Call Of Duty...... hjælp
Fra : Jan Bringø

Dato : 30-10-04 18:32

Jeg er kommet til en ny bane, men lige inden den starter banen op skiver den
en fejlmeddelelse som følger.

Hunk_AllocatedTempAllocatedMemory : FAILED
on .................. needs ......................
Ved prikkerne skiver den nogle tal jeg kan ikke huske hvilke!!

Herefter kan jeg trykke EXIT.

Nogle som ved hvad der galt????

Mvh Jan(fjern 7400)

Fra : Henrik Sahl

Dato : 30-10-04 20:07

"Jan Bringø" <jan@brin7400goe.dk> wrote in message
> [...]
> on .................. needs ......................
> Ved prikkerne skiver den nogle tal jeg kan ikke huske hvilke!!

Set ud fra det antal svar du fik for 5 dage siden, så vil jeg umiddelbart
sige; nej det er der ikke.

Mvh
Henrik

Fra : David Lebech

Dato : 01-11-04 10:00

"Jan Bringø" <jan@brin7400goe.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> on .................. needs ......................
> Ved prikkerne skiver den nogle tal jeg kan ikke huske hvilke!!

Du har, som du nok kan regne ud, problemer med din hukommelse. Der er en
række punkter på nedenstående side, som skulle kunne hjælpe dig på vej:
http://www.google.dk/search?q=cache:N5W9B0Ye2icJ:v4v.conforums2.com/index.cgi%3Fboard%3Dpublic%26action%3Dprint%26board%3Dpublic%26num%3D1075861303+%22call+of+duty%22+Hunk+allocated+memory&hl=da

Mvh
David Lebech

Fra : Jan Bringø

Dato : 01-11-04 17:42

> [...]
i%3Fboard%3Dpublic%26action%3Dprint%26board%3Dpublic%26num%3D1075861303+%22c
all+of+duty%22+Hunk+allocated+memory&hl=da

Prøblemet er løst. Takker mange gange for hjælpen.........

Tag den Henrik !!

Fra : Henrik Sahl

Dato : 01-11-04 19:17

> [...]
> all+of+duty%22+Hunk+allocated+memory&hl=da

> Prøblemet er løst. Takker mange gange for hjælpen.........

Ja, tænk hvis folk brugte google inden de spurgte

Mvh
Henrik

Fra : Troja

Dato : 01-11-04 19:24

Henrik Sahl tastede følgende
> Ja, tænk hvis folk brugte google inden de spurgte

Eller droppede bare 1/2 af deres dumme bemærkninger, du svarede feks. at der
ikke var nogen der kunne hjælpe manden ½ døgn efter er der en der løser det,
ergo din bemærkning var spild af folks tid...

Svar dog hvis i kan hjælpe andre, ellers så lad være med at spilde tiden og
lave lange unødvendige tråde.

Fra : Henrik Sahl

Dato : 04-11-04 20:13

"Troja" <hot@cool.dk> wrote in message
> [...]
> det,
> ergo din bemærkning var spild af folks tid...

Folk kunne jo bare have svaret den første gang han stillede spørgsmålet.

Mvh
Henrik