screenshots
Fra : Casper - OldTrafford~

Dato : 18-10-04 17:26

Hejsa

Jeg skal anmelde et spil, hvorfor jeg gerne vil tage nogle screenshots...men
jeg er træt af at jeg hver gang skal skifte mellem to programmet(spillet og
billedbehandlingsprogrammet).

Findes der et program, hvor den automatisk gemmer billederne, så man bare
kan tage løs mens man spiller ?

Fra : René Lønstrup

Dato : 18-10-04 17:42

Jeps, - Fraps: http://www.fraps.com ..

--
Mvh René Lønstrup
web: http://www.rel7star.dk?r=usenet

Fra : Bufferz

Dato : 18-10-04 17:48

> Findes der et program, hvor den automatisk gemmer billederne, så man bare
> kan tage løs mens man spiller ?

Her er en liste med gratisprogrammer med de egenskaber du efterlyser. :)
http://www.snapfiles.com/freeware/gmm/fwscreen.html

Held og lykke

//B
www.Yoo.dk

Fra : Mikael Schøler

Dato : 18-10-04 18:00

> [...]
> billedbehandlingsprogrammet).
>
> Findes der et program, hvor den automatisk gemmer billederne, så man bare

Mange spil har jo indbygget screenshot-funktion, som f.eks Medal of
Honor.. Check evt. manual for muligheder..

Mikael

Fra : Aardvark

Dato : 18-10-04 22:28

Mikael Schøler <QM3mik_s@tdcadsl.dk> wrote in

> Mange spil har jo indbygget screenshot-funktion, som f.eks Medal of
> Honor.. Check evt. manual for muligheder..
>
> Mikael

Ikke alle..fx. mener jeg ikke NFS:Underground har....eller husker jeg
forkert ?

/Aard

Fra : Sune Salminen

Dato : 18-10-04 23:36

Aardvark wrote:
> Mikael Schøler <QM3mik_s@tdcadsl.dk> wrote in

> Ikke alle..fx. mener jeg ikke NFS:Underground har....eller husker jeg
> forkert ?

Derfor blev der også sagt "mange spil" i modsætning til "alle spil".

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Mikael Schøler

Dato : 19-10-04 16:23

Aardvark wrote:

> Mikael Schøler <QM3mik_s@tdcadsl.dk> wrote in

> Ikke alle..fx. mener jeg ikke NFS:Underground har....eller husker jeg
> forkert ?
>
> /Aard
Bemærk sætningen 'mange spil...'..

Mikael