Patches til Heroes of Might and Magic 4
Fra : Lars Lauridsen

Dato : 08-10-04 17:03

Jeg leder med lys og lygte efter patches til Heroes 4, som jeg købte for 79
kr i en Ubisoft æske i dag.

3do/New world computing, som har lavet spillet eksisterer jo desværre ikke
længere ASAIK.

Ubisoft ser ikke ud som om de vil kendes ved spillet, når man kigger på
deres hjemmeside, så der er heller ikke megen hjælp at hente.

Venlig hilsen
Lars

Fra : Laziter [9440]

Dato : 08-10-04 17:22

"Lars Lauridsen" <WillNever@Tell.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Ubisoft ser ikke ud som om de vil kendes ved spillet, når man kigger på
> deres hjemmeside, så der er heller ikke megen hjælp at hente.

Har du prøvet på www.fileplanet.com ?
Der er en god chance for at finde det du søger, der patches til MANGE
forskellige spil

Mvh
Benjamin

Fra : Lars Lauridsen

Dato : 08-10-04 20:56

"Laziter [9440]" <laziterNO@THANKSgmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> 79

> Har du prøvet på www.fileplanet.com ?
> Der er en god chance for at finde det du søger, der patches til MANGE

Ja,. men de har ikke dem alle sammen...

Mvh.
Lars

Fra : malfoy_96

Dato : 08-10-04 17:30

"Lars Lauridsen" <WillNever@Tell.com> skrev i en meddelelse
> Jeg leder med lys og lygte efter patches til Heroes 4, som jeg købte for
79
> kr i en Ubisoft æske i dag.

Har 4 patches til heroes4 hvis det har din interesse? Smid lige en mail
denne vej Ja det er vel ikke den her mail der er den ægte..

Malfoy

Fra : JH

Dato : 09-10-04 11:34

Lars Lauridsen wrote:
> Jeg leder med lys og lygte efter patches til Heroes 4, som jeg købte for 79
> kr i en Ubisoft æske i dag.

http://www.patches-scrolls.de/

Siden er på engelsek på trods ad .de

Har aldrig været ude for at de ikke havde en patch,
jeg skulle bruge.

JH

Fra : JH

Dato : 09-10-04 11:52