Granitfliser, Black Galaxy, mosaik - hvor ~
Fra : Morten DH

Dato : 12-11-04 12:41

Jeg søger en forhandler på Sjælland, Online - eller en privat person...

Jeg søger Black Galaxy granit fliser - det skal være den type der måler
305x305mm og består af mosaik på net.
Selve mosaikfliserne skal måle 15x15mm eller 20x20mm (dette er vigtig da de
skal klippes ud og og bruges til borter).

Jeg skal bruge ca ½m2 - men er forberedt på mindstekøb kan væer en hel
kasse...

Og endelig søger jeg et sted de har dem på lager fordi mit lokale
flisecenter har længere leveringstid end beregnet

Fra : Martin Petersen

Dato : 12-11-04 15:21

"Morten DH" <morten@FJERNdrejoe.dk> skrev i en meddelelse
? > Jeg søger en forhandler på Sjælland, Online - eller en
? > privat person...
? >
[...]

http://www.cnworld.com/Annoncer/Hus_Have/asp/GetMessage.asp?ID=122

Jeg ved ikke om de er på net, men en streg på væggen er vel ligeså let?

Måske?

- Martin

Fra : Morten DH

Dato : 13-11-04 13:59

"Martin Petersen" <knopfisk@[fjern]nakskovnet.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.cnworld.com/Annoncer/Hus_Have/asp/GetMessage.asp?ID=122
>
> Jeg ved ikke om de er på net, men en streg på væggen er vel ligeså let?
>
> Måske?

Det er godt nok en gammel annonce; men jeg har prøvet at smide en mail
afsted - så må jeg se hvad de siger... tak for hjælpen

Fra : Martin Petersen

Dato : 13-11-04 16:50

> [...]
>
> Det er godt nok en gammel annonce; men jeg har prøvet at
> smide en mail afsted - så må jeg se hvad de siger... tak

Jeg havde ikke engang set datoen. :)

- Martin

Fra : Morten DH

Dato : 14-11-04 12:33