Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
sigma APO 70-300 mm (macro super)
Fra : Michael Christensen

Dato : 19-10-04 14:14

Er der nogen der kender til dette objektiv. Kan det give nogle gode billeder
til prisen?

Fra : max[dk]

Dato : 19-10-04 14:33

> Er der nogen der kender til dette objektiv. Kan det give nogle gode
billeder
> til prisen?

Snakker du om 1 eller 2eren?

Jeg startede en tråd den
12. oktober 2004 12:38 om 2eren for jeg er også intr. i den...

Eller er der reviews her:

http://www.photographyreview.com/35mm%20Zoom/Sigma/PRD_83600_3128crx.aspx

/Max

Fra : Michael Christensen

Dato : 19-10-04 16:33

Ja det var II`eren jeg mente, den er da rimelig billig hos de tyskere, men
så skal jeg da lige have lavet dankortet om til noget andet, øv. Tak for
linket.

Michael

Fra : Max

Dato : 19-10-04 16:46

> Ja det var II`eren jeg mente, den er da rimelig billig hos de tyskere, men
> så skal jeg da lige have lavet dankortet om til noget andet, øv. Tak for
> linket.

Ja jeg regner med at bestille iaften eller imorgen...

Ellers kan den købes i Sct. Pauls Foto i århus for 2000.-, men om man vil
handle i den butik er jo op til en selv at vudere, men søg på nettet før du
køber der...

/Max

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 19-10-04 20:40

In article <417536b2$0$251$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>, Max wrote:

> [...]
> handle i den butik er jo op til en selv at vudere, men søg på nettet før du

Der er nogle småforbrugere med høj råbetrang der har været lidt
uheldige. Jeg har ingen problemer haft - tværtimod. Jeg fik byttet
et kamera til en anden model uden bøvl. Da mit Microdrive gik ned
ville de lige undersøge det, næste formiddag ringede de og sagde
jeg bare kunne hente et andet.

Det jeg har købt har være OK med danske manualer og det hele.
Ingen grå import som websiden påstår. Så ikke alle har
dårlige erfaringer med dem.

De ville dog gerne prakke mig en 420EX på til 2200 kr, da
de ikke havde Sigma 500 Super Mk II hjemme. Men kunne dog
også godt forstå mig da jeg nævnte et par features Canon ikke
havde.

Fra : max[dk]

Dato : 20-10-04 06:06

> [...]
> de ikke havde Sigma 500 Super Mk II hjemme. Men kunne dog
> også godt forstå mig da jeg nævnte et par features Canon ikke

Derfor skrev jeg også at man kunne søge lidt selv og så danne sin egen
mening. Jeg køber i tyskland fordi jeg også skal have nogle andre ting og så
kommer besparelsen virkelig frem.

Dernæst har jeg det sådan, at med det jeg kan læse om butikken(læs: service)
kan jeg lige så godt købe i tyskland, det er min konklusion af det jeg har
læst.

/Max

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 20-10-04 06:20

In article <4175f27f$0$270$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, max[dk] wrote:
> Dernæst har jeg det sådan, at med det jeg kan læse om butikken(læs: service)
> kan jeg lige så godt købe i tyskland, det er min konklusion af det jeg har
> læst.

Men det er få brugere der råber højt. Jeg kender flere der kun har
gode ord tilovers for dem.

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 19-10-04 18:10

On Tue, 19 Oct 2004 15:13:41 +0200, Michael Christensen wrote:

> Er der nogen der kender til dette objektiv. Kan det give nogle gode billeder
> til prisen?

Jeg har et og udmærket tilfreds, men jeg har ikke den store erfaring. Det
største minus ved det, med min sparsomme erfaring, er at det skal have
meget lys for at være skarpt.

Jeg er også kommet til konklution at jeg skal have fat i et stativ når jeg
skal bruge det, for jeg kan ikke holde det roligt nok ved langsomere
lukkehastigheder.

--
M.v.h
Jens Stadsgaard