Airstrike3d
Fra : M. Jørgensen

Dato : 11-11-04 13:01

Er der nogen der ved om ovenstående spil kan købes i DK.
Eller har nogen spillet til salg, hører jeg gerne fra jer.

Mvh. Marianne

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 12-11-04 08:11

Hej

M. Jørgensen wrote:
> Er der nogen der ved om ovenstående spil kan købes i DK.
> Eller har nogen spillet til salg, hører jeg gerne fra jer.

Hvorfor køber du det ikke bare på nettet til 20$. Kursen er nede under
6,- så spillet koster dig mindre end 120,- Så skal du selv brænde det på
en skive, men det er heller ikke så slemt.

Der findes også et AirStrike II.

De kan købes her http://www.divogames.com/index.html fra producentens
hjemmeside.

Det er da i øvrigt et fedt blæs-hjernen-ud spil.

** Hvis jeg står i din adressebog og du ikke kender mig, **
** så slet mig venligst. Mange tak. **

Fra : M. Jørgensen

Dato : 12-11-04 07:12

"Karsten Feddersen" <karsten@feddersen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Karsten Feddersen - http://www.feddersen.dk
> ** Hvis jeg står i din adressebog og du ikke kender mig, **

Det ved jeg godt, men jeg har kun et ´sølle´ dankort, og det kan jeg jo
ikke betale med.
Hvis nogen har det giver jeg gerne 120 kr. for det.

Mvh Marianne
(som også syntes at det er et fedt spil) **