Fedeste multiplayer bilspil?
Fra : KJ

Dato : 25-10-04 12:33

Hej!

Fire gutter søger andres mening om, hvad der er det fedeste multiplayer
bilspil...

Vi har spillet Colin McRae Rally 04, og det er da fedt - men vi ville nok
egentlig gerne køre lidt maling af hinanden og ikke bare race mod ghosts.

Vi er nok ikke så meget ude i noget formel 1, men hellere biler der kan
drifte lidt...

Man skal kunne spille mindst 4 mod hinanden.

Vi håper på gode input fra racer-folket! :)

- Klaus

Fra : Karsten Borchers

Dato : 25-10-04 12:52

Live For Speed tror jeg er det i lige søger.
Hent demo her, den har multiplayer: http://www.liveforspeed.net

/ Karsten Borchers

Fra : Mikael L

Dato : 25-10-04 13:16

"Karsten Borchers" <karsten@*spam*borchers.dk> skrev i en meddelelse
> Live For Speed tror jeg er det i lige søger.
> Hent demo her, den har multiplayer: http://www.liveforspeed.net

LFS er klart det bedste bilspil jeg har prøvet til computer i lang tid.. Men
jeg glæder mig nu svært meget til dette kommer http://www.gtr-game.com/

Mikael

Fra : Karsten Borchers

Dato : 25-10-04 13:41

"Mikael L" <m_larsen@sol.dk> wrote in message

> LFS er klart det bedste bilspil jeg har prøvet til computer i lang tid..
Men
> jeg glæder mig nu svært meget til dette kommer http://www.gtr-game.com/
>
> Mikael

Det gør vi alle :). Udgives i Tyskland den 4 november, så det er lige om
hjørnet. Resten af verden må desværre vente til 2005, af uransagelige
årsager.

Men ja, hent endelig demo'en for lige at få en smagsprøve. Understøtter
ganske vist ikke multiplayer, men det kommer i den fulde version.

/ Borchers

Fra : Mikael L

Dato : 25-10-04 14:04

> [...]
>
> Men ja, hent endelig demo'en for lige at få en smagsprøve. Understøtter
> ganske vist ikke multiplayer, men det kommer i den fulde version.

Hvis der er en der kan fortælle mig hvor i Tyskland man kan få det fra den
4. nov. så ved jeg da hvad jeg skal den 5.
Jeg kan da ikke vente til næste år.

Mikael

Fra : Martin Schoedt

Dato : 25-10-04 16:23

"Mikael L" <m_larsen@sol.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Hvis der er en der kan fortælle mig hvor i Tyskland man kan få det fra den
> 4. nov. så ved jeg da hvad jeg skal den 5.

Det ser da fedt ud. Lidt i stil med Gran Turismo. Det må jeg prøve

Mvh Martin

Fra : Ukendt

Dato : 28-10-04 10:18

> [...]
>
> "Karsten Borchers" <karsten@*spam*borchers.dk> skrev i en meddelelse
>
> LFS er klart det bedste bilspil jeg har prøvet til computer i lang tid..

Wow... det fik jeg lige prøvet, og tak skal du have - det er fedt!

Det er da et "must have", så jeg kan få pudset mit rat og pedaler af
igen....

> Mikael

Lars B

Fra : KJ

Dato : 26-10-04 12:27

"Karsten Borchers" <karsten@*spam*borchers.dk> wrote in message
> Live For Speed tror jeg er det i lige søger.
> Hent demo her, den har multiplayer: http://www.liveforspeed.net

Hmm... Nu har jeg prøvet det. Jeg synes handlingen er træg, jeg er ikke så
imponeret. Men tak for dit input! :)

- Klaus

Fra : Mikael L

Dato : 26-10-04 22:07

"KJ" <spammers@burninhell.com> skrev i en meddelelse
> "Karsten Borchers" <karsten@*spam*borchers.dk> wrote in message
>
> Hmm... Nu har jeg prøvet det. Jeg synes handlingen er træg, jeg er ikke så
> imponeret. Men tak for dit input! :)

Undskyld mig! Handlingen træg???? Det er et bilspil. Det gælder om at komme
først over målstregen. Det er et af de mest realistiske bilspil i
øjeblikket.
Hvis du vil have handling lyder det som om du skal spille Grand Theft Auto,
men der ved jeg ikke om der er mulitplayer funktion.

Mikael

Fra : Ukendt

Dato : 28-10-04 10:13

> [...]
> Auto,
> men der ved jeg ikke om der er mulitplayer funktion.

hehehe... jeg tror vi her har en af de bedre misforståelser

Jeg tror der menes "Handling", som i det engelske ord for styring/håndtering
af bilen :)

> Mikael

Lars B

Fra : Mikael L

Dato : 29-10-04 17:53

"Lars B. Jensen" <lars[snabela]zulfo[dot]dk> skrev i en meddelelse
> "Mikael L" <m_larsen@sol.dk> skrev i en meddelelse

> hehehe... jeg tror vi her har en af de bedre misforståelser

Det kunne det godt tyde på. hehe

> Jeg tror der menes "Handling", som i det engelske ord for
styring/håndtering
> af bilen :)

Hvis det er tilfældet er det jo noget ganske andet. Men jeg er dog stadig
ikke helt enig i påstanden, jeg synes det er et af de mest realistiske
bilspil pt.

Mikael

Fra : Peter C:\\

Dato : 25-10-04 13:02

> [...]
> drifte lidt...
>
> Man skal kunne spille mindst 4 mod hinanden.
>
> Vi håper på gode input fra racer-folket! :)

Sagde du "drifte" og "fedeste multiplayer bilspil" ? så er det Grand
Prix Legends
Kig lidt her www.dgpls.dk ... 6 år gammelt, og games stadig intenst på DK
liganiveau hver 14 dag.

MVH Peter C:\

Fra : Flare

Dato : 25-10-04 17:20

> Vi håper på gode input fra racer-folket! :)

Jeg vil klart anbefale TOCA race driver 2

Anders

Fra : KJ

Dato : 26-10-04 12:27

"Flare" <none@at.all> wrote in message
> Jeg vil klart anbefale TOCA race driver 2

Det tjekker jeg lige ud, tak for forslaget. :)

Fra : Frost

Dato : 26-10-04 20:08

> [...]
> drifte lidt...
>
> Man skal kunne spille mindst 4 mod hinanden.
>
> Vi håper på gode input fra racer-folket! :)

Hvad med Need for Speed: Underground (og den snarligt kommende 2'er)? Der er
det endda en disciplin at drifte.

--
Frost

Fra : Myt

Dato : 26-10-04 23:44

> [...]
> drifte lidt...
>
> Man skal kunne spille mindst 4 mod hinanden.
>
> Vi håper på gode input fra racer-folket! :)

Skal jeg komme med et forslag til noget hvor man kan bule hinanden, og i
ikke er bange for at prøve et ældre, men stadig fedt spil, så må det være
InSane.
Gå her til http://www.actiontrip.com/link.phtml?http://www.codemasters.com/
gå ind på siden og søg efter, oppe i højre hjørne, efter insane.
Det er KANON sjovt, og der er nødvendigvis ikke nogen vej man skal følge

Myt

---

Fra : Sune Salminen

Dato : 27-10-04 00:21

Myt wrote:
> [...]
> ind på siden og søg efter, oppe i højre hjørne, efter insane. Det er
> KANON sjovt, og der er nødvendigvis ikke nogen vej man skal

Det var vist mit cue. Helt enig, Insane er totalt suverænt og
mega-grineren i multiplayer.
Demoen er her: ftp://downloads.codemasters.com/demo/insanecacdemo.zip

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.