Spil design
Fra : M W Nielsen

Dato : 23-10-04 15:49

Hej NG...

Nogen der ved om man kan købe/hente sådan et program, det skal ikke være
overvildt svært, men bare enkelt fordi kunne godt tænke mig at prøve at lave
små spil...

/Mads

Fra : Laziter [9440]

Dato : 23-10-04 16:30

"M W Nielsen" <madsNOSPAM@hihi.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Nogen der ved om man kan købe/hente sådan et program, det skal ikke være
> overvildt svært, men bare enkelt fordi kunne godt tænke mig at prøve at

Der findes et program der hedder The Games Factory, det er et "lille"
program hvor du kan lave mange forskellige slags sjove spil.
Du kan finde en trial udgave her:
http://www.clickteam.com/English/tgf.htm
Den virker i 30 dage og du kan kun gemme spillene til brug i TGF.
Du kan så vælge at registrere TFG, så bliver du istand til at lave
stand-alone udgaver af dine spil så du kan dele/sælge de spil du laver.

Mvh
Benjamin

Fra : Sune Salminen

Dato : 23-10-04 19:02

M W Nielsen wrote:
> [...]
>
> Nogen der ved om man kan købe/hente sådan et program, det skal ikke
> være overvildt svært, men bare enkelt fordi kunne godt tænke mig at

Prøv en Commodore 64 emulator og S.E.U.C.K. (Shoot 'Em Up Construction
Kit) hvis det skal være retro.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Laziter [9440]

Dato : 23-10-04 19:26

"Sune Salminen" <salminen@monkeydoktor.dk> skrev i en meddelelse

> Prøv en Commodore 64 emulator og S.E.U.C.K. (Shoot 'Em Up Construction
> Kit) hvis det skal være retro.

Du skulle lige nævne det hva???
Nu sidder jeg her nostalgiske fornemmelser..
Åh ja de dage hvor man bare sad og kreerede spil..
Må downloade... Skal downloade..

See ya

Mvh
Benjamin

Fra : Sune Salminen

Dato : 23-10-04 19:52

Laziter [9440] wrote:
> [...]
>
> Du skulle lige nævne det hva???
> Nu sidder jeg her nostalgiske fornemmelser..
> Åh ja de dage hvor man bare sad og kreerede spil..

hehe!

Send mig endelig en kopi hvis du får lavet noget fedt!
Du kan tage memory snaphots med CCS64, jeg vil tro VICE har en
tilsvarende funktion.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.