Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Kender i Olympus D70Zoom?
Fra : ingvorsen

Dato : 22-10-04 20:38

Hej eksperter,

Jeg har netop set dette produkt fra Olympus.
Nogen der kender til det?

Pft
Kim

Fra : Simon Nielsen

Dato : 22-10-04 22:30

"ingvorsen" <ingvorsen@gmail.remove.com> wrote in message
> Hej eksperter,
>
> Jeg har netop set dette produkt fra Olympus.
> Nogen der kender til det?

Nej men det ser lovende ud, bortset fra at man ikke har muligheden for
ekstern blitz. Men det er sikkert ganske godt, olympus har jo vist at med
deres kameraer at de sagtens kan følge med. Bortset fra en lidt sløv start,
billederne i de første digicams var nu ikke særligt gode kontra Nikon og
Canon

Simon
"lad være med at tænke negativt før nogen kalder dig svin"
Simon Nielsen - 2004

Fra : ingvorsen

Dato : 23-10-04 07:34

Tak for svaret.
Måske et dumt spørgsmål...

Jeg har set D70 har en lukketid på 1/2000 sek. til 15 sek.
Er det ok?

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 23-10-04 08:50

In article <clctvm$21jq$1@news.cybercity.dk>, ingvorsen wrote:
> Tak for svaret.
> Måske et dumt spørgsmål...
>
> Jeg har set D70 har en lukketid på 1/2000 sek. til 15 sek.
> Er det ok?

Jeg har set en bil med omdrejninger fra 0-12.000 er det OK ?

Lukketiden er ikke en parameter, nogle vil dog gerne have sync
med blitzen der er hurtigere end 1/200s.

Fra : Simon Nielsen

Dato : 23-10-04 11:08

> Tak for svaret.
> Måske et dumt spørgsmål...
>
> Jeg har set D70 har en lukketid på 1/2000 sek. til 15 sek.
> Er det ok?

Det vil nok være ok hvis ikke mna er for krævende. Desuden hedder det C
70ZOOM ikke D70 det er nikons navn

Fra : ingvorsen

Dato : 23-10-04 11:32

Ups. C70. Du har ret...

Må indrømme har ikke en brik forstand på det, men vil bare nødigt købe
et kamera hvor motivet er borte, før kameraet har taget billedet...