i en Dansk guild på GUK serveren, med
> hjemsted i freeport.

Jeg kan ikke huske hvad serveren hedder. Den har et underligt navn, men det
er i hvert fald ikke GUK Jeg har tre karakterer i øjeblikket, og de er på
forskellige servere. Jeg synes ikke, at jeg på noget tidspunkt har set, at
man kan vælge server? Kan man det? Hvis jeg vil spille sammen med nogle
kammerater, hvordan kan vi så sikre os, at vi spiller på samme server? Kan
vi risikere aldrig at møde hinanden?

> Jeg spiller en evil Ratonga Cleric lige nu, som snart bliver en templar -
> hvis jeg ellers har forstået systemmet rigtigt! Han er level 11, og klarer
> sig faktisk meget godt synes jeg.

Cool. Jeg blev lvl 8 mage i går aftes, og det var hårdt. Jeg døde en hel del
gange ude i den der 'Grave Yard'. På et tidspunkt var jeg ved at dø, og i
panik løb jeg lige ind i et helt bund seje gutter, som angriber uprovokeret.
Slam slam så var jeg død. Jeg kunne ikke hente min spirit. Hver gang jeg
nåede hen til min spirit midt imellem de satan'er, så slam slam død. Nu
havde jeg 2 spirits liggende, som jeg skulle hente, og mine
attributter/stats går længere ned hver gang jeg dør. Jeg måtte danne en
gruppe med 2 andre, og én af dem kunne virkelig løbe hurtig. Han drønede
lige ind og fik de fleste af dem til at løbe efter sig, og så kunne jeg
spæne ind, og hente mn spirit. Det forhindrede mig dog ikke i at blive slået
ihjel, men jeg kom længere væk fra dem denne gang, og næste gang kunne jeg
så hente min spirit uden at dø - pyh, det holdt hårdt. Det var ellers
grinere med ham lokkeduen. Han spænede hen til og igennem en port og ind i
byen, og det betød, at de der selvangribende slamberter nåede at slå nogle
andre ihjel inden vagterne slog dem ned.