bedste spil til 10-årig dreng?
Fra : michael bennati scho~

Dato : 26-10-04 23:43

Jeg skal give en dreng et pc-spil til hans 10års fødselsdag. Han har en
gameboy og er meget glad for at spille. Hans computer har dog onboard
grafikkort, hvilket jo nok begrænser valgmulighederne lidt. Hvilket spil vil
I foreslå som værende det bedste for en dreng i hans alder? Harry Potter
gider han ikke.

mvh Michael

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 27-10-04 00:56

> [...]
> grafikkort, hvilket jo nok begrænser valgmulighederne lidt. Hvilket spil
> vil I foreslå som værende det bedste for en dreng i hans alder? Harry

Heroes of Might and Magic

The Sims (2)

Star Wars (Knights of the Old Republic, Jedi Academy, Outcast e.l.)

Age of Empires (Rise of Nations)

SimPark

Rollercoaster Tycoon

Fra : Cirque

Dato : 27-10-04 19:14

"Søren Kjeldsen" <lordseverin@tele2adsl.dkREMOVETHIS> skrev i en meddelelse

> Heroes of Might and Magic
>
> The Sims (2)
>
> Star Wars (Knights of the Old Republic, Jedi Academy, Outcast e.l.)

> [...]
Husk at Sims2 stiller temmelig store krav til Ram og grafikkort. Vi kunne
ikke køre det
med vores onboard grafikkort; men måtte ud og købe et nyt. Trist hvis man
får en gave
man ikke kan bruge før der er investeret 4-500,- til nyt grafikkort.....

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 27-10-04 20:26

> [...]
> får en gave
> man ikke kan bruge før der er investeret 4-500,- til nyt grafikkort.....

Det var derfor jeg satte den i parentés
Men jeg kunne selvfølgelig have forklaret det bedre.

Fra : /Ole

Dato : 27-10-04 02:08

Helt klart Worms world Party

/Ole

Fra : Spangkuk

Dato : 27-10-04 05:27

> [...]

> grafikkort, hvilket jo nok begrænser valgmulighederne lidt. Hvilket spil
> vil I foreslå som værende det bedste for en dreng i hans alder? Harry

HalfLife -> Counter Strike

Spang

Fra : MAT

Dato : 27-10-04 11:09

> [...]
> grafikkort, hvilket jo nok begrænser valgmulighederne lidt. Hvilket spil
> vil I foreslå som værende det bedste for en dreng i hans alder? Harry

En del af de foreslåede spil er 12+ spil, og man kan diskutere om 10-årige
ligefrem skal inviteres til at spille 12+ spil. Formentlig vil han når han
bliver ældre bedre kunne huske da han tog ud og satte en drage op og måske
endda byggede den forinden; og da der ikke var vind tog på fisketur måske
med det nyindkøbte fiskesæt fra Aldi eller Bilka. Det hele koster det samme
som eet spil. Har i.ø. kendskab til et par 10-årige drenge, som p.t. en
mest lune på Heroes of Might and Magic III, WarCraft III's FrozenThrone samt
i mindre udstrækning Ringenes Herre The Return of the King og Sims.

Venligst

Fra : N´far

Dato : 28-10-04 23:26

Klart Spideman - The Movie. Et bedre spil en 2´eren. Om den kan køres med
Onboard? Ja, mon ikke ... ( undersøg det selv inden... )

vh.

Fra : N´far

Dato : 28-10-04 23:28

"MAT" <mat@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> endda byggede den forinden; og da der ikke var vind tog på fisketur måske
> med det nyindkøbte fiskesæt fra Aldi eller Bilka. Det hele koster det

Ellers meget godt sagt af MAD.