Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Husker I: <news:41594892$0$242$bc7fd3c@new~
Fra : Carsten Riis

Dato : 25-10-04 08:43

Da, indlægget i sin tid blev postet, så troede jeg sgu ikke rigtig på
det.

Tilgengæld ville jeg da gerne ofre 6 kroner i porto for at give det
forsøg for et gratis CF-kort

Voila, idag med posten kom der et 128Mb CF-kort.

Takker for tippet.

mvh

Carsten Riis

Fra : Bobbleboy

Dato : 25-10-04 08:47

"Carsten Riis" <cr@carben.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> forsøg for et gratis CF-kort
>

> Voila, idag med posten kom der et 128Mb CF-kort.

Også her er lige kommet med posten, fedt tips, flere af dem tak

André

Fra : Erik W.

Dato : 25-10-04 08:54

"Carsten Riis" <cr@carben.dk> skrev i en meddelelse
> Da, indlægget i sin tid blev postet, så troede jeg sgu ikke rigtig på
> det.

hmm hvis linket stod i selve meddelelsen
news:41594892$0$242$bc7fd3c@news.sonofon.dk kunne man klikke på det

Mvh Erik

Fra : Carsten Riis

Dato : 25-10-04 09:22

"Erik W." wrote:

> "Carsten Riis" <cr@carben.dk> skrev i en meddelelse
>
> hmm hvis linket stod i selve meddelelsen
> news:41594892$0$242$bc7fd3c@news.sonofon.dk kunne man klikke på det

Sorry, I Netscape kan man.

mvh

Carsten Riis

Fra : G.B.

Dato : 25-10-04 15:17

"Erik W." <erik.w@surfmail.dk> skrev i meddelelsen news:417cb0fa$0$170
$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> hmm hvis linket stod i selve meddelelsen
> news:41594892$0$242$bc7fd3c@news.sonofon.dk kunne man klikke på det

Man kan sagtens klikke på linket i XNews (freeware,
http://xnews.newsguy.com)

--
"We all have private ails. The troublemakers are they
who need public cures for their private ails." Eric Hoffer

Fra : HRO

Dato : 25-10-04 09:52

"Carsten Riis" <cr@carben.dk> wrote in message
> Da, indlægget i sin tid blev postet, så troede jeg sgu ikke rigtig på
> det.

SNIP

> Takker for tippet.

Velbekomme

Henrik

Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 25-10-04 10:59

Carsten Riis <cr@carben.dk> wrote in news:417CAE7D.E932BCC3@carben.dk:

> Takker for tippet.

Har du købt kameraet i UK eller var det lige meget?

--
Regards / Med venlig hilsen
Kenneth

Fra : Carsten Riis

Dato : 25-10-04 12:10

Kenneth Darling Soerensen wrote:

> Har du købt kameraet i UK eller var det lige meget?

Kameraet er købt i Fona, Amagercenteret.

Medsend bare den danske købskvittering. Det gjorde jeg.

Tilbuddet kører sålænge lager haves og udløber 30. juni 2005.
Gælder ikke EOS-serien.

mvh

Carsten Riis

Fra : Carsten Riis

Dato : 25-10-04 12:13

Carsten Riis wrote:

> Kameraet er købt i Fona, Amagercenteret.

Og jeg glemte at tilføje, at det blev købt 9. juli 2004.

Så tilbuddet gælder også med tilbagevirkende kraft, så søg jeres gamle
kvitteringer frem og send det... så kan vi jo se, hvor lang tid tilbage
de accepterer kvitteringerne.

mvh

Carsten Riis

Fra : Bobbleboy

Dato : 25-10-04 12:14

"Kenneth Darling Soerensen" <dont@sp.am> skrev i en meddelelse

> Har du købt kameraet i UK eller var det lige meget?

Købt i Danmark Canon G3
Der var nogle, der skrev at sådan, noget tilbud ikke gældte i danmark,
de havde snakket med Canon dk, men sendte aligevel, kostede jo kun 6 kr for
et brev.

4 uger efter, i dag, kom det med posten
Hedder Intergral 128 MB, Compact Flash
Hvad satan, det var næsten gratis, nu spamer de nok med babyudstyr over
posten He He

André

Fra : Bobbleboy

Dato : 25-10-04 12:20

"Bobbleboy" <rottefjerndette@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Hedder Intergral 128 MB, Compact Flash
> Hvad satan, det var næsten gratis, nu spamer de nok med babyudstyr over

Integral ikke Intergral
http://www.integralmemory.com/

André

Fra : Møller

Dato : 25-10-04 16:16

Tak for tippet..Det skal forsøges om det stadig kan lade sig gøre.

Møller

Fra : Martin Krarup

Dato : 25-10-04 16:55

> Voila, idag med posten kom der et 128Mb CF-kort.

Samme her.
Gratis ting er dejlige, må vi få nogle flere ;-P

-Martin

Fra : Carsten Riis

Dato : 25-10-04 20:56

Martin Krarup wrote:

> Samme her.
> Gratis ting er dejlige, må vi få nogle flere ;-P

http://www.gratis-ting.dk

Vil du have flere, så koster det

mvh

Carsten Riis