Bil søges
Fra : Karsten Feddersen

Dato : 21-10-04 08:32

Hej

Jeg søger et bilspil som understøtter et Logitech WingMan Formula Force
GP fuldt ud (http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=18680).

Det skal helst være i rally genren eller også noget med nogle voldsomme
monster trucks. Maskinkrav er underordnet (håber jeg). Det behæver som
sådan heller ikke score topkarakter i realisme. Det er vigtigere at det
har en høj "sej-faktor" for et barn. Og for at gøre det helt perfekt, så
gerne noget som i første omgang kan downloades i den demo .

** Hvis jeg står i din adressebog og du ikke kender mig, **
** så slet mig venligst. Mange tak. **

Fra : Peter C:\\

Dato : 21-10-04 09:53

"Karsten Feddersen" <karsten@feddersen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> har en høj "sej-faktor" for et barn. Og for at gøre det helt perfekt, så
> gerne noget som i første omgang kan downloades i den demo .

Mercedes Benz World Racing har en rigtig god FF, synes jeg, og det kan
findes som Demo.
Som "børnespil" har det den indbyggede feature at man kan køre rundt i
landskabet uden at skulle noget....(race, samle waypoints eller andet) bare
køre, og dreje fra hvor man får lyst.

MVH Peter C:\

Fra : Sune Salminen

Dato : 21-10-04 14:57

Peter C:\ wrote:
> [...]
> landskabet uden at skulle noget....(race, samle waypoints eller
> andet) bare køre, og dreje fra hvor man får lyst.

Det kan man også i Codemasters 1NSANE. Det er et sjovt off-road bilspil
med mange forskellige biler (også store trucks) og game-modes og det
understøtter også rat og pedaler. Her er demoen:
ftp://downloads.codemasters.com/demo/insanecacdemo.zip

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 21-10-04 16:19

Karsten Feddersen wrote:

> Jeg søger et bilspil som understøtter et Logitech WingMan Formula
> Force GP fuldt ud (http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=18680).
> Det skal helst være i rally genren eller også noget med nogle

Colin McRae 2.0

Jesper G. Poulsen

Fra : N´far

Dato : 21-10-04 22:30

Toca 2 race driver multiplayer demo !!

(Du kan få et rat/pedalsæt af mig for et par flasker vin...)

Mvh.

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 22-10-04 12:14

Hej

N´far wrote:
> Toca 2 race driver multiplayer demo !!

- så kan jeg ohså være med.

Nu har han fået Midnight GT og Rage Rally. De giver godt nok ikke force
feedback, men det må han nøjes med indtil videre. Så må jeg lige se hvad
vi vil investere i. De nævnte Toca og Colin McRae fås jo til omkring
100,- i Bilka, så det er nok noget i den retning. Jeg mener også jeg så
en Midtown Madness til ca samme pris.

> (Du kan få et rat/pedalsæt af mig for et par flasker vin...)

Knægten har allerede eller var det mig du tænkte på .

Fra : N´far

Dato : 22-10-04 16:28

> [...]
> vi vil investere i. De nævnte Toca og Colin McRae fås jo til omkring
> 100,- i Bilka, så det er nok noget i den retning. Jeg mener også jeg så

Det burde være de nyeste TOCA 2 RACE DRIVER. Kan den fåes til 100.-Kr. ?

Demoen kan hentes gratis fra nettet...

Mvh.

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 22-10-04 18:06

Hej

N´far wrote:
> Det burde være de nyeste TOCA 2 RACE DRIVER. Kan den fåes til 100.-Kr. ?

Jeg ved ikke hvilken version det var, men Bilka havde et hav af billige
(90-120,-) spil til PC'ere.

> Demoen kan hentes gratis fra nettet...

Det skal jeg også til nu. PC skal bare stå hele natten og hente bil demoer.