dumt spørgsmål (Sims2)
Fra : Simon Skarum-Kristof~

Dato : 08-10-04 19:02

Hej NG

Har lige fået sims2 in ad døren... Men nu har jeg et problem.
Hvordan skifter man tøj? Jeg ved godt det burde være åbenlyst, men kan ikke
lige hitte ud af det :D
I det gamle var det noget med et tøjskab, men hvad er det i 2'eren? Hvis det
også er et tøjskab, hvor finder man det så?

På forhånd tak

Mvh
Simon

Fra : Brian Hansen

Dato : 08-10-04 19:26

"Simon Skarum-Kristoffersen" <simon@FjernMigskarum.net> wrote in message news:4166d5bd$0$271$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> I det gamle var det noget med et tøjskab, men hvad er det i 2'eren? Hvis det
> også er et tøjskab, hvor finder man det så?

Du køber det som du køber alt andet.

Mvh.

Brian Hansen

Fra : Gerner

Dato : 08-10-04 21:14

On Fri, 8 Oct 2004 20:25:51 +0200, "Brian Hansen" <brian.hansen@fakewebspeed.dk>
wrote in dk.spil.computer:

>Du køber det som du køber alt andet.
>
>Mvh.
>
>Brian Hansen

Og her er det rigtige svar.
Du går ind på en grund og trykker på køb, og det har du prøvet, men tryk så på
diverse tegnet, de 3 kugler, og der findes så garderobeskabe og tøjkommoder.
Jeg er dog ikke sikker på at de er særlig velfyldte, så du må downloade en
kommersiel grund med et indkøbscenter, eller lav selv et så du er sikker på der
er en tøjbutik, hvor du så kan hive din simmer hen til ved hjælp af
servistelefon/taxi.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Simon Skarum-Kristof~

Dato : 08-10-04 22:43

"Gerner" skrev i en meddelelse
> [...]
på der
> er en tøjbutik, hvor du så kan hive din simmer hen til ved hjælp af

Takker :)

Mvh. Simon

Fra : Brian Hansen

Dato : 09-10-04 00:08

"Gerner" <nospamadressen@postkasse.org> wrote in message news:b0tdm09igq74lfd8tsaa2oiovqntbudg72@4ax.com...

> Og her er det rigtige svar.

Hey, der var såmen intet forkert i det jeg svarede,
måske ikke så detaljede som det du er inde på!

Mvh.

Brian Hansen