Scholtes hårde hvidevarer
Fra : Jesper

Dato : 09-11-04 21:56

Hejsa,

Jeg søger lige et godt råd. Vi er ved at købe nye hårde hvidevarer og
vil gerne lige høre om der er nogen der har erfaring med mærket
Scholtes?

Vi er lidt vilde med udseendet på Scholtes produkterne, men ønsker
også god kvalitet.

Der er tale om ovn, gasbord, opvaskemaskine, køl og emhætte

Med venlig hilsen
Jesper
jesperREMOVETHIS@brejnings.dk

Fra : HKN

Dato : 09-11-04 22:13

"Jesper" <jesper@brejnings.dk> wrote in message
> [...]
> Scholtes?
>
> Vi er lidt vilde med udseendet på Scholtes produkterne, men ønsker

Meget lækre produkter - og god kvalitet. Jeg ville vælge dem igen, hvis jeg
skulle skifte ud. Har dog ikke erfaring med opvasker og køl. Jeg mener at
indmaden i disse er fra Bosch/Siemens?? Og så fejlder det ikke noget.

Mvh
Henrik