[sims 2] kønnet tilfældigt?
Fra : Casper Bang

Dato : 07-10-04 17:17

Hej,

Der er i gruppen blevet diskuteret, om hvad der afgør hvilket køn et barn
får.
I dag sad jeg og spillede lidt. ca. 5 minutter inde i spillet, kom der en
lille ny dreng til verden.
Min computer gik ned inden jeg fik gemt.
Jeg startede igen med samme familie - denne gang blev det en pige!

Er det 100% tilfældigt, eller virkede det bare sådan i mit tilfælde?
Jeg burde have tænkt over at prøve nogle flere gange, for at se tendensen
for min lille familie.

Fra : Karina Nielsen

Dato : 07-10-04 22:16

"Casper Bang" <webmaster_fjerndette@fjerndette_secretsofwar.net> skrev i en
meddelelse news:41656bf3$0$152$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> [...]
>
> Er det 100% tilfældigt, eller virkede det bare sådan i mit tilfælde?
> Jeg burde have tænkt over at prøve nogle flere gange, for at se tendensen

De 2 gange jeg har prøvet indtil videre har jeg kun fået tøser:)

Karina

---

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 07-10-04 23:03

Første gang jeg prøvede det, fik jeg en pige. Pigen er nu blevet stor, og
har fået tvillinger, en dreng og en pige. Jeg ved ikke hvad der definerer
hvilket køn det skal blive?

Mvh

Emil

Fra : Li Lo

Dato : 07-10-04 23:31

"Emil Jensen [2100]" <lime@jensen73.dk> skrev i en meddelelse
> Første gang jeg prøvede det, fik jeg en pige. Pigen er nu blevet stor, og
> har fået tvillinger, en dreng og en pige. Jeg ved ikke hvad der definerer
> hvilket køn det skal blive?

kan de få tvillinger ?? det vist jeg godt nok ikke... er der ikke et være
hyr at ha med at gøre ? syndes et barn er besvær nok *G*

Får sjovt nok oftes drenge...

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 07-10-04 23:47

> kan de få tvillinger ?? det vist jeg godt nok ikke... er der ikke et være
> hyr at ha med at gøre ? syndes et barn er besvær nok *G*

Jeg har i de engelske newsgroups set mange skrive om at de har fået
tvillinger. Og mener også at der er meget større risiko/chance for at få
tvillinger i The Sims 2 end i den virkelige verden.

Det er et værre mas, at passe TO spædbørn. Mine forældre "overlevede" kun
fordi de begge er på toppen af karrieren, og derfor kun arbejder 4 dage om
ugen. Og med en masse penge opsparet. Nu er spædbørnene lige blevet
tumlinger, glæder mig til at se hvor svært det bliver at lære dem at gå og
tale.

Mvh

Emil