C&C Red Alert 1 lydbøvl på XP
Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 19-10-04 00:22

Har just fået klassikeren Red Alert og kan ikke finde ud af at installere
lyden ordentligt. Jeg kan kun få lyd på setting 'Soundblaster', og den
hakker noget så rædselsfuldt. Ved opsætningen af lydkort kan man korrigere
tre talværdier (IRQ og to andre jeg har glemt).
Hvordan hulen slår jeg mit lydkorts værdier op i XP? (Har allerede glukket
rundt via Control Panel, synes ikke jeg blev klogere...)

--
What a shame and tragedy it is, that the well-meaning but highly ignorant
Abraham of Ur, Ieshua the Aramaic and Muhammed Ibn Abdallah has more

Fra : Sune Salminen

Dato : 19-10-04 00:42

C. H. Engelbrecht wrote:
> [...]
> Hvordan hulen slår jeg mit lydkorts værdier op i XP? (Har allerede
> glukket rundt via Control Panel, synes ikke jeg blev klogere...)

I enhedshåndtering under egenskaber for 'denne computer'. Men det vil
ikke hjælpe dig nærmere en løsning på dit problem.
Du skal muligvis have fat i VDMsound: http://ntvdm.cjb.net/

Det er utroligt hvad man kan finde med Google:
http://www.cncnz.com/file.cgi?http://downloads.cncnz.com/redalert/patches/RAXPFIX.zip
Installationsinstruktioner er inkluderet i arkivet.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.