Velkomstdrik
Fra : moso97ad

Dato : 15-11-04 22:22

Hejsa!

Skal holde housewarming og fødseslsdag på lørdag for familie og venner, hvad
skal jeg diske op med som velkomstdrik?

Da det både er unge og gamle der kommer, skal det nok ikke være en al for
alkoholiseret drik

--
Mvh.
Morten

moso97ad-no-spam@yahoo.dk
(fjern -no-spam)

Fra : Lars Kristensen

Dato : 15-11-04 23:32

moso97ad wrote:
> [...]
> skal jeg diske op med som velkomstdrik?
>
> Da det både er unge og gamle der kommer, skal det nok ikke være en al for

http://cocktailguiden.dk

Kan måske give lidt inspiration.

- Lars

Fra : moso97ad

Dato : 16-11-04 00:13

"Lars Kristensen" <spam@acdc.dk> skrev i en meddelelse

> http://cocktailguiden.dk
>
> Kan måske give lidt inspiration.
>
> - Lars

Hej Lars,

Tak for linket. Den side kendte jeg ikke lige.

Mvh.
Morten

Fra : Bo Warming

Dato : 16-11-04 00:30

"moso97ad" <moso97ad-no-spam@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> skal jeg diske op med som velkomstdrik?
>
> Da det både er unge og gamle der kommer, skal det nok ikke være en al for

Grapetonic+NoillyPrat+Pernod+is = Grøn elevator

Fra : Devast8or

Dato : 16-11-04 08:45

moso97ad wrote:
> [...]
> venner, hvad skal jeg diske op med som velkomstdrik?
>
> Da det både er unge og gamle der kommer, skal det nok ikke være en al

Tjek evt. http://www.webtender.com.

Devast8or

Fra : Frk. Clausen

Dato : 16-11-04 14:43

Prøv pisang ambon (eller hvordan det nu staves, men det er en grøn alkohol)
med appelsinjuice.

Det er altid et hit...

/Kristina www.smukke-engel.webbyen.dk

Fra : marlene

Dato : 16-11-04 19:54

synes du skal serveres iskold æblecider. med frosne bær,
træk en citron på glassets kant og dyp i sukker.
alle kan lide det.

Fra : moso97ad

Dato : 21-11-04 01:27

Hej allesammen!

Tak for alle de fine forslag. Jeg valgte at lave en mojito, som alle var
godt tilfredse med.

Mvh.
Morten