Badekar udover det sædvanlige...
Fra : Morgan Jones

Dato : 08-11-04 20:51

Hej!

Jeg er på jagt efter et badekar i stil med dette ->

http://www.plumbworld.co.uk/images/pwwp0015l.jpg

Dvs et badekar der kan bruges til brusekabine + badekar - men i god
kvalitet. Optimalt skal det være 170x80/90.

ANy ideas? Diverse online VVS butikekr herhjemme har kun det sædvanlige Ifó
/ Svedbergs udvalg.

Mvh

Morgan

Fra : MGJ

Dato : 09-11-04 19:40

Hvis du finder det vil jeg meget gerne have besked, det er lige det jeg står
og mangler *S*

Morten

Fra : Morgan Jones

Dato : 09-11-04 20:18

> Hvis du finder det vil jeg meget gerne have besked, det er lige det jeg
står
> og mangler *S*

Hmmm.... Skægt nok er der ingen seriøse badeværelses leverandører
herhjemme... SKod.

Morgan

Fra : Jakob

Dato : 11-11-04 18:25