Anne Linnet - "Den Kroniske Uskyld" - Hvil~
Fra : Anders C. Nielsen

Dato : 07-11-04 00:54

Hej NG,

Jeg har et simpelt spørgsmål :

Hvor kan man få den musik Anne Linnet har lavet til filmen "Den Kroniske
Uskyld"?

Er det overhovedet udgivet?

I så fald : På hvilket album?

På forhånd tusind tak!

Mvh,
Anders

Fra : Cantona

Dato : 07-11-04 13:57

Måske ikke til den store hjælp....men alligevel.

Jeg mener at tittel nummeret er at finder på den 3cd opsamling med Anne
Linnet der hedder Univers.

/Kim

Fra : Anders C. Nielsen

Dato : 09-11-04 01:17

Tak..den vil jeg prøve.

Jeg forhørte mig også på www.annelinnet.dk - dér fik jeg at vide at
musikken kun fandtes på en forlængst udgået 7" single. Den fandt jeg så til
salg på nettet...i Argentina (!!!) - Verden er sgu mærkelig!!!!

Anders

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 09-11-04 01:24

> Jeg forhørte mig også på www.annelinnet.dk - dér fik jeg at vide at
> musikken kun fandtes på en forlængst udgået 7" single. Den fandt jeg så
> til salg på nettet...i Argentina (!!!) - Verden er sgu mærkelig!!!!

den kan du nu også godt finde på http://www.musik4sale.dk/ bare skriv Venner
i søgefeltet

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Anders C. Nielsen

Dato : 09-11-04 01:45

Hey!!

Det kunne du da godt have sagt noget før!!!! )

- Det var jo det jeg gerne ville vide!

mvh,
Anders

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 09-11-04 02:18

> Det kunne du da godt have sagt noget før!!!! )

Jeg havde ikke kigget efter før

> - Det var jo det jeg gerne ville vide!

og så skrev du album
--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Anders C. Nielsen

Dato : 09-11-04 03:04

> Jeg havde ikke kigget efter før

Nå, men ellers tusind tak for oplysningen, Ivan. Jeg har allerede bestilt
den dér også.
- Bare for en sikkerheds skyld!

Hvor længe har den side kørt?

Hvor har du opdaget den?

> og så skrev du album

Ja, jeg troede at de sange måske ville være på et album, men det var
åbenbart ikke tilfældet...gad vide hvorfor? Ok, den ene af dem er på en
opsamling (Univers) så vidt jeg kan forstå.

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 09-11-04 05:50

> Hvor længe har den side kørt?

Jeg ved det ikke !

> Hvor har du opdaget den?

Google, søgte efter en single med Danielle Deneuve, og røg med lidt besvær
derind.
Har _ikke_ selv handlet med dem, så hvordan de er at handle med, ved jeg
ikke - du kan jo så efterfølgende skrive din erfaring med dem når din handel
er i orden/uorden.

> Ja, jeg troede at de sange måske ville være på et album, men det var
> åbenbart ikke tilfældet...gad vide hvorfor? Ok, den ene af dem er på en
> opsamling (Univers) så vidt jeg kan forstå.

De 2 sange kan også findes via en kombination af de 2 nedenstående
http://www.fynbib.dk/is/wocb/full-sh.asp?base=udl&fn=23779102
http://www.google.dk/search?q=cache:lQbbA1sOva8J:libra.dde-drift.dk/is/sob/full-sh.asp%3Fbase%3Dsob%26fn%3D24257851+Det+Bedste+Af+Dansk+Musik+1985-1987&hl=da

så de findes (på cd) derude, men at finde nogen der vil af med dem ....
--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Anders C. Nielsen

Dato : 10-11-04 01:14

> [...]
> Har _ikke_ selv handlet med dem, så hvordan de er at handle med, ved jeg
> ikke - du kan jo så efterfølgende skrive din erfaring med dem når din

Ja....det skal jeg nok...håber at opleevlsen bliver positiv!!!
- Jeg fandt en del interesante ting...så endnu engang tak for linket!

> [...]
> så de findes (på cd) derude, men at finde nogen der vil af med dem ....

Ha, ha, ha... LOL LOL...!!!

Den ene af de to CD´er har jeg sgu allerede!!! Jeg har haft gemt den væk i
et stykke tid. Jeg har lige været nede og finde den frem fra
pulterkammeret...så nu har jeg da den ene af de to sange ("ingen anden
drøm").

Sjovt nok synes jeg at jeg husker sangen som lidt bedre i filmen, men sådan
er det jo nogle gange...den rette stemning osv. osv...

Anders