probs i ages of empires
Fra : Carsten

Dato : 23-10-04 11:26

Hej

Min søn spiller Ages of Empires, og hver gang lukker programmet ned, bortset
fra lyden, der fortsætter til cd-en skubbes ud.

Maskinen er en asus a7m266 baseret med riva tnt2 grafikkort og 256 mb ram.
Helt ny XP prof installation (service pack2) uden andre programmer en
symantec antivirus.

No'en bud på hvorfor?

Maskinen kører fint videre bagefter med andre programmer eller nystartet
spil.

Mvh

Carsten

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 23-10-04 13:11

> Maskinen er en asus a7m266 baseret med riva tnt2 grafikkort og 256 mb ram.

> Helt ny XP prof installation (service pack2) uden andre programmer en
> symantec antivirus.

256 ram til XP, ved ikke om det er grunden til at spillet ikke duer, men det
er nok ikke så mange ram til at køre XP, medmindre det var dit netkorts ram
fordi så må jeg nok bøje mig med mit sølle kort.

Fra : Tove

Dato : 23-10-04 14:57

"Carsten" <cardal@image.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> symantec antivirus.
>
> No'en bud på hvorfor?
>
> Maskinen kører fint videre bagefter med andre programmer eller nystartet

Hej
Når du skriver xp pro kan det så være fordi det er ntfs i stedet for fat32?
Jeg har selv spillet AoE med 32ram uden problemer og på en ellers halvgammel
maskine.
mvh
Tove.