Er det kun mig der har problemer med SP2 o~
Fra : Blix

Dato : 25-10-04 14:24

syntes den går ind og påvirker mange ting, som fx cs at den genstarter tit.
gjorde den aldrig i sp1.
men hvad hvad så må det ryge ud igen, da min com primært kun bruges til spil

Fra : S3N80R

Dato : 25-10-04 16:35

On Mon, 25 Oct 2004 15:24:07 +0200, someone who claims to be "Blix"
<leanolsen@hotmail.com> wrote:

>syntes den går ind og påvirker mange ting, som fx cs at den genstarter tit.
>gjorde den aldrig i sp1.
>men hvad hvad så må det ryge ud igen, da min com primært kun bruges til spil

Hejsa Blix,

Jeg har 3 computere med SP2 installeret og har ingen problemer.

Greetings/ Med venlig hilsen

sIQ | S3N80R - www.siq.dk

Fra : Ivan

Dato : 25-10-04 20:49

"S3N80R" <s3n80rREMOVE_THIS@siq.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Kører SP2 og CS:source....det kører fint....