Far Cry Problem
Fra : Hans-Henrik

Dato : 01-11-04 21:25

Hej,

Jeg er i Boat banen. Har lige antændt sprængstoffet på skibets brændstoftank
og skal så løbe op til forstavnen. Herefter kommer så en helikopter med en
skytte som man skal have ram på. Men her kikser det: Uanset hvad han rammes
med (3 magasiner fra tre rifler og raketkaster), så dør skytten ikke (selv
om man kan se han bliver ramt (rødt sigtekorn)). Hvad i alverden skal man
gøre for at få ram på ham (så han dør)? Nogen fif?

Mvh
hh

Fra : Reno Raines

Dato : 01-11-04 22:13

> [...]
> raketkaster), så dør skytten ikke (selv om man kan se han bliver ramt
> (rødt sigtekorn)). Hvad i alverden skal man gøre for at få ram på ham

Det er lidt en åndsvag bane. I vandet med dig og svøm over til busken
ved bredden. Her gemmer du dig og unloader alt hvad du har mod skytten
excl. raketkasteren. Til sidst er han færdig.

MVH

RR

Fra : danni plougmann

Dato : 01-11-04 22:42

inden du antænder sprængstoffet så hent det raket ammo der ligger inde i
skibet's styrehus.
der er ikke andet at gøre en at klø på og prøvet igen.

kan selv huske det frustrende svære sted ,men med omkring 50 forsøg lykkedes
det endelig, ram ham med 7 eller 8 missiler og helikopteren bryder i brand
og stikker af.

Fra : Ukendt

Dato : 01-11-04 23:25

> [...]
> om man kan se han bliver ramt (rødt sigtekorn)). Hvad i alverden skal man
> gøre for at få ram på ham (så han dør)? Nogen fif?

Som sagt skal du lige tage alt hvad du kan inde i styrhuset.

Når bomben er sprunget skal du så hurtig som muligt op på toppen af skibet
og gemme dig bag ved den store betonklos og samtidig bruge raketterne på
helicopteren, her gelder det om at ramme hver gang ellers løber man tør for
raketter og kan du ramme hver gang går der ild i copteren og den flyver væk.

nemt nok (efter 15-30 forsøg)

Kim Michael Larsen

mail : kimila snabel a mail dot dk

Fra : Hans-Henrik

Dato : 02-11-04 18:18

Jeg takker for de tre udmærkede løsninger. Jeg "glæder" mig over, at andre
er blevet frustreret over denne bane!

Mvh
hh