Irreterende problem med FarCry!!!!!!!!!!!!
Fra : Agemam

Dato : 31-10-04 15:32

Hej NG

Jeg har netop lige installeret ovennævnte spil, og efter løb jeg ind i
problemer. Lyseblå skærm når spillet starter. Fint, tænkte jeg og søgte i
denne gruppe og jeg fandt en der havde de samme problemer. Jeg opdaterede
med pacth 1.2 (efter forsøg med v1.1) og så troede jeg at alt var i den
skønneste orden, men nej! Ok, jeg geninstalllerede mit GFX kort, men heller
dette hjalp. Opdaterede driverne til mit bundkort, men det hjalp heller ikke
=(

Så nu tilspørger jeg jer, hva f..... gør man nu ?

Regards Agemam

Oplysninger om mit system:

Soltek SL-PT880E-RL bundkort (AGPx8)
Intel P4 2.533 Mhz CPU
GeForce FX5600, 256 Mb Gfx kort (opdateret med den seneste v61.77 driver fra
Nvidia)
1 Gb Hukommelse (Dual Channel)
DirectX 9.0c installeret

Fra : /Ole

Dato : 31-10-04 16:10

Der er kommet en 1.3 patch til den.

/Ole

Fra : Agemam

Dato : 31-10-04 16:42

> Der er kommet en 1.3 patch til den.

Det hjalp heller ikke =(

Fra : /Ole

Dato : 31-10-04 16:49

> Det hjalp heller ikke =(

Hmmmmmm. Og der er ikke problemer i andre spil?
Prøv at fjerne driveren til grafikkortet helt, og geninstallér den.

/Ole

Fra : Agemam

Dato : 31-10-04 18:41

> Hmmmmmm. Og der er ikke problemer i andre spil?

Nu ved jeg ikke om man kan/skal sammenligne Farcry med Doom 3 og Unreal
Tournament 2004, men disse spil er da krævende og de kører uden problemer.

>Prøv at fjerne driveren til grafikkortet helt, og geninstallér den.

Dette gør jeg altid inden jeg installerer en ny eller opdateret version.

Regards
Agemam

Fra : Nicolai

Dato : 31-10-04 19:19

> Dette gør jeg altid inden jeg installerer en ny eller opdateret version.

brug 66..71...................

Fra : N´far

Dato : 31-10-04 21:07

"Nicolai" <emailxyznifo@fogh.com> skrev i en meddelelse

> brug 66..71...................

Fandt noget til dig. Håber, det hjælper.

http://makeashorterlink.com/?J65D369A9

vh

Fra : Vic.

Dato : 01-11-04 01:29

N´far wrote:
> "Nicolai" <emailxyznifo@fogh.com> skrev i en meddelelse

> Fandt noget til dig. Håber, det hjælper.
>
> http://makeashorterlink.com/?J65D369A9

Det ser sq meget fornuftigt ud, det der står i tråden. Det er, underligt
nok, ikke altid at de nyeste drivere fra nvidia er gode. Selv bruger jeg en
gammel 40.72 driver sammen med DX9.0c. Min comp har aldrig været mere
stabil, end den er nu. Jeg har også prøvet de nyeste drivere fra nvidia, og
min comp kører utroligt ringe med de nyere drivere. Næsten samtlige spil er
dømt til at gå nedenom og hjem. Så mit råd: prøv en af de ældre drivere.

Vic.

Fra : Carsten

Dato : 01-11-04 08:35

Det sidste du kunne prøve er geninstallation af spillet og patch til 1,3 med
det samme.
Mange folk havde problemer med patch 1,2.

Mvh
Carsten

Fra : MAT

Dato : 01-11-04 12:21

> Jeg har netop lige installeret ovennævnte spil, og efter løb jeg ind i
> problemer. Lyseblå skærm når spillet starter. Fint, tænkte jeg og søgte i
> denne gruppe og jeg fandt en der havde de samme problemer.

Download nVidia's nyeste driver v66.77 fra 29. oktober:
http://www.nvidia.com/object/winxpmce_66.77.html
Ifølge side 17 i manualen
http://download.nvidia.com/Windows/66.77/66.77_ForceWare_Release_65_Graphics_Display_Release_Notes.pdf
understøtter denne driver Windows XP Media Center Edition 2004 og 2005,
Windows XP Professional, XP Home, 2000, Me og 98,
mens nVidia Forceware v66.81 kun understøtter Windows XP Pro, Home, Me og
98.

Ifølge nVidia's driver instruks ses dette problem bl.a. når anti-aliasing er
aktiveret.

Prøv om følgende hjælper:
Egenskaber for skærm -
Indstillinger -
Avanceret -
GeForce FX -
Indstillinger for ydeevne og kvalitet -
Aktivér "Vis avancerede indstillinger" -
Indstillinger for anti-aliasing -
Deaktivér anti-aliasing.

Gå til Systemets ydeevne
Sæt skyderen på Ydeevne, hvis den står på Kvalitet.

Venligst