FEDT !!! CS-source kan hentes og spilles o~
Fra : Kenneth

Dato : 14-10-04 22:42

JA som jeg har sagt før VALVE/STREAM sucks !!! Fed service, først så får man
en masse til at hente deres nye HL/CSS for min 300 kr, og så er deres
sikkerhed = 0

Jeg har betalt 300 kr for min CSS , men skulle da lige prøve om den version
jeg havde hentet på nettet bin/cue virkede og meget skuffende så virker den
på ALLE servers !

Nu bliver det da først nemt for alle noob cheaters at kunne oprette en ny
profil på stream og så hoppe på den samme server de lige er blevet bannet
fra for 5 min siden.

Så til alle jer der endnu ikke har købt HL2/CSS ,tænk er om inden i smider
ALLE de penge lige i VALVE/STREAMs hænder. Denne gang har de sq virkelig
lavet engang lort.

Kenneth

Fra : Søren Christensen [8~

Dato : 14-10-04 22:59

> Jeg har betalt 300 kr for min CSS , men skulle da lige prøve om den
> version jeg havde hentet på nettet bin/cue virkede og meget skuffende så
> virker den på ALLE servers !

Har du testet det på en computer hvor CS:S ikke i forvejen er betalt og
installeret, eller er det på din egen computer?

/Søren

Fra : Kenneth

Dato : 14-10-04 23:11

ja den er testet på en maskine hvor der INGEN konto var iforvejen til steam.

har også lige testet den på min bærbar.... kan logge på unden problemer :/

damn jeg føler mig snydt

"Søren Christensen [8000]" <FJERNES5161120m001@stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:416ef6b4$0$23062$ba624c82@nntp05.dk.telia.net...

Fra : iddqd

Dato : 15-10-04 10:00

Kenneth wrote:
> damn jeg føler mig snydt

Hvorfor?

Fordi du er kommet til og betale for noget software? Undskyld, men det
er lidt svært at havde ondt af dig i så fald.

Mvh

Bruno

Fra : Thomas Finnerup

Dato : 15-10-04 08:07

On Thu, 14 Oct 2004 23:42:01 +0200, "Kenneth"
<bandit@tele2adslREMOVE.dk> wrote:

> JA som jeg har sagt før VALVE/STREAM sucks !!! Fed service, først så får
> man en masse til at hente deres nye HL/CSS for min 300 kr, og så er deres
> sikkerhed = 0

Ja, det er nemlig kun Valve's spil, der findes i piratudgaver. Det er
ikke set hos nogen andre producenter overhovedet.

> Så til alle jer der endnu ikke har købt HL2/CSS ,tænk er om inden i smider
> ALLE de penge lige i VALVE/STREAMs hænder. Denne gang har de sq virkelig
> lavet engang lort.

Du opfordrer simpelthen folk til at få fat i en piratversion, fordi
man kan?

Venligst
Thomas

Fra : Kenneth

Dato : 15-10-04 10:52

Nej jeg opfordrer ikke folk til at få fat i en piratversion, men opfordre
folk til at vente til steam har fået styr på deres lort. Cheat i de tidliger
versioner har været alt for udbredt.
Dengang at de lavede stream var et af deres agumenter bla at man ville kunne
købe deres spil billiger fordi de kunne holde opkostningerne nede ved at
sælge spil online. Nu er der ligså dyrt som det altid har været, og så har
de overhovedet ikke styr på sikkerheden i spillet..... det er sq tyndt

Fra : iddqd

Dato : 15-10-04 13:30

Kenneth wrote:
> Nej jeg opfordrer ikke folk til at få fat i en piratversion, men opfordre
> folk til at vente til steam har fået styr på deres lort. Cheat i de tidliger
> versioner har været alt for udbredt.

OK

> [...]
> sælge spil online. Nu er der ligså dyrt som det altid har været, og så har
> de overhovedet ikke styr på sikkerheden i spillet..... det er sq tyndt

Enig i det med prisen, men det at man kan spille med en piratkopi er nu
ikke det samme som at man kan spille med diverse cheats selvom det
selvfølgelig betyder at muligheden for at udelukke en evt. aimbot idiot
ikke rigtig er til stede. Check for et original serie nr. er noget helt
andet end check af om alle filer m.m. er som de skal være.

mvh

Bruno

Fra : Søren R

Dato : 15-10-04 08:18

> [...]

>ALLE de penge lige i VALVE/STREAMs hænder. Denne gang har de sq virkelig

Det kan ikke tænkes at de til at starte med ikke har slået dette check
til?

Det vil jo lokke enormt mange mennesker til, og pludselig når de slår
deres check til, vil der stå mange mennesker, der så kan tænkes at
købe spillet...

Mht. til det med at slå checket til og fra, så er det i hvert fald
noget der er praktiseret indenfor Quake III, så det kan sagtens lade
sig gøre teknisk.
--
Søren R

¤ Træt af reklamer? http://www.hadereklamer.dk ¤
¤ http://www.esportnews.com ¤

Fra : Casper Bang

Dato : 15-10-04 08:34

> Det kan ikke tænkes at de til at starte med ikke har slået dette check
> til?

Det ville da være en genial måde at gøre det på!
Kunne være lidt fedt, at læse denne her nyhedsgruppe om et par uger, og se
alle posts med "mit CS virker ikke", samtidig med at de hårdnakket påstår at
de HAR købt spillet ;)