Links eller Tiger?
Fra : /Ole

Dato : 02-11-04 05:19

½øjs@

Jeg sad lige og læste lidt anmeldelser, og tænkte på, om det er værd at købe
Tiger woods 2005. Jeg har links 2003, og er da godt tilfreds med det, det
virker bare lidt for statisk for mig.
Er der samme mulighed for at spille mod andre, som i Links på ex. Zone?

Maskine:
MSI kt6-delta bundkort
AMD 2800+ Athlon cpu
Albatron FX5900XT grafikkort
1 Gb Kingston ram

/Ole

Fra : Mikael Schøler

Dato : 04-11-04 15:13

/Ole wrote:
> [...]
> virker bare lidt for statisk for mig.
> Er der samme mulighed for at spille mod andre, som i Links på ex. Zone?

Min erfaring er at, sammenligner man TW2004 og TW2005, så er 2004
versionen helt klart bedre - det er ikke nær så øhm arkadeagtigt. Så
hvis jeg var dig ville jeg nok forsøge med TW2004 versionen istedet for
2005. Om det er bedre end Links kan jeg ikke udtale mig om, da den
sidste Links version jeg spillede var 98-versionen.. :=)

Mikael

Fra : /Ole

Dato : 04-11-04 18:01

> [...]
> Om det er bedre end Links kan jeg ikke udtale mig om, da den sidste Links
> version jeg spillede var 98-versionen.. :=)

Ok, den vil jeg da lige prøve... Jeg mener, den er på tilbud hos
Stereostudiet, så der er jo ikke det store forgjort i det, hvis det ikke er
noget.

/Ole