ecw6.ecw fil
Fra : Michael Corfitsen

Dato : 02-11-04 21:49

Hej

Jeg har et stort foto (ca. 600Mb) i et format _ecw6.ecw.

Hvad er dette, og kan jeg finde et program til denne type fil (har
prøvet i Photoshop, Illustrator og mange andre - ingen hjælp.
Jeg har heller ikke rigtigt kunne finde noget over Google - men det kan
naturligvis være min "søgefejl"

Kører OS 10.3.5.

På forhånd tak

Michael C.

Fra : Mogens Thyregod

Dato : 02-11-04 21:16

Michael Corfitsen <michael-corfitsen@mail1.stofanet.dk> wrote:

> [...]
> prøvet i Photoshop, Illustrator og mange andre - ingen hjælp.
> Jeg har heller ikke rigtigt kunne finde noget over Google - men det kan

GraphicConverter klarer også dette format.

Mogens Thyregod
moth@mothsoft.dk
www.mothsoft.dk

Fra : Michael Corfitsen

Dato : 02-11-04 22:21

Mogens Thyregod <moth@mothsoft.dk> wrote:

> GraphicConverter klarer også dette format.

Hvor / hvordan finder jeg dette

mvh

Michael C

Fra : Mogens Thyregod

Dato : 02-11-04 22:13

> Hvor / hvordan finder jeg dette

<http://www.mothosoft.dk/lemkesoft.html>

Mogens Thyregod
moth@mothsoft.dk
www.mothsoft.dk

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 03-11-04 20:58

Michael Corfitsen <michael-corfitsen@mail1.stofanet.dk> wrote:

> Hvor / hvordan finder jeg dette

hvis du har en nyere Powerbook eller powermac: på din harddisk.