Supergodt spisested i Næstved
Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 15-11-04 23:09

Nogle der kan anbefale et godt sted? der så ikke samtidig er umuligt at
betale sig fra...gerne fisk egentlig

Hilsen Heidi, Miver og Mulle's mor
http://chocolade.dk

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 16-11-04 15:06

On Mon, 15 Nov 2004 23:08:56 +0100, "Heidi, Miver og Mulle's mor"
<katteFJERN@DETTEpost.cybercity.dk> wrote:

>Nogle der kan anbefale et godt sted? der så ikke samtidig er umuligt at
>betale sig fra...gerne fisk egentlig

Der er ingen deciderede fiskerestauranter i Næstved, men mon ikke du
kan få et stykke fisk på Hotel Kirstine (smådyrt) - alternativt ligger
der Brohjørnet i Karrebæksminde, de har normalt fisk på menuen.

Fra : Ukendt

Dato : 16-11-04 20:35

Jeg kan anbefale Peppe (Italiensk) og Karsberg (dansk).....
Disse 2 synes jeg er de bedste i Næver...især Peppe. Der er totalt
hyggeligt og småt.

Hilsen
Søren

"Heidi, Miver og Mulle's mor" <katteFJERN@DETTEpost.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:41992951$0$33742$14726298@news.sunsite.dk...

Fra : Claus Nielsen

Dato : 16-11-04 22:42

"Søren Møller Mogensen" <smmSNABELAnesnegom.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg kan anbefale Peppe (Italiensk) og Karsberg (dansk).....
> Disse 2 synes jeg er de bedste i Næver...især Peppe. Der er totalt
> [...]

Jeg må også sige at Karsberg er et rigtig godt sted, specielt hvis man er
til store bøffer..

Har fået deres herre bøf (500 gr.) med tilbehør et par gange og det har
været en succes hver gang..

Ellers er der Thomsen og Larsen, som er et supergodt sted med fisk på
menuen.

Dog lidt dyrere end Karsberg, men pengene værd.

http://www.thomsenoglarsen.dk

Fra : Janne D.

Dato : 17-11-04 19:44

"Claus Nielsen" <cbn(NOSPAM)@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> været en succes hver gang..
>
> Ellers er der Thomsen og Larsen, som er et supergodt sted med fisk på

Eller man kan jo tage et smut til Vordingborg til restaurant Babette som
ligger blandt landets sværvægtere indenfor mad og kvalitet - se
restuarantguiden.
Hovedelementet her er fisk og køkkenet styres hårdt af Vivi Schou og Thomas
Blitz

velbekomme..

Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 17-11-04 23:47

<klip> Eller man kan jo tage et smut til Vordingborg til restaurant Babette
> [...]
> restuarantguiden.
> Hovedelementet her er fisk og køkkenet styres hårdt af Vivi Schou og

</klip>

Ok, Babette er nok i overkanten (og jeg bor 100 meter derfra iøvrigt, så det
havde været oplagt) fortryllende mad, ingen tvivl om det, men vi skal altså
til "Hjerne-Madsen og Lillebror" i Næstved, og har ikke lige tid til Babette
(og heller ikke råd, man kan godt afsætte 1000/pr. Schnautze - pengene værd,
men det kræver man har dem *G*)

Har valgt Karsberg, og vi glæder os *slurp*

Tak for gode råd :))

--
Hilsen Heidi
http://chocolade.dk