Gamecontroller FIFA 2005
Fra : Keld Villadsen

Dato : 10-10-04 14:31

Hvilken controller kan i anbefale til det her spil PC-Version

Keld

Fra : Keld Villadsen

Dato : 11-10-04 09:00

Er det det forkerte sted at stille spørgsmålet ?

Keld

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 11-10-04 09:24

> Er det det forkerte sted at stille spørgsmålet ?

Næeh. Jeg kunne også tænke mig at få svar på det du spørger om

Emil

Fra : Henrik Dissing

Dato : 11-10-04 19:22

On Mon, 11 Oct 2004 10:24:05 +0200, Emil Jensen [2100] wrote:

>Næeh. Jeg kunne også tænke mig at få svar på det du spørger om

Jeg overvejede skam at svare, men mit svar var "tastaturet", og det regnede
jeg ikke med at I havde brug for at høre.
--
Venlig hilsen
Henrik Dissing

(e-mail: hendis AT post DOT tele DOT dk)

Fra : Keld Villadsen

Dato : 14-10-04 14:34

Hej emil jeg har fået foreslået og købt logitech dual action gamepad

Er ved at sætte mig ind i det, men ser ud til at være godt

Keld

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 14-10-04 20:14

> Hej emil jeg har fået foreslået og købt logitech dual action gamepad
>
> Er ved at sætte mig ind i det, men ser ud til at være godt

Hej Keld

Tak for at du postede dit modtagne forslag her!
Vil kigge på det.

Mvh

Emil