Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Den sande brug med histogram
Fra : Jan

Dato : 30-10-04 18:32

Hi

Jeg var i Frederiksberg Have sidste weekend og tog en masse billeder af
efterårsfarverne. Men jeg tog også et par billeder af slottet med
springvandet i forgrunden. Da jeg kiggede på histogrammet for et af
billederne fandt jeg den sande brug af histogrammet.

Se her:

http://www.fotokritik.dk/kritik.html?pic=106613

(Nej jeg har ikke redigeret billedet)

--
/ Jan

Fjern "removeme" i email

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 30-10-04 19:29

In article <4183cffc$0$200$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>, Jan wrote:
> [...]
> springvandet i forgrunden. Da jeg kiggede på histogrammet for et af
> billederne fandt jeg den sande brug af histogrammet.

7mm f/2.0 D70 - der er vel noget galt.

Fra : Morten Wartou

Dato : 30-10-04 19:44

Povl H. Pedersen wrote:

> 7mm f/2.0 D70 - der er vel noget galt.

Det er jo D70'eren han har taget et billede af - så det er nok med et andet
kamera. :)

Med venlig hilsen,

Morten Wartou

--
"Og jeg skal faktisk helst ha' en 8-10 erfarne debattører som modkompatanter
i en on-line dabat, førend jeg føler, at jeg får et nogenlunde kvalificeret

Fra : Simon Nielsen

Dato : 31-10-04 11:04

"Morten Wartou" <detteskalfjernesnews@wartou.dk> wrote in message

> Det er jo D70'eren han har taget et billede af - så det er nok med et
andet
> kamera. :)

Ja der står jo i EXIF infoen at det er et Canon G2

Simon
"lad være med at tænke negativt før nogen kalder dig svin"
Simon Nielsen - 2004

Fra : Jan

Dato : 30-10-04 19:48

Hi

"Povl H. Pedersen" <povlhp@povl-h-pedersens-computer.local> wrote in message

> 7mm f/2.0 D70 - der er vel noget galt.

Nix du, supervidvinkel

Jeg har kun en D70 så jeg bruge min G2'er til at affotografere med

--
/ Jan

Fjern "removeme" i email

Fra : Thomas Corell

Dato : 31-10-04 08:20

Povl H. Pedersen wrote:

> 7mm f/2.0 D70 - der er vel noget galt.

Tror det er en "tastebøf" af Jan. Der står:

"D-70 (EXIF Canon PowerShot G2)"

Så Jan har (nok) tastet D70 som kamera, men Exif siger "G2".

--
Don't waste space

Fra : Thomas Corell

Dato : 31-10-04 08:19

Jan wrote:

> http://www.fotokritik.dk/kritik.html?pic=106613

Tak for det muntre indlæg ;)

--
Don't waste space

Fra : Carsten Riis

Dato : 31-10-04 18:05

Thomas Corell wrote:

> Tak for det muntre indlæg ;)

Kunne komme med i staffettens humor tema.

Men desværre er billedet taget for tidlig

mvh

Carsten Riis

Fra : Jens Bruun

Dato : 31-10-04 18:13

"Carsten Riis" <cr@carben.dk> wrote in message

> Men desværre er billedet taget for tidlig

Så længe det er taget efter emnet offentliggørelse, er det da ikke for
tidligt. Men lidt af idéen med stafetten forsvinder imho, hvis vi begynder
at bruge billeder, vi tilfældigvis har taget i anden sammenhæng. Et af
formålene med stafetten var at tvinge os til at tage nogle bestemte/en
bestemt type billeder.

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - Min fotodagbog (Sidst opdat. 28.10.04)