Har TDC lukket og slukket?
Fra : Ove Steen Smidt

Dato : 04-11-04 17:02

Jeg kan ikke hente post i mit mailprogram? Programmet kører i en
uendelighed for at komme til Pop3. mail.dk. Jeg kan heller ikke åbne
http://mail.tdconline.dk/. Og jeg kan heller ikke nogen af delene på min
min PC.
Har andre den samme oplevelse 4/11 kl. 17?

Venlig hilsen

Ove Steen Smidt

Fra : Karen Seiersen

Dato : 04-11-04 17:21

Ove Steen Smidt <xossmidt@tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
> min PC.
> Har andre den samme oplevelse 4/11 kl. 17?

Ja her har der også været problemer, men det har set ud til kun at være
periodisk, dvs. med kortvarig "forbindelse" ligenu har jeg kunnet hente
mail

Mange hilsner Karen

Fra : Flemming Mahler Lars~

Dato : 04-11-04 19:43

Ove Steen Smidt wrote:
> Jeg kan heller ikke åbne
> http://mail.tdconline.dk/. Og jeg kan heller ikke nogen af delene på min
> min PC.
> Har andre den samme oplevelse 4/11 kl. 17?

Man kan normalt finde driftsinformationer på
http://kundeservice.tdconline.dk/selvbetjening/driftsinformation/

Den konkrete sag var annonceret her:
http://kundeservice.tdconline.dk/selvbetjening/driftsinformation/details.php?id=-1677336842

MailSystemet havde det slemt i ca. 2,5 time

(( Flemming ))

--
Flemming Mahler Larsen, TDC Online, Technology
http://netfactory.dk/ , +45 (339)94634