CDskiven og Service Pack 2
Fra : Martin

Dato : 06-11-04 22:02

Hej!

Efter at have installeret Windows XP SP2 kan jeg ikke længere høre lydklip
på CDSkiven.dk. Er der andre der har oplevet det problem, og ved om der kan
gøres noget ved det?

Martin

Fra : Ukendt

Dato : 06-11-04 22:52

"Martin" <martinFJERNlykke@skjoldhoej.dk>

> Efter at have installeret Windows XP SP2 kan jeg ikke længere høre lydklip
> på CDSkiven.dk. Er der andre der har oplevet det problem, og ved om der
> kan gøres noget ved det?

Har lige prøvet prøvet uden problemer.
Mvh Tommy

Fra : Reaf

Dato : 07-11-04 03:43

Det kan også være andre der har interesse af at læse følgende, (for jer der
har installeret sp2)
http://forums.speedguide.net/showthread.php?t=156098

+ at downloade patch fra http://www.lvllord.de/ (denne side kan nogle
gange være umulig at komme ind på, for mange der gerne vil have patchen)

Installer på eget ansvar...

Fra : Ukendt

Dato : 08-11-04 22:35

> [...]
> på CDSkiven.dk. Er der andre der har oplevet det problem, og ved om der

Hej Martin

Jeg har heller ingen problemer med at høre lydklip på CDskiven.
Hilsen Anne