Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Be like a duck!
Fra : Erik W.

Dato : 29-09-04 15:53

Fra : thomas schreiber \(8~

Dato : 29-09-04 20:16

"Erik W." <erik.w@mail.com> wrote in message
news:415acc5f$0$180$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> http://wildau.dk/Be_like_a_duck.jpg
>
> Mvh Erik

God tekst

--
På forhånd tak
Thomas Schreiber
http://schreiber.se

Fra : Erik W.

Dato : 29-09-04 21:01

"thomas schreiber (8200)" <NOSPAMg4@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:415b09e9$0$55832$14726298@news.sunsite.dk...

> > http://wildau.dk/Be_like_a_duck.jpg
> God tekst

Tak men teksten vil jeg nu ikke tage æren for. Sammen med en dårlig
stregtegning hang den på opslagstavlerne alle steder i 80'erne. Jeg var ved
at rydde ud i mine Fuji-billeder, da jeg fandt billedet af turboanden. Jeg
syntes det passede godt sammen med den gamle tekst og syntes lige at I
skulle have den.

Mvh Erik

Fra : ;o\)-max-

Dato : 29-09-04 21:27

"Erik W."

> http://wildau.dk/Be_like_a_duck.jpg
>
> Mvh Erik

Fremragende..!!
Men har du ikke brugt lidt for meget shaddow/highlight adjustment..?
-max-

Fra : Erik W.

Dato : 29-09-04 23:35

"-max-" skrev i news:zUE6d.53527$Vf.2578541@news000.worldonline.dk...

> Fremragende..!!

Mange tak.

> Men har du ikke brugt lidt for meget shaddow/highlight adjustment..?

Hmm kan jeg ikke huske... nok nærmere været lidt sjusket i Raw
converteringen. Men billedet er lidt fejlbelyst. Det var en forsommerdag med
utroligt hårdt lys, og jeg eksperimenterede den dag med forskellige
eksponeringer på mit S5000. Prøv at klikke på opdater i browseren, jeg har
konverteret den om og givet den lidt mere smæk i farverne og prøvet at dæmpe
højlysene lidt.

Mht layoutet har jeg hentet inspiration fra
http://www.despair.com/demotivators/goals.html.

Mvh Erik